خمیر خرما مرغوب از فرآورده های خوراکی و پرطرفدار ایرانی است که به عنوان نوعی مارمالاد برای نان ها و کیک ها نیز شناخته می شود و فواید زیادی دارد.

فواید خمیر خرما

همانطور که در گذشته نیز اشاره شد، میوه خرما و فرآورده حاصل از آن دارای فواید بسیاری است، اما نکته ای که به میزان خواص خمیر خرما مستقیما مربوط می شود، نوع فرآوری آن است که باید به روشی اصولی انجام شود.

حال آنکه هرچه صرفه جویی در زمان برای تولیدکننده مفید خواهد بود به مصرف کننده این محصولات آسیب وارد می کند و موجب می شود تا محصول نهایی که بدست آن ها می رسد کیفیت خوبی نداشته باشد، چرا که برخی افراد از اسانس ها و سایر افزودنی ها استفاده می کنند که این امر برای سلامت انسان مضر است.

از فواید اصلی که می توان برای این محصول متصور شد کالری پایین آن است، از همین رو می توان برای افرادی که در رژیم های لاغری قرار دارند به عنوان محصولی مفید قلمداد شود، مصرف متعادل این خمیر خرما موجب اضافه وزن نشده و شما می توانید از خواص بی نظیر آن و منابع سرشار از پروتئین و مواد مغذی که داخل آن قرار دارد، بهره مند شوید تا به علت کاهش حجم غذا در رژیم های لاغری، دچار کمبود مواد مغذی مورد نیاز در بدن خود نشوید.

فیبر موجود در خمیر خرما نیز از اصلی ترین موادی است که درصد قابل توجهی از آن را تشکیل می دهد، مصرف فیبر به صورت مداوم موجب می شود که باکتری های مفید روده تغذیه شوند و علاوه بر بهبود سیستم گوارشی بدن و افزایش سرعت هضم غذا، از بیماری هایی نظیر یبوست نیز جلوگیری می کند.

تحقیقات نشان می دهد، محصولاتی مانند خمیر خرما که از میوه های تازه خرما حاصل می شوند داری شاخص گلیسمی پایینی هستند، از همین رو این سطح پایین نشان دهنده آن است که با مصرف این محصولات سطح قند خون به میزان زیادی افزایش نخواهد یافت، همچنین باید توجه داشت که قندهای موجود در این محصولات از نوع پیچیده هستند و از همین رو ساختار مولکولی آ نها در بدن به آرامی شکافته شده و جذب بدن می شوند، این عامل سبب می شود تا همین مقدار افزایش اندک قند خون نیز به آرامی صورت گیرد و در عمل هیچ تاثیر محسوسی بر قند خون بدن نخواهد گذاشت، لذا استفاده از این محصول برای افراد دارای دیابت نیز می تواند مفید باشد.

خواص بسیار خمیر خرما در صورتی که به صورت طبیعی تهیه شده باشد موجب شده تا خریداران بسیاری علاقه مند به تهیه آن بدین صورت باشند، در ادامه این مطلب علاوه بر آنکه شیوه تولید خمیر خرما را توضیح خواهیم داد به مواردی برای تشخیص محصولات مرغوب از نیز اشاره می کنیم تا شما بتوانید با دید گسترده تری اقدام به خرید این محصولات نمایید.

خمیر خرما محصولی است که از قدیم به علت خواص بسیار آن و عمر مفید بالاتری که نسبت به میوه خرما داشته از آن فرآوری شده و مورد استفاده قرار گرفته است، به منظور تولید این محصول خوشمزه ابتدا خرما را تهیه و هسته آن را جدا می کنند، پس از آن محصول را به صورت له شده با مقداری آب داخل غذاساز ریخته و به خمیر خرما تبدیل می کنند، نکته ویژه ای که این محصول نسبت به خرمای تازه دارد این است که در شرایط جوی آسان تری می توان از آن نگهداری کرد و نیاز نیست تا حتما داخل یخچال قرار بگیرد، همچنین افرادی که علاقه دارند تا آن ا به شکل تازه مصرف کنند کمی قبل از مصرف آن را از داخل قریزر یا یخچال خارج کنند و اجازه دهند تا به خوبی با دمای محیط یکی شود و سپس آن را مصرف کنند.

همچنین باید توجه داشت که این محصول نه تنها به صورت مستقیم به عنوان خوراکی سالم و خوشمزه مصرف می شود، بلکه بسیاری از مردم ایران علاقه دارند تا آن را به عنوان چاشنی در دسرهای ایرانی و انواع کیک، بیسکویت، نان های فانتزی و غیره اضافه کنند که مزه بی نظیری را به آن ها می بخشند.

قیمت استثنایی خمیر خرما

همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم باید برای خرید خمیر خرما مرغوب با قیمت استثنایی که کاملا سالم و بهداشتی باشد، به دنبال مجموعه ای معتبر بود، امروزه متاسفانه برندهای گوناگونی در کشور برای آنکه فروش بهتری داشته باشد محصولات خود را به نام محصولات درجه یک و ارکانیگ به فروش می رسانند، در حالی که روش تولید آن ها کامل متفاوت است و دارای مواد افزودنی می باشند.

اگر شما موفق شوید مجموعه ای معتبر را یافته که محصولات صد در صد سالم و طبیعی به شما عرضه دارد، آنگاه می توانید از این محصولات استفاده کرده و بدون نگرانی در مورد مضراتی که ممکن است به همراه داشته باشد، از خواص آن ها بهره مند شوید، اجازه دهید در ادامه کمی بیشتر شما را با این مجموعه تولیدی آشنا کنیم.

مجموعه تولیدی شهدینا تصمیم دارد تا محصولات باکیفیت و تضمین شده خود را از طریق سایت به عرضه رساند تا در فرآیند فروش آن هیچگونه واسطه ای وجود نداشته باشد و خمیر خرمای باکیفیت و طبیعی این مجموعه بدون مخلوط شدن با محصولات بی کیفیت که عمدتا توسط دلالان فروش در شیوه های سنتی آن اتفاق می افتد، بدست مشتریان برسد.

اگر شما نیز قصد دارید تا این محصول را به صورت عمده و باکیفیت تضمین شده، جهت عرضه داخلی و یا فروش صادراتی تهیه نمایید، می توانید با مراجعه به سایت ما خرید خود را انجام دهید، برای این کار تنها کافی است با بخش فروش ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که کیفیت خمیر خرمای این سایت مورد بررسی کارشناسان مجموعه قرار گرفته و کیفیت و اصالت آن ها مورد تایید است، از این رو شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت محصولات، و همچنین برای ثبت سفارش عمده آن با مشاورین فروش ما در اسرع وقت تماس حاصل نمایید، همچنین اگر می خواهید با ابعاد مختلف این محصول و پتانسیل فروش صادراتی آن نیز آشنایی پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم سایر مقالات سایت را از دست ندهید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *