از جمله چاشنی های غلیظ و شیرین که در کل جهان برای انواع کلوچه، کیک و نان پرمصرف است، خمیر خرما بوده که توسط برندهای مختلف تولید می گردد.

 

خمیر خرما عمده

از آنجایی که خمیر خرما عمده جز مواد غذایی پرمصرف محسوب می شود افراد زیادی به دنبال برند های باکیفیت تولید کننده این محصول هستند که در این میان، خمیر خرما شهدینا توانسته در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و همچنین فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

معمولاً این محصول فاقد افزودنیه ای غیر مجاز است که بافت نرم، منسجم و لطیف داشته که این موضوع نشان دهنده میزان کیفیت مناسب آن است و زمانی که این خمیر خرما در کلوچه ها استفاده شود، باعث خوش طعم تر شدن آن ها می گردد.

در کنار بافت نرم و غلظت بالا، باید به رنگ تیره خمیر خرما هم دقت کرد، اگر رنگ آن مایل به قهوه ای یا نارنجی روشن باشد، نشان از ماندگی یا افزودن رنگ های غیر مجاز است که در این صورت مصرف آن به هیچ عنوان توصیه نمی شود، پس در هنگام خرید این محصول حتما به این سه مورد توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع خمیر خرما را خریداری کنید.

در واقع خمیر خرما به علت نحوه تولید کاملا مدرن و استفاده از مواد اولیه طبیعی، یک محصول سالم و ارگانیک است که افراد می ‌توانند آن را به راحتی در رژیم غذایی خود بگنجانند چون سلامت عمومی افراد را با آنتی اکسیدان ها و مواد ضروری که در خود دارد، تضمین می‌ کند.

همچنین این محصول دارای بسته بندی های مناسب بوده که سبب افزایش طول عمر آن ها تا زمان آخرین روز انقضاشان می باشد، در طراحی جدید، دارای بسته بندی های مختلف شیشه ای، پلاستیکی و جعبه ای بوده و چون استفاده از آن را آسان کرده، دیگر نیاز به محصولات مختلف جهت باز شدن ندارند.

از خمیر خرما مرغوب می توان در پخت دسرها، کیک ها، کلوچه های سنتی همچون کلمپه کرمان و غیره استفاده کرد البته سایر کاربردهای این محصول عبارتند از:

  • برای یک صبحانه یا میان وعده شیرین و مغذی، خمیر خرما را به بلغور جو دوسر یا ماست اضافه می کنند که سرشار از خواص باورنکردنی می باشد.
  • از خمیر خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در اسموتی، پنکیک یا وافل نیز استفاده می شود.
  • با جایگزین کردن مقداری شکر با خمیر خرما، یک کیک یا کلوچه خمیر خرمایی سالم و خوشمزه درست کنید.
  • خمیر خرما را روی نان تست یا بیسکویت بمالید و روی آن را کره بادام زمینی یا پنیر خامه ای برای یک میان وعده سریع حاضر کنید و میل نمایید.

البته استفاده از آن فقط محدود به منازل نشده و بسیاری از قنادی ها و شیرینی پزان حرفه ای از خمیر خرما استفاده می ‌کنند که راز پخت محصولات خوشمزه آن ها استفاده از این محصول است و حتی بسیاری از تولیدکنندگان صنایع غذایی جهت تهیه نان های فانتزی و طعم دار به عنوان طعم دهنده و چاشنی از خمیر خرما استفاده می کنند.

در تولید این محصول از رسیده ترین، بهترین و تازه ترین خرماهای موجود استفاده شده که رنگ قهوه ای و طعم خوب آن از این ویژگی نشات می گیرد همچنین، به دلیل اینکه به روشی اصولی در کارخانجات تولید می شوند، تمام مواد مغذی و ویتامین های موجود در خرما در آن باقی می ماند به همین دلیل این محصول برای بدن فواید بسیار زیادی دارد.

فرآیند تولید خمیر خرما همان طور که گفتیم، در بهداشتی ترین حالت ممکن انجام می شود از همین رو دارای تاییدیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است که از نظر کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد همچنین، تمام فرآیند تولید آن بدون دخالت دست و نیروی انسانی انجام شده که استفاده از دستگاه های مختلف میزان رعایت بهداشت را افزایش می دهد.

خمیر خرما 10 کیلویی

برندهای متعددی در سطح کشور خمیر خرما 10 کیلویی تولید کرده و آن ها را در بسته بندی های مختلف روانه بازار می کنند، یکی از قیمت مناسب ترین نمونه های آن، خمیر خرمای 10 کیلویی موجود در این مجموعه می باشد که با پیشرفته ترین ماشین آلات و با استفاده از مواد اولیه مرغوب در محیط کاملا بهداشتی تولید گردیده است.

بسته بندی هایی که کارخانجات برای ماندگاری خمیر خرمای خود انتخاب می ‌کنند، بسیار مناسب است چون این بسته بندی ها به گونه ای ساخته شده اند که امکان نفوذ هر نوع آلودگی به داخل محصول وجود ندارد بنابراین از اکسید شدن محصول جلوگیری کرده و مانع تغییر مزه آن می گردد.

برند شهدینا این محصول را در حجم های مختلف و حتی بیشتر یا کمتر هم تولید نموده و آن را در اختیار خریداران به صورت بسته بندی های بهداشتی قرار می دهد.

در واقع شهدینا، نامی آشنا برای بسیاری از مصرف کنندگان شیره خرما، خمیر خرما و سایر شیره های گیاهی است که معمولاً این محصول در بهترین شرایط تحت نظر مسئولین کنترل کیفی، در بهداشتی ترین حالت ممکن تولید می گردد.

در سطح کشور فروشندگان مختلفی وجود دارد که در تلاش اند تا بهترین خمیر خرمای موجود را توزیع کنند، در این میان مجموعه ما هم همواره در نظر دارد محصولاتی را ارائه دهد که مصرف کنندگان رضایت کامل از آن را داشته باشند چون این مجموعه در خرید و فروش خود فقط به فکر و فروش محصول نبوده و همواره درصدد این است که سلیقه و نظر مشتری را در اولویت قرار دهد.

اگر شما هم به دنبال بهترین خمیر خرما هستید، فروشندگان مجموعه ما با فراهم آوردن خرید و فروش اینترنتی دسترسی به این محصول را برای شما عزیزان راحت کرده اند تا بتوانید در هزینه و وقتتان استفاده بهینه داشته باشید.

اصلاً مسافت شما برای خرید این محصول مهم نیست و می ‌توانید در هر جای دنیا که هستید از طریق همین سایت سفارش خود را ثبت کنید تا محصول صحیح و سالم در اختیارتان قرار بگیرد.

خمیر خرما جز محصولاتی است که در کل دنیا مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در صورتی که بتوان نمونه های با کیفیت آن ها را وارد بازار نمود، تقاضا جهت خرید آن بالاتر خواهد رفت و شما عزیزان هم می توانید با خرید عمده، از طریق تجارت آن، سود بیشتری را بدست بیاورید، برای ثبت سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه

  • شیرینی که با خمیر خرما و شیره خرما تهیه میشه خوشمزه هست مثل شیرینی خرمایی من که عاشقشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *