چیپس خرما آردی در زمره بهترین و خوشمزه ترین فراورده های حاصل از خرما بوده که به واسطه عدم شیره و رطوبت، به راحتی نگهداری می شود.

چیپس خرما آردی

چیپس خرما آردی در زمره لذیذ ترین و مقوی ترین تریبات خوراکی طبقه بندی می شود که توسط گرو های مختلف جامعه با سنین مختلف و ذائقه های گوناگون مصرف می شود.

در مسیر فراوری این ترکیب، رطوبت درونی آن تا حد زیادی گرفته شده است، از این رو عوامل فساد پذیر در آن حذف شده و بدین طریق مدت زمان بیشتری ماندگار خواهد بود.

این محصول نوعی آجیل حاصل از خرما بوده که به عنوان میان وعده ای مقوی و در کنار نوشیدنی های گرم به خصوص چای مصرف می شود.

این محصول به دو شکل صنعتی و خانگی قابل تهیه می شود، در هر دو شیوه، محصول نهایی با قابلیت بالایی جهت نگهداری طولانی مدت بهینه شده است.

مشخصات چیپس خرما آردی

چیپس تهیه شده از خرما یک ماده غذایی مقوی و با کیفیت می باشد که با داشتن مشخصات مطلوب زیر در زمره ترکیبات ارزشمند زنجیره غذایی قرار می گیرد:

کلسیم در این ترکیب خوراکی به وفور یافت می شود، از این رو سلامت و استحکام استخوان ها را تضمین می نماید.

حضور عنصر آهن به شکل فراوان، روند خونسازی و گردش خون را در جهتی ایمن و طبیعی قرار می دهد.

ترکیبی مغذی که انرژی مورد نیاز بدن را از طریق ترکیبات قندی موجود در خود تامین می نماید.

به جهت برخورداری از آنتی اکسیدان، سیستم ایمنی بدن را قوی می نماید.

ناراحتی های گوارشی از قبیل زخم معده، دل درد، سوزش معده و سوء هاضمه را درمان می نماید.

خرید چیپس خرما آردی

خرید چیپس خرما آردی به عنوان یک محصول درجه یک و صادراتی، فواید تغذیه ای فراوانی را به دنبال دارد، منتهی در هنگام خرید باید به چند نکته توجه نمود:

در هنگام خرید این محصول درصد رطوبت آن را ارزیابی کنید، باید رطوبت در سطح متعادلی باشد، نمونه ای را بخرید که دارای خشکی بیش از حد و یا رطوبت اضافی جهت فساد نباشد.

به استاندارد بودن این محصول در هنگام خرید توجه نمایید، بایستی مجوز های بهداشتی، سیب سلامت و تاییدیه های کیفی را داشته باشد.

در هنگام خرید توجه کنید رنگ این چیپس مرغوب به صورت قهوه ای بسیار تیره می باشد، بهتر است نمونه ای با ظاهر سالم، بدون حشره یا کپک خریداری شود.

قیمت چیپس خرما آردی + خرید و فروش

قیمت انواع چیپس خرما آردی ساده و طعم دار بر حسب نوع ترکیبات افروده شده، کیفیت خرما و درصد رطوبت درونی در محدوده متفاوتی قرار گرفته است، این محصول صادراتی و درجه یک معمولا قیمت بالایی را به خود اختصاص می دهد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با مجموعه ما تماس بگیرید تا از طریق مشاوران زبده و متخصص ما بتوانید به خوبی راهنمایی شوید.

1 دیدگاه

  • محصولی فوق العاده خوشمزه و پرخاصیت هستش که به نظرم میشه به جای شکلات و قند با چای مصرف کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *