اگر می خواهید مصرف قند خود را کاهش دهید اما نمی توانید شیرینی قهوه یا چای صبحانه خود را کنار بگذارید، ما دستورالعمل مناسبی برای شما داریم که می توانید نوشیدنی های خود را شیرین کنید اما به روشی طبیعی.

خمیری است به نام خمیر خرما خاصویی که از خرما درست شده و به محض تماس با مایع داغ مانند عسل حل می شود. تهیه آن با خرما تازه سریع و آسان است، بنابراین خداحافظی با قندهای تصفیه شده یک لذت خواهد بود. مجموعه ما فروش و صادرات خمیر خرما در انواع مختلف را انجام می دهد.

صادرات انواع میوه خمیر خرما خاصویی

موارد استفاده خمیر خرما خاصویی

موارد استفاده خمیر خرما خاصویی خمیر خرما یکی از آشنایان قدیمی دنیای خوراکی ها است زیرا می توان گفت چیزی شبیه قند است. مطمئناً شما چندین دستور العمل را دیده اید که در آن ها از آن برای شیرین سازی و جایگزینی همراه با نمک، اصلی ترین دستورالعمل قبل از 12 ماه استفاده می شود.

خوشبختانه بدون مشکل جایگزین می شود و علاوه بر این، فواید بی نهایتی برای سلامتی ما دارد.

برای تهیه خمیر خرما ما به یک ماده اولیه خوب احتیاج داریم زیرا فقط دو ماده در این دستور وجود دارد: خرما و آب. بهترین خرما طبیعی است، واریته ای که به آن میجول گفته می شود بسیار شیرین و بدون قند اضافه شده است.

بسیار مراقب باشید، باید حاوی خرما به عنوان تنها ماده تشکیل دهنده باشد. بسیاری از مارک ها دارای دکستروز، ساکارز یا هر نوع مواد منفجره ای هستند که به هر قیمتی باید از آنها اجتناب شود.

خمیر خرما در هر 100 گرم خود مواد مغذی زیر را دارد:

650 میلی گرم پتاسیم. 1.90 میلی گرم آهن، 1.88 گرم پروتئین، 63 میلی گرم کلسیم، 70/8 گرم فیبر، 1 میلی گرم ید، 30/0 میلی گرم روی، 50 میلی گرم منیزیم، 8 میلی گرم سدیم، 5.67 گرم ویتامین ویتامین B2 32/2 میلی گرم. ویتامین B3 0.80 گرم.

ویتامین B5 0.16 میلی گرم. ویتامین B6 ،0 ug. ویتامین B7 ،21 ug. ویتامین B9 ،0 ug. ویتامین B12 ،3 میلی گرم. ویتامین C ،0 گرم ویتامین D ،05/0 میلی گرم. ویتامین E ،2.70 ug. ویتامین K ،57 میلی گرم فسفر، 289.45 کیلوکالری. کالری، 0 میلی گرم. کلسترول، 45/0 گرم. چربی، 65.10 گرم قند و 35 میلی گرم.

مراکز فروش خمیر خرما خاصویی

مراکز فروش خمیر خرما خاصویی اگر شما یکی از کسانی هستید که از قندهای تصفیه شده فرار می کنید، پیشنهاد می کنیم این خمیر خرما را تهیه کنید تا مواد غذایی خود را شیرین کنید. این غذا به روشی بسیار ساده و فقط با دو ماده اولیه آب و خرما تهیه می شود.

پس از آماده شدن می توانید آن را به مدت 1 هفته یا 10 روز در یخچال به خوبی پوشانده شده نگه دارید. می توان از آن برای پخش روی نان تست، کیک یا کره، همچنین برای شیرین کردن شیرینی ها یا افزودن به ماست های طبیعی استفاده کرد.

اگر زمان تهیه این ماده را ندارید با ما تماس بگیرید. ما فروشنده خمیر خرما درجه یک هستیم.

2 دیدگاه

  • خمیر خرما را در بسته بندی های متفاوت عرضه می کنید؟
    برای صادرات به شهرهای دیگه بسته بندی نایلونی هست؟

  • برای صادراتخمیر خرمای خاصویی باید چه کاری انجام بدیم کسی هست منو راهنمایی کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *