خرما محصولی بسیار خوشمزه است که دارای مواد مغذی بسیار زیادی می باشد از این محصول فرآورده های زیادی تولید می شود که یکی از این فرآورده ها خمیر خرما می باشد نراکز فروش خمیر خرما بسته بندی از خرماهای مختلفی این محصول را تولید و در بازار عرضه می کنند.

مراکز فروش خمیر خرما بسته بندی

نحوه تولید خمیر خرما بسته بندی

نحوه تولید خمیر خرما بسته بندی خمیر خرما کاربردهای فراوانی در صنعت شیرینی پزی دارد از این محصول برای تولید انواع کیک و شیرینی استفاده می کنند ضمن اینکه می توان از این خمیر خوشمزه به عنوان یک مکمل غذایی مقوی به تنهایی نیز استفاده کرد.

برای تولید این محصول باید یکسری از مراحل را طی کرد تا محصول نهایی حاصل شود از جمله این مراحل به شکل زیر می باشند:

  1. ابتدا خرماهای مختلف را جمع آوری می کنند و برای تهیه خمیر خرما از یک نوع خرمای خاص آن خرما ها را به کارخانه انتقال می دهند.
  2. پس از انتقال هسته خرما ها از آن ها جدا می شود.
  3. پس از جدا کردن هسته خرما پوست آن ها نیز گرفته می شود.
  4. در این هنگام تمامی خرما ها خرد می شوند و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوصی چرخانده می شوند و عملیات له کردن آن ها شروع می شود.
  5. پس از له کردن و رطوبت گیری بسته بندی می شوند و به بازار صادر می شوند.

البته می توان در هنگام له کردن آن ها انواع مغزها همانند مغز گردو یا بادام، کنجد و … به آن ها اضافه شوند تا طعم خوش تری به خود بگیرند و با استقبال بهتری از سوی مشتریان همراه شوند.

البته نباید در تهیه این محصول از مواد افزودنی غیر مجاز استفاده شود زیرا خاصیت خود را از دست می دهند و دیگر ارزش غذایی قبلی را نخواهد داشت.

مرکز پخش خمیر خرما بسته بندی

مرکز پخش خمیر خرما بسته بندی مراکز پخش خمیر خرما بسته بندی این محصول را به صورت صنعتی و یا نیمه صنعتی تولید می کنند و با انجام شیک ترین بسته بندی ها این محصول خوشمزه را پخش می کنند.

مراکز پخش این محصول با توجه به استانداردهای ویژه و به شکل کاملا پاستوریزه اقدام به تولید خمیر خرمای تازه می کنند و از این بابت هیچگونه نگرانی برای مشتریان وجود ندارد.

برای خرید خمیر خرما می توانید انواع مختلف این محصول را تهیه کنید انواع مختلف این خمیر با توجه به نوع خرمای آن تعیین می شود برای مثال خمیر خرمای مضافتی با خرما کبکاب متفاوت می باشد اگر نگاهی به انواع مختلف خمیر ها بیاندازیم متوجه خواهیم شد که برخی از آن ها رنگ قهوه ای و برخی دیگر رنگ سیاه دارند همچنین در برخی از آن ها انواع مغذها به کار رفته اند و در برخی دیگر به صورت ساده تهیه شده اند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *