خمیر خرما تهران از مرغوب ترین و مشهور ترین محصولات است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و کاربردهای فراوانی در صنعت های شیرینی پزی و صنعت های دیگر دارد. کارخانه خمیر خرما امروزه از رونق و توسعه بسیار خوبی برخوردار می‌ باشد زیرا محصولات خود را مستقیماً توسط شخص تولید کننده با حذف تمامی واسطه ها و دلالان بازاری با ارائه ضمانت و به صورت تضمینی و در مدت زمان کوتاهی با نازل ترین قیمت ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

کارخانه تولید خمیر خرما تهران

کیفیت عالی خمیر خرما تهران

کیفیت عالی خمیر خرما تهران خرما از خوراکی های مقوی و پرخاصیت است که علاوه بر این که به صورت تازه مصرف می‌شود جهت تهیه محصولی به نام خمیر خرما نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خمیر خرما یک محصول نیمه جامد است که برای آماده سازی آن ابتدا بهترین خرماها را تهیه و بعد هسته گیری می شود و سپس پوسته از خرما جدا می کنند و بعد از این مرحله خرد و یکنواخت می شود و بعد از تنظیم محتوای رطوبت محصول، تحت عنوان صادرات خمیر خرما عرضه می شود.

این محصول پس از کنترل درصد رطوبت که باید بین ۲۰ تا ۲۶ درصد باشد چرخ می شود و به صورت خمیر نگه داری می شود.

این فرآورده به روش های صنعتی و نیمه صنعتی از انواع مختلف خرماها پس از انجام یک فرآیند کاری تهیه می شود.

خمیر خرما یک محصول فرآوری شده و تولید شده از خرما بدون هیچ نوع اضافات مصنوعی، مواد نگهدارنده و غیر طبیعی است که این محصول بسیار خوش خوراک و دارای بافتی نرم و یکنواخت و خرمایی رنگ و کاملا پاستوریزه می باشد و کاربرد های فراوانی در تهیه مواد زیادی دارد زیرا بسیار مقوی و پر خاصیت است.

کیفیت عالی خمیر خرما تهران زبان زده تمامی مردم جهان است زیرا این محصول از سالم ترین و تازه ترین خرما ها از مکانی کاملاً بهداشتی و استاندارد با دستگاه های مدرن و پیشرفته به دست متخصصان و مهندسان حرفه ای تهیه و تولید می‌ شود و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است که رضایت و اعتماد مشتریان زیادی را در تمام نقاط جهان به خود جلب نموده است.

فروش ویژه خمیر خرما تهران

فروش ویژه خمیر خرما تهران

خمیر خرما تهران از پر کاربردترین محصولات است که طرفداران بسیاری در تمام نقاط کشور دارد و نسبت به سایر نمونه های آن در بازار از کیفیت و برتری بالاتری برخوردار می باشد. پخش خمیر خرما امروزه با رشد چشمگیری مواجه بوده است زیرا پخش کنندگان این محصول به سایت اینترنتی معتبری را طراحی نمودند که محصولات خود را مستقیماً توسط شخص تولید کننده با حذف تمامی واسطه ها و دلالان بازاری با ارائه ضمانت و به صورت تضمینی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و به صورت الکترونیکی با قیمت های استثنایی و شگفت انگیز به صورت عمده و جزئی در اختیار مشتریان تمام نقاط کشور قرار می‌ دهند.

2 دیدگاه

  • خمیر خرما برای درست کردن کلوچه های خرمایی، نان خرمایی، بیسکویت ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *