قیمت خرید خمیر خرما 340 گرمی به نسبت کیفیت بسیار بالایی که دارد، مناسب و مقرون به صرفه می باشد و اغلب افراد، توان خرید آن را دارند؛ به همین علت، این محصول در بازارهای داخلی و خارجی، مورد توجه عده زیادی از مشتریان و متقاضیان قرار گرفته است. خرماهای نام برده شده، جدا از ظاهر بسیار هوس برانگیزی که دارند از عطر و طعم نیز برخوردار هستند و گزینه مناسبی برای تهیه دسرهای سنتی و مدرن به حساب می آیند.

قیمت خرید خمیر خرما 340 گرمی

مشخصات فنی خمیر خرما 340 گرمی

مشخصات فنی خمیر خرما 340 گرمی ما در این مقاله، قصد داریم مشخصات فنی خمیر خرما 340 گرمی را برای شما عزیزان بیان کنیم تا هر چه بهتر و کامل تر با این محصول پرفروش در سال، آشنا گردید و بتوانید اطلاعات همه جانبه و جامعی را نسبت به آن به دست آورید.

خمیر خرما هایی که در بالا به آن اشاره کردیم دارای رنگ بسیار روشن و شفافی هستند و هیچگونه تیرگی و سیاهی در ساختار شان به چشم نمی خورد.

این محصولات به طور خالص از میوه خرما به دست آمده اند و فاقد هر نوع افزودنی شیمیایی در ساختار شان میباشند؛ پس می‌توان گفت که از ارزش تغذیه ای بالایی برخوردار هستند و حاوی مقادیر بسیار زیادی از آهن، فولیک اسید، زینک، روی و سلنیوم در ساختار شان می باشند؛ پس در درمان انواع بیماری های مختلف، موثر عمل می‌کنند.

از طرفی دیگر، مزه نسبتاً شیرینی دارند و هیچ گونه تلخی و مزه ناخوشایندی از آن ها احساس نمی شود پس متعاقبا کیک و دسر های فوق العاده لذیذی توسط آنها به عمل می آید و پخته می شود.

از دیگر مشخصه های این محصولات می توان به حجم نسبتاً بالایشان اشاره نمود؛ در واقع، بعد از پخت حدود دو برابر حالت اولیه پف می کنند و به بافت لطیفی دست می یابند.

در واقع، مثال و مانند این خمیر ها را در کمتر محصول مشابه دیگری می‌توان جستجو نمود؛ تمامی این مشخصه ها بیان کننده کیفیت عالی خمیر های به دست آمده از خرما می باشند به همین دلیل، جزو مواد غذایی صادراتی در کشور طبقه بندی می شوند.

کارخانه تولید خمیر خرما 340 گرمی

کارخانه تولید خمیر خرما 340 گرمی کارخانه تولید خمیر خرما 340 گرمی، قصد دارد که با به کار بردن مرغوب ترین و تازه ترین انواع مواد اولیه در خط تهیه این محصولات در میان سایر رقبای فعال در جامعه، موفق ظاهر شود.

برای کسب اطلاعات و آگاهی های بیشتر در این زمینه و یا سفارش خوشمزه ترین انواع محصولات مذکور قادر هستید که با شماره تلفن های ثبت شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید و سفارشات خود را به دست همکاران ما در واحد فروش بسپارید.

1 دیدگاه

  • خمیر خرمایی که بسته بندیش به این صورت باشه (داخل ظروف در بسته) استفادش خیلی راهت تر از خمیرهایی هست که داخل نایلون هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *