بسیاری از ما به طور معمولی از خرما نمیتوانیم استفاده کنیم به همین دلیا از خمیر خرما صادراتی خرما استفاده می کنیم خمیر خرما یک ترکیب نیمه جامد است که پس از اینکه هسته ها و پوسته ی آن را جدا می کنیم خمیر خرما به دست می آید.خمیر خرما خاصویی یکی از محصولات خرما می باشد تولید انبوهی در داخل کشور دارد و در تمام نمایندگی ها و مراکز فروش می توان آن را خریداری نمود.

قیمت عمده خمیر خرما طبیعی صادراتی

طرز تهیه خمیر خرما صادراتی در منزل

طرز تهیه خمیر خرما صادراتی در منزل از خمیر خرما طبیعی خرما در مصارف بسیار زیادی بخصوص تهیه نان، کیک، شکلات و شیرینیجات افراد در معرض قند خون و دیابتی به کار گرفته می‌شود و برای انتخاب آن باید به نکات مهمی توجه داشته باشیم تا بتوانیم محصول مفید و سالمی تهیه کنیم که در این بخش توضیحاتی در این باره خدمتتان عرض می‌کنیم.

ظاهر: از آنجایی که در تولید خمیر خرما از خرما‌های تیره رنگ مانند خرمای خرما و خرمای شاهانی استفاده می‌شود، ظاهر آن نیز باید تیره و سیاه رنگ باشد؛ البته باید توجه داشته باشید که در برخی از این خمیر‌ها از مواد دیگری مانند مغز پسته، بادام و فندوق و از این دست نیز استفاده می‌شود که در هنگام انتخاب باید توجه داشته باشید که اگر خمیر خرما رنگ متفاوتی دارد به چه دلیل می‌باشد و همچنین با توجه به مزاج خود بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

بوی خمیر خرما: از مهم‌ترین مواردی که باید حتما در هنگام انتخاب محصول در نظر بگیرید عطر و بوی خمیر می‌باشد. اگر در هنگام استشام، بوی ترشیدگی و خرابی احساس کردید ، از خرید آن اجتناب کنید؛ چرا که تاریخ انقضای آن گذشته و انواع خمیر خرما فاسد شده است. بوی خمیر خرما نیز مانند دیگر انواع خرما، کاملاً مشهود است و بوی شیرین و تازه خاص خودش را دارد.

طعم: مزه قیمت خمیر خرما خرما نیز با توجه به چرخ شدنِ حجم زیادی خرما در این قالب، بسیار شیرین و خوش طعم می‌باشد، اما این درحالی است که اگر طعم آن بی مزه و یا ترش باشد، نشان دهنده این است

آشنایی با انواع خمیر خرما طبیعی

آشنایی با انواع خمیر خرما طبیعی فروش خمیر خرما صادراتی در برندهای مختلف از سوی تولیدکنندگان راهی بازار می شود که به صورت بسته بندی و فله به مصرف کننده عرضه می شود. امروزه بزرگترین بازار تولید خرما در سراسر ایران از جمله در مناطق گرمسیری مانند هرمزگان و کرمان بهره برداری می شود و بعد به مناطق مختلف بازار در شهرهای مختلف به فروش می رود. شرکت های زیادی در زمینه صادرات خمیر خرما در سراسر ایران فعالیت می کنند که به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی های استاندارد و معتبر از مشتریان خارجی زیادی برخوردار هستند و انواع مختلف خرما صادراتی را به کشورهای مختلف توزیع می نمایند

و قیمت فروش این محصولات نیز بستگی به وضعیت بازار و کیفیت در واقع خرما علاوه بر شکل اصلی خود، به شکل خمیر خرما و شیره خرما مصرف میشود که صادرات آن به دو صورت بسته بندی شده و فله میباشد. بزرگترین بازار تولید خرما در ایران مربوط به مناطق گرمسیری همچون کرمان و هرمزگان ختم میشود، اما صنایع وابسته به تولید خمیر خرما به دور از محل برداشت این محصول می باشد. مصرف کننده می تواند خمیر خرما صادراتی و درجه یک را به صورت فوری با ارائه خدمات لازم و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های هر استان تهیه نماید.

توزیع کننده بهترین خمیر خرما طبیعی صادراتی

توزیع کننده بهترین خمیر خرما طبیعی صادراتی همانگونه که قبلا اشاره نمودیم خمیر خرما یک خمیر نیمه جامد است که از بهترین و مرغوب ترین خرما ها تهیه می گردد به این صورت که خرما ها را ابتدا می شوییم سپس بعد از اینکه هسته ی خرما را جدا کردیم نوبت به این می رسد که پوسته های آن را جدا نماییم سپس خرما ها خرد و یکنواخت می گردند خمیر خرما باید دارای اندکی رطوبت باشد سپس خرماها چرخ می گردند و تحت عنوان خمیر خرما به فروش می رسند.

عرضه خمیر خرما خرما همانگونه که اشاره نمودیم یک محصول فرآوری شده از خرما می باشد که هیچ گونه اضافات و مواد نگهدارنده غیر طبیعی می باشد این محصول بسیار خوشمزه و نرم می باشد و کاملا پاستوریزه تهیه می گردد.

به خمیر خرما می توان انواع مغزیجات مانند گردو، فندق، بادام و …میتوان اضافه نمود تا هم بر خواص آن بیافزایم و همچنین طعم خمیر خرما را لذت بخش تر نماییم.

بیشتر بخوانید: خمیر خرما بوشهر

خمیر خرما امروزه کاربرد زیادی دارد و یکی از فراورده های مفید خرما می باشد که علاوه بر اینکه در ساخت انواع شیرینی و کلوچه استفاده می شود می توان به عنوان یک میان وعده ی مقوی نیز تلقی گردد.همچنین میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع شکر و شیرین کننده های مصنوعی باشد.

خمیر خرما در مصارف صنعتی نیز در ساخت انواع نان خرمایی، پخت کیک، شکلات و بیسکوییت حلوا و …کاربرد دارد و در برخی شهرها به عنوان سوغات آن شهر هر ساله درآمد بالایی را نصیب فروشندگان می کند. خمیر خرما خواص زیادی دارد که در ادامه به برخی آن ها اشاره می نماییم:

  • باعث استحکام استخوان ها می شود.
  • به دلیل فیبر بالا باعث بهبود بیماری های گوارشی می گردد.
  • خمیر خرما منبع از آهن می باشد و به افراد کم خون توصیه می شود.
  • برای قلب و عروق مناسب می باشد.
  • درمان خستگی و بی حالی مفید و انرژی بخش می باشد.
  • بهبود ایمنی و سلامت بدن کمک شایانی می نماید.

شرکت پخش خمیر خرما طبیعی صادراتی

شرکت پخش خمیر خرما طبیعی صادراتی خمیر خرما اصل یک مکمل غذایی کامل برای همه افراد می باشد ،ولی بسیاری از افراد نیز به دلایلی استفاده از خرما، برایشان دشوار است ،ولی اگر بخواهند از ویتامین های موجود در این محصول بهره ببرند می توانند از خمیر خرما باکیفیت استفاده کنند ،ویتامین های موجود خرما در خمیر خرما نیز وجود دارد و اگر این محصول را با مغز جات مانند گردو ، پسته ،بادم و غیره در وعده صبحانه ،عصرانه ،میان وعده ،شام و غیره نوش جان شود غذای مقوی برای انسان است ،این محصول سوغات شهر کرمانشاه است و طرفدارن بسیار زیادی دارد ،خمیر خرما جایگزین خوبی برای شکر بوده و افرادی که دارای بیماری قند خون هستند.

بیشتر بخوانید: خمیر خرما عمده

می توانند به جای شکر از خمیر خرما نیز استفاده کنند ،خمیر خرما خواص زیادی از جمله برای بهبود سلامت بدن، سلامت دستگاه گوارش فاستحکام استخوان ،کاهش کلسترون منفی خون ،درمان کم خونی ،برای افراد دیابتی و غیره کمک می کند ،این محصول دارای مواد معدنی از جمله: مس ،منگنز ،کلسیم ،منیزیم ،و غیره می باشد که برای جلو گیری از پوکی استخوان ها درمان درد مفاصل و کاهش ان موثر بوده. خمیر خرما دارای ویتامین c و d بوده و به سلامت پوست و خون سازی در بدن کمک می کند،

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *