خمیر خرما درجه یک خرما یک کیلویی، یکی از پر مصرف‌ترین و پر فروش‌ترین انواع خرما می‌باشد که اغلب از دل شهر‌های جنوبی کشور به دست آمده و ظاهری تیره و سیاه رنگ دارد که با ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد می‌تواند به عنوان یک غذای کامل و یا یک میان وعده بسیار مغذی و مفید در برنامه غذایی قرار بگیرد و همه افراد بخصوص کودکان در حال رشد و افراد میانسال که نیروی بدنشان رو به تحلیل است، استفاده کنند و از خواص آن بهره‌مند شود.

شرکت فروش خمیر خرما طبیعی درجه یک

بررسی میزان مرغوبیت خمیر خرما طبیعی

بررسی میزان مرغوبیت خمیر خرما طبیعی

  • خمیر خرما طبیعی خرما، همانطور که از اسمش پیداست، از جمله مواد مغذی و پرکاربردی است که از خرمای فرآوری شده و طی فرایندهای مختلف و به روشی کاملا طبیعی و بهداشتی به دو شکل صنعتی و نیمه صنعتی، تهیه و تولید می شود. در تهیه ی این خمیر، از خرمای های بسیار باکیفیت و خوش رنگ استفاده می کنند که معمولا رنگ خمیرهای تولیدی، به خرمای بکار گرفته شده در تهیه آن، متغیر است. خمیر خرما، جزو آن دسته از مکملهای غذایی است که کاملا طبیعی بوده و در تهیه آن، هیچگونه مواد نگهدارنده بکاربرده نشده و ماندگاری طولانی دارد.
  • خمیر خرما خالص می توان گفت یکی از فراورده های اصلی خرما می باشد که دارای رنگی قهوه ای و رنگی سیاه دارد که امروزه در تهیه انواع شیرینی های مختلف از جمله نان خرمایی ها استفاده ی زیادی می کنند. بافت این محصول بسیار نرم می باشد و خوشمزگی آن حرف ندارد و بسیار پرسود و دارای مزیت می باشد. این خمیر خرما اصل به صورت های پاستوریزه و ارگانیک تولید می شود که می توان به مدت زیادی از آن نگهداری کرد و خراب نشود.این خمیر یک خمیر کاملاً اصل و طبیعی می باشد و این مورد یک مورد بسیار مهم و حائز اهمیت است که سبب جلب رضایت مشتریان واقع شده است.

آشنایی با بهترین نوع خمیر خرما اصل

آشنایی با بهترین نوع خمیر خرما اصل

  • صبح بهترین زمان برای خوردن توزیع خمیر خرما خرما برای به دست آوردن فواید زیاد خرما است همچنین شروع خوردن خمیرخرما بلافاصله پس از اذان مغرب و بعد از روزه داری در ساعات طولانی روزانه فواید زیادی برای بدن شما دارد . از آنجایی که خمیر خرما حاصل شده از خرما است یکی از بزرگترین خاصیت ها را که همان بهبود عملکرد گوارش است را دارا می باشد. خمیر خرما منبعی از ویتامین ها و مواد معدنی مهم برای عملکردهای حیاتی بدن است. مصرف آن سبب تامین انرژی بدن در صبح می شود. خمیر خرما سرشار از فیبر است و به شکل ترکیبی درانواع کیک ها و کلوچه ها مصرف می شود.

مصرف خرما به شما کمک می کند احساس رضایت کنید و در طول روز احساس سیری داشته باشید . بهترین خمیر خرما خرما شامل قندهای طبیعی ساده است که هضم و جذب آنها آسان است ، مانند : فلوکوز ، ساکارز و فروکتوز ، که برای افزایش قند خون عمل می کند و به محض خوردن آن بدن شما را مستقیماً سرشار از انرژی می سازد. همچنین بدن شما را برای دریافت مواد بعدی (شام یا ناهار ) آماده می کند. از شما در برابر اختلالات روده محافظت می کند. ناراحتی های معده را درمان می کند ، زیرا حاوی نیکوتین است که به بدن در خلاص شدن از شر باکتری های مضر کمک می کند.

بیشتر بخوانید: خمیر خرما هموژنیزه

یبوست مزمن را درمان می کند ؛ چون حاوی سلولز است. این ماده به از بین بردن اسهال کمک می کند ، زیرا حاوی پتاسیم است که در درمان گاستروانتریت مفید است . از آنجا که خرما منبع غنی از فیبرهای محلول و نامحلول در رژیم غذایی است ، مطمئناً در ارتقاء سلامت و عملکرد دستگاه گوارش و جلوگیری از برخی اختلالات روده ای مانند: اختلال حرکات روده ، نفخ ، یبوست ، اسهال موثر عمل می کند خمیر خرما با خواص آنتی باکتریایی خود باعث جلوگیری از عفونت روده ها و روده بزرگ می شود

پخش کننده بهترین خمیر خرما طبیعی درجه یک

پخش کننده بهترین خمیر خرما طبیعی درجه یک خمیر خرما فرآورده ی خرماست بنابراین جهت تهیه ی آن معمولا از خرماهای ممتاز مثل خرمای شاهانی ، مضافتی و کبکاب استفاده می کنند .خرماها نباید دچار خرابی و سوختگی باشند . هرچه خرما تازه تر و پرشیره تر باشد خمیر آن نیز باکیفیت تر خواهد بود .برای این کار ابتدا خرماها خوب شسته می شوند. هسته ها ، کلاهک ها و پوسته های خرما جدا می گردند و قسمت گوشتی خرما خورد می شود. می توان گفت مخلوط سازی گوشت خرما و آسیاب کردن و صاف کردن آن در طی یک مرحله انجام می شوند. برای ایجاد یک خمیر با بافت نرم رطوبت آن باید حداکثر 26 درصد باشد .این خمیر به صورت صنعتی توسط دستگاه های مخصوص انجام می گیرد . برای تهیه آن به روش خانگی به صورت زیر عمل می شود :

حدود 4 فنجان آب را در قابلمه ای روی حرارت متوسط ​​بریزید. صافی بخار را روی آن نصب کنید. خرما را در آبکش قرار دهید. خرما را حدود 15 دقیقه بخار پز کنید تا نرم شود . خرمای پخته شده را در یک کاسه بریزید. کره و دارچین را به آن اضافه کنید با استفاده از چنگال ، خرما را له کنید تا قوام خمیر به دست آید. بگذارید خرما در دمای اتاق کمی سرد شود سپس خمیر خرما را روی ورق پلاستیکی بگذارید و از هر طرف آن را با کاغذ خوب بپوشانید. آن را در یخچال بگذارید تا سرد شود. از خمیر خرما می توانید برای تهیه انواع شیرینی ها و دسرها استفاده کنید. خمیر خرما بافت نرم ، منعطف و غیر چسبنده دارد که به راحتی شکل می گیرد . این خمیر بسته به نوع خرما ، قهوه ای رنگ یا سیاه رنگ می باشد.

عرضه مستقیم خمیر خرما طبیعی درجه یک

عرضه مستقیم خمیر خرما طبیعی درجه یک خمیرخرما از جمله محصولات مغذی و مورد نیاز فرزندان شماست این محصول توسط کارخانه ی مربوطه ، از بهترین و مرغوب ترین خرماها تولید می شود. شرکت تولید کننده محصولات ارگانیک خرما از جمله خمیرخرما با گسترش محدوده محصولات خود با تنها و جدیدترین محصولات دیگر مانند شیره خرما ، شیره انگور ، شیره توت و شهد خرما قصد دارد بهترین و باکیفیت ترین محصولات را به بازار داخلی و خارجی ارائه کند .کارخانه ی تولید کننده دارای گواهی تولید و بسته بندی مواد غذایی است که توسط وزارت کشاورزی و غذا تأیید شده است .

بیشتر بخوانید: خمیر دورپیچ خرما

با استفاده از دستگاه های استریل شده ، خمیرخرما را از برترین خرماهای کشور تولید می کند. هیچگونه افزودنی ، شیرین کننده ی اضافه ، رنگ ، طعم و دیگر ورودی های مصنوعی طی مراحل تولید به خمیر خرما اعمال نشده است . پس از تولید ، خمیر خرما در بسته بندی دقیق در شرایط بهداشتی به صورت کیلویی و فله ای عرضه می گردد .مراکز عرضه کننده تخفیف خوبی برای مشتریان دائمی خود لحاظ کرده اند که سایر افراد می توانند آن راسفارش دهند و از تخفیفات و خدمات این مراکز برخوردار شوند .

11 دیدگاه

  • خمیر خرما هدیه خوبی برای دادن به مادربزرگ ها هست
    هم بافت نرمی داره، هم شیرین، هم هسته نداره با ذکر دلیل گفتم
    روز خوش دوستان

  • اگه روی خمیر خرما کمی مغز پسته و مغز گردو هم بریزیم یا یکمی پودرنارگیل بریزیم خیلی خوش طعم میشه میتونیم واسه میان وعده بچه هامون استفاده کنیم

  • سلام ‌وقت به خیر
    اگر بیماری قند یا دیابت داری توصیه می کنم از خمیر خرمای صادراتی در تغذیه خود استفاده کنید

  • خمیر خرما یک محصول طبیعی و ارگانیک که میشه برای صبحانه استفاده کرد و به نظر من خیلی راحت و بدون اینکه بخواهیم مثل خرما هستش رو جدا کنیم راحت میشه روی نون مالید و خورد

  • خمیر خرما فله مجموعه تولیدی شهدینا از مرغوب ترین خرماها تهیه میشود و بدلیل رطوبت پایین در شرایط معمولی ماندگاری بالایی دارد

  • خمیر خرما بهترین انتخاب برای صبحانه است چرا که هم قند طبیعی داره هم احساس سیری طولانی مدتی به آدم میده بخصوص به افراد دیابتی توصیه میشه

  • خمیر خرما یک محصول فوق العاده مقوی است که از خرما تولید شده این محصول دارای خواص و مزیت های بسیار زیادی بوده است.

  • خمیر خرما یه محصول صادراتیه که در کشورای دیگه خیلی ازش استقبال میشه و با قند کمی که داره مناسب بیمارای دیابتیه و برای میان وعده و صبحانه مصرف میشه .

  • این خمیر شبیه به سمنو می مونه و اگه خواستین بخرین بهتره که بسته بندی شده تهیه کنین که کاملا بهداشتی باشه چون بعضیا اصلا بهداشت رو رعایت نمی کنن.

  • سلام وقت بخیر خمیرخرما یک میان وعده غذایی بسیارمناسبی هست که قندخون روبه راحتی کنترل میکنه چون خیلی قندکمی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *