صادرکننده خمیر خرما درجه یک خرما صادراتی فله را در برندهای مختلف به صورت عمده با قیمت مناسب راهی بازار فروش می نماید. خمیر خرما اعلا صادراتی یکی از محصولات پرفروش و پرمصرف در بازار ایران به شمار می رود که به دلیل کیفیت مرغوب از طرفداران زیادی در بازار داخلی و خارجی دارد. قیمت فروش انواع بهترین خمیر خرما در صورت فروش عمده برای مصرف کنندگان بسیار مناسب است و خریدار می تواند با سفارش عمده از قیمت پایین این محصول بهره مند شود.

صادر کننده خمیر خرما خالص درجه یک

خمیر خرما خالص چگونه تولید می شود؟

خمیر خرما خالص چگونه تولید می شود؟ از خمیر خرما در مصارف بسیار زیادی بخصوص تهیه نان، کیک، شکلات و شیرینیجات افراد در معرض قند خون و دیابتی به کار گرفته می‌شود و برای انتخاب آن باید به نکات مهمی توجه داشته باشیم تا بتوانیم محصول مفید و سالمی تهیه کنیم که در این بخش توضیحاتی در این باره خدمتتان عرض می‌کنیم.

ظاهر: از آنجایی که در تولید خمیر خرما از خرما‌های تیره رنگ مانند خرمای کبکاب و خرمای شاهانی استفاده می‌شود، ظاهر آن نیز باید تیره و سیاه رنگ باشد؛ البته باید توجه داشته باشید که در برخی از این خمیر خرما خالص از مواد دیگری مانند مغز پسته، بادام و فندوق و از این دست نیز استفاده می‌شود که در هنگام انتخاب باید توجه داشته باشید که اگر خمیر خرما رنگ متفاوتی دارد به چه دلیل می‌باشد و همچنین با توجه به مزاج خود بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

بوی خمیر خرما: از مهم‌ترین مواردی که باید حتما در هنگام انتخاب محصول در نظر بگیرید عطر و بوی خمیر می‌باشد. اگر در هنگام استشام، بوی ترشیدگی و خرابی احساس کردید ، از خرید آن اجتناب کنید؛ چرا که تاریخ انقضای آن گذشته و خمیر فاسد شده است. بوی فروشنده خمیر خرما خرما نیز مانند دیگر انواع خرما، کاملاً مشهود است و بوی شیرین و تازه خاص خودش را دارد.

طعم: مزه خمیر خرما نیز با توجه به چرخ شدنِ حجم زیادی خرما در این قالب، بسیار شیرین و خوش طعم می‌باشد، اما این درحالی است که اگر طعم آن بی مزه و یا ترش باشد، نشان دهنده این است که یا مدت زمان مصرف آن تمام شده و یا از خرما‌های بی کیفیت و نامرغوب در آن استفاده شده است و ارزش غذایی بسیار پایینی دارد.

مزایای استفاده از خمیر خرما برای تقویت سیستم ایمنی

مزایای استفاده از خمیر خرما برای تقویت سیستم ایمنی فروش خمیر خرما صادراتی در برندهای مختلف از سوی تولیدکنندگان راهی بازار می شود که به صورت بسته بندی و فله به مصرف کننده عرضه می شود. امروزه بزرگترین بازار تولید خرما در سراسر ایران از جمله در مناطق گرمسیری مانند هرمزگان و کرمان بهره برداری می شود و بعد به مناطق مختلف بازار در شهرهای مختلف به فروش می رود. شرکت های زیادی در زمینه صادرات خمیر خرما در سراسر ایران فعالیت می کنند که به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی های استاندارد و معتبر از مشتریان خارجی زیادی برخوردار هستند و انواع مختلف خرما صادراتی را به کشورهای مختلف توزیع می نمایند

و قیمت فروش این محصولات نیز بستگی به وضعیت بازار و کیفیت در واقع خرما علاوه بر شکل اصلی خود، به شکل خمیر خرما و شیره خرما مصرف میشود که صادرات آن به دو صورت بسته بندی شده و فله میباشد. بزرگترین بازار تولید خرما در ایران مربوط به مناطق گرمسیری همچون کرمان و هرمزگان ختم میشود، اما صنایع وابسته به تولید خمیر خرما به دور از محل برداشت این محصول می باشد. مصرف کننده می تواند خمیر خرما صادراتی و درجه یک را به صورت فوری با ارائه خدمات لازم و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های هر استان تهیه نماید.

عمده فروشان خمیر خرما خالص درجه یک

عمده فروشان خمیر خرما خالص درجه یک ارزش غذایی مصرف خمیر خرما ، بسیار زیاد است. این محصول با استفاده از بهترین و مرغوب ترین خرما های ایرانی تولید می شود، این خمیر خرما بدون هیچ‌گونه مواد اضافه تولید می شود به همین دلیل کاملا خالص است و دارای خواص بالایی می باشد. در درجه اول ارزش غذایی این محصول، می توان به مقادیر بالا ی آهن در این محصول اشاره کرد. در خرما مقدار بسیار زیادی آهن وجود دارد به همین دلیل این محصول برای افرادی که دارای کم خونی و مشکلات کمبود آهن هستند بسیار عالی می باشد.

بیشتر بخوانید: خمیر خرما خاصویی

در خمیر خرما ، همچنین مقادیر بالایی ، کلسیم ، فیبر ، پروتئین ، سدیم ، پتاسیم ، کلسیم و ویتامین های دی ، ویتامین آ ، ویتامین ب ۶ و ویتامین ب ۱۲ و منیزیم و غیره وجود دارد. این مواد معدنی و ویتامین ها در خرما باعث شده است تا ارزش غذایی این محصولات حفظ شود. ارزش غذایی خمیر خرما بسیار بالا است و می توان از این محصول به عنوان میان وعده استفاده کرد. این محصول برای همه ی افراد مفید است و یک منبع بزرگ و عالی برای درمان انواع بیماری ها و کمبود ویتامین ها می باشد.

توزیع مستقیم خمیر خرما خالص درجه یک

توزیع مستقیم خمیر خرما خالص درجه یک خرما از جمله میوه های پر خاصیت مناطق گرمسیری ایران به شمار می آید و در انواع و اقسام مختلف در ایران کشت می شوند، این محصول سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی می باشد. خمیر خرما از فرآوری خرما تازه به دست می آید به همین دلیل دارای فواید بسیاری برای بدن می باشد. از جمله فواید خرما می توان به تاثیرات مثبت آن در تمامی گروه های سنی و به خصوص خانوم های باردار اشاره نمود. از جمله فواید و خواص این محصول به شرح ذیل است: خمیر خرما سرشار از کالری می باشد به همین دلیل تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن به خصوص در زمان باردار و شیرده است

به همین دلیل زنانی که به مقدار زیادی انرژی نیازمندند از این محصول استفاده می کنند تا با کمبود انرژی مواجهه نشوند. این محصول دارای قند و به عبارتی گلوکز طبیعی فراوانی است که از قندهای طبیعی به شمار می آید به همین دلیل سطح قند خون را به یک باره بالا نمی برد ،بلکه قند خون به آرامی تنظیم می شود و به یک باره افت نمی کند و این امر در افراد مبتلا به دیابت بسیار حیاتی است. این محصول دارای آهن فراوانی است.

بیشتر بخوانید: خمیر خرما زاهدی

و این امر موجب می شود که در بدن خون سازی انجام شود و ظرفیت اکسیژن رسانی نیز در بافت ها افزایش یابد و به دنبال آن مواد مغذی و مورد نیاز سلول های بدن به خصوص در افرادی که فعالیت بدنی شدیدی دارند تامین شود. وجود پروتئین گیاهی محلول در انواع خرما هم چنین موجب می شود که این محصول در خانم ها که پریود می شوند بسیار تاثیر گذار باشد به همین دلیل به خانم ها توصیه می شود که از خمیر خرما شاهانی  به عنوان مکمل طبیعی استفاده می کنند تا از تحلیل رفتن بدن جلوگیری به عمل آید.

2 دیدگاه

  • مطالب بسیار آموزنده بود خواندم علاقه‌مند شدم در این رابطه فعالییت داشته باشم.

  • خرما چون دارای انواع دسته ویتامین های گروه ب هست برای ریزش مو خیلی کارامد هست اگر بعد کرونا دچار ریزش مو شده اید خرما را داخل وعده غذاییتون قرار بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *