شرکت توزیع خمیر خرما درجه یک عمده در ابتدا متریال اولیه که خرمای درجه یک می باشد را وارد خط تولید نموده و سپس به وسیله تجهیزات و ماشین آلات مخصوص اقدام به تولید خمیر خرما می کنند.

پس از تولید این محصول شرکت های فوق از طریق بازاریابان و هم چنین دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال خود فروش خمیر خرما عمده را با قیمتی مناسب و به صرفه در بین خریداران انجام می دهند.

شرکت توزیع خمیر خرما درجه یک عمده

بررسی ویتامین های موجود در خمیر خرما اصل

بررسی ویتامین های موجود در خمیر خرما اصل خمیر خرما از جمله محصولاتی می باشد که امروزه به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل این امر فواید این محصول است، از جمله فواید و ویتامین های این محصول به این شرح است:

لاغری و تنظیم وزن : خمیر خرما از جمله محصولاتی است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده، آب اضافی بدن را از طریق کلیه ها دفع کرده و با سم زدایی و پاک سازی کبد به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

دفع سنگ کلیه : این محصول، غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین هاست که به طور طبیعی باعث پاک سازی کلیه ها می شوند،علاوه بر این خمیر خرما یک آنتی بیوتیک و دیورتیک طبیعی بوده که با افزایش دفع ادرار به درمان سنگ کلیه و عفونت مثانه و دستگاه ادراری کمک می کند.

بهبود کبد چرب : این خمیر برای سم زدایی و پاک سازی کبد است، و به دلیل خاصیت دیورتیک طبیعی که دارد به درمان بیماری های کبد از جمله کبد چرب کمک می کند.

درمان کم خونی: مقادیر بالای آهن موجود در این محصول به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن یا آنمی کمک می کند، همچنین ویتامین C موجود در آن به جذب بیشتر آهن کمک می کند. گفته می شود، در افرادی که نمی توانند از مکمل های آهن استفاده کنند، خرما بهترین جایگزین است.

کنترل فشار خون : مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و پتاسیم موجود در این میوه باعث کاهش فشار خون بالا می شود، علاوه بر این خرما چون یک دیورتیک طبیعی است با دفع آب اضافی بدن فشار خون بالا را کاهش می دهد.

درمان ورم بدن: این محصول به دلیل مقادیر بالای پتاسیم که دارد و اینکه یک دیورتیک طبیعی است، با افزایش دفع آب اضافی بدن از طریق کلیه ها به درمان ادم و ورم بدن کمک می کند.

سم زدایی بدن: ویتامین ها و فلاونوئید های موجود در این میوه برای پاک سازی و سم زدایی بدن از فلزات سنگین و سموم دیگر مفید است.

درمان دیابت و قند خون: این محصول حاوی فلاونوئیدی به نام میریستین است که می تواند سطح قند خون و مقاومت به انسولین در افراد دیابتی را کاهش دهد.

یک تحقیق نشان داده که اگر افراد مبتلا به دیابت به مدت یک ماه خرما را به رژیم غذایی خود اضافه کنند، قند خون کاهش چشمگیری پیدا می کند.

مطالعات نشان داده که مصرف این محصول خطر ابتلا به تری گلیسیرید و کلسترول خون بالا در افراد دیابتی را کاهش می دهد.

کمک به سلامت معده و دستگاه گوارش: مقادیر قابل توجه فیبر موجود در خرما به بهبود هضم غذا کمک کرده، نفخ، سو هاضمه، حالت تهوع و استفراغ را درمان کرده و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.همچنین این محصول با بهبود هضم غذا به عنوان یک درمان طبیعی برای ریفلاکس اسیدی معده استفاده می شود.

درمان اسهال و یبوست: مقادیر قابل توجه فیبر موجود در این محصول با سم زدایی روده ها و افزایش حرکات روده به پیشگیری و درمان یبوست کمک می کند.

پیشگیری از سرطان: این محصول حاوی یک فلاونوئید خاص به نام اپی ژنین است که با افزایش مرگ سلول های سرطانی، از پیشرفت سرطان به ویژه سرطان پروستات، کولورکتال و کولون جلوگیری کرده و رشد تومور را متوقف می کند.

درمان پوکی استخوان: مقادیر بالای ویتامین C، ویتامین K و کلسیم موجود در خرما باعث تقویت استخوان ها شده و خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد.

همچنین ویتامین B کمپکس موجود در خرما به کاهش سطح هموسیستئین که می تواند باعث تضعیف استخوان ها و پوکی استخوان شود، کمک می کند.

تقویت سیستم ایمنی بدن: مقادیر بالای ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در این محصول باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و به درمان سرماخوردگی، آنفلونزا و درمان تب بالا کمک می کند.

روش هایی برای تشخیص کیفیت خمیر خرما درجه یک

روش هایی برای تشخیص کیفیت خمیر خرما درجه یک برای انتخاب خمیر خرما درجه یک فاکتورهایی وجود دارد که این معیار ها به شرح زیر است:

اندازه محصول، رنگ، سلامت بافت، کرم خوردگی، له شدگی، ترشیدگی، شکرک زدن و حضور میکرو ارگانیسم های بیماری زا و افزایش دهنده روند فساد و از دست رفتن طراوت و سلامت محصول.

از مهمترین خصیصه های مورد بررسی به منظور انتخاب محصولی با کیفیت است. پیش از هرچیزی باید توجه نمود که خرما، میوه ای مرطوب و سرشار از شیره در سطح نخلستان های جنوب کشور است.

از این رو جذب آلودگی های میکروبی از طریق وزش بادهای مناطق کویری از مهمترین و اصلی ترین دلایل افزایش دهنده ریسک ابتلا به آلودگی های میکروبی، باکتریایی و رشد مخمرهای پیش برنده فرایند تخمیر در این محصول خوراکی به شمار می آید.

توصیه می شود به منظور خرید و مصرف خمیرخرمای باکیفیت، مرغوب و تازه، برندهای معتبر تولید، بسته بندی و عرضه این محصول را مد نظر داشته و به نشان تایید ثبت شده سازمان غذا و دارو در سطح بسته بندی محصول توجه نمایید.

وجود هرگونه طعم نامطلوب، مزه ناخوشایند، طعم ترشیدگی، وارفتگی در دهان و احساس تلخی، از مهمترین خصیصه های خمیر خرمای بی کیفیت و نامرغوب به شمار می آید.

یکی از مهمترین نشانه های عدم مرغوبیت خمیر خرما، شکرک زدن و یا اصطلاحا ایجاد کریستال های رنگی در ساختار پوست و گوشت خرما است.

این تغییر شکل نشان دهنده فساد محصول نبوده و تنها نوعی تغییر ماهیت نامطلوب به دلیل نگهداری در دمای نامناسب به شمار می آید.

فساد میکروبی و به دنبال آن ترش شدگی خرما یکی از ویژگی های نامطلوب ایجاد شده به دنبال رشد مخمرها، کپک و باکتری های مولد فرایند تخمیر در خرما است.

در این فرایند قند موجود در خرما به اسید استیک تبدیل شده و بوی نامطلوبی مانند سرکه ایجاد خواهد نمود. کرم خوردگی در خرما حالتی ناخوشایند و نشان دهنده عدم مرغوبیت خرما به دنبال فرآیند ناصحیح انبار کردن آن در جای مناسب و شرایط نامطلوب دمایی است.

عرضه کننده بهترین خمیر خرما درجه یک عمده

عرضه کننده بهترین خمیر خرما درجه یک عمده بهترین عرضه کنندگان خمیر خرما درجه یک عمده در واقع مراکزی می باشند که محصولی با کیفیت را از تولیدی های معتبر فعال در این زمینه تهیه نمایند و در اختیار خریداران قرار دهند.

بهترین خمیر خرما درجه یک محصولی است که از کیفیت بسیار بالایی در نوع متریال اولیه برخوردار باشد، و در بسته بندی بهداشتی و استانداردی به بازار مصرف عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: خمیر خرما عمده

عرضه کنندگان متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که اسامی این مراکز از طریق دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه قابل استعلام و بررسی است.

فروشگاه مرکزی خمیر خرما درجه یک عمده

فروشگاه مرکزی خمیر خرما درجه یک عمده فروشگاه مرکزی خمیر خرما اصل درجه یک عمده در اقصی نقاط ایران دارای شعب پخش و فروش معتبری می باشند و خمیر خرما اصل را با قیمتی مناسب و در بسته بندی های استاندارد به خریداران عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: خمیر خرما مشهد

فروشگاه های زنجیره ای متعددی در زمینه عرضه و فروش این محصول فعالیت می کنند و موجب دسترسی همه خریداران به این کالا می شوند.

1 دیدگاه

  • خرما برای سم زدایی کبد و کلیه در طب سنتی سفارش شده و کسایی که دچار ریزش مو شدند هم خرما میل کنند. خرما تقویت کننده خوبی برای بدن هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *