چیپس خرما پیارم حالتی ترد رنگی زیبا مزه ای جالب و تازه با خواصی بی نظیر برای تقویت و سلامت انسان دارد.

چیپس خرما خشک پیارم

چیپس خرما خشک پیارم از جمله خرماهایی می باشد که طعم و مزه مطلوبی دارد این محصول می توان جایگزین بسیار مناسبی برای میان وعده های شما باشد.

علاوه بر این که این محصول از خاصیت بالایی برخوردار است می توان از این محصول برای درمان برخی عارضه ها استفاده کرد.

به دلیل سیری کاذبی که به خوردن این محصول به شما دست می دهد دیرتر گرسنه خواهید شد در نتیجه می توان گفت که سرعت لاغری را بهبود می بخشد.

شما می توانید از این محصول در میهمانی ها و دورهمی های خانگی استفاده کنید این محصول بیش تر با چای صرف می شود بنابراین جایگزین خوبی برای قند و نبات محسوب می شود.

مشخصات چیپس خرما خشک پیارم

چیپس خرما پیارم حالتی ترد دارد به همین دلیل است که لقب چیپس خرما را به این محصول داده اند و از 90 درصد خرما پیارم و 10 درصد پودر هسته خرما تشکیل شده است.

با توجه به طعم دلپذیری که دارد کودکان نوجوانان و حتی میان سالان نیز طرفدار این محصول می باشند این خرما بدون هسته عرضه می گردد.

این محصول به صورت ترد و خشک شده می باشد خشک بودن این محصول کالری آن را بالا می برد در صورتی که در جای خشک و خنک نگهداری شود می تواند تا دو سال ماندگاری داشته باشد.

برخی از بیماری های را می تواند درمان کند این محصول برای کسانی که دیابتی هستند به هنگام صرف چای توصیه می شود و با وزن 500 گرم است.

خرید چیپس خرما خشک پیارم

برای خرید چیپس خرما خشک پیارم دو گزینه پیش روی شما است اولین گزینه خرید اینترنتی و دومین گزینه خرید حضوری از مراکز معتبر سراسر کشور می باشد.

در هنگام خرید توجه داشته باشید که این محصولات را به صورت بسته بندی های پلمپ شده خریداری کنید که دارای تاریخ انقضا و تاریخ تولید نیز باشند.

این محصولات را تازه خریداری کنید و یا از مراکزی خرید کنید که تولید کننده طبیعی آن هستند و مطمئن هستید که به تازگی تولید شده اند.

نکته آخر این که از جایی که خرید می کنید خرماهای تازه را به چیپس تبدیل کرده باشند و از خرماهای خراب استفاده نکرده باشند.

قیمت چیپس خرما خشک پیارم + خرید و فروش

قیمت چیپس خرما خشک پیارم با توجه به وزن آن طبیعی بودن یا دستگاهی بودن آن قیمت های متفاوتی پیدا می کند.

این محصول با توجه به مزه ی خوب آن طرفداران زیادی پیدا کرده است بنابر این تولید این محصولات هم بسیار زیاد شده است.

برای خرید تازه ترین و مرغوب ترین این چیپس های خرما می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و آن ها را با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

1 دیدگاه

  • خرما خیلی خاصیت دارد و برای همه سینین نیز مفید است برای درست کردن رنگینک هم خیلی خوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *