اینترنت فضایی است که اکثر افراد جامعه در آن حضور داشته و در حال فعالیت هستند بنابراین چنین مسئله ای برای آشنایی بیشتر مردم کشورمان به منظور استفاده از خمیر خرما ایرانی که کیفیت بالایی دارد، فضایی بسیار مناسب است.

فروش خمیر خرما ایرانی صادراتی به صورت فله

همانطور که در مقالات قبل هم اشاره کردیم، خمیر خرما ایرانی بصورت فله و بسته بندی در بازار خرید و فروش می­ شود.

این محصولات مرغوب (خمیر خرما) در کنار انواع فراورده های سالم دیگر می توانند نقطه قوتی برای افزایش صادرات باشند.

کشورمان ایران در تولید سنتی خمیر خرما، سابقه ای قدیمی در اکثر شهرها دارد بعنوان مثال، در گذشته بیشتر ایرانیان شیره خرما، خمیر خرما و سایر شیره های گیاهی را خود به تنهایی در منزل و به صورت دستی و سنتی تهیه می­ کردند اما در سال های اخیر تعداد زیادی از کارخانه ها و تولید کنندگان، تولید این محصول را از حالت سنتی خارج و بصورت صنعتی در آورده ­اند.

باید این نکته را هم یادآور شد که ایران چند سالی است که در حوزه صادرات مشتقات خرما همچون خمیر خرما حتی به صورت فله ای گام های بلندی برداشته و وارد بازارهای جهانی شده است.

امروزه می توان انواع مختلف خمیر خرما ساده و طعم دار را در بخش فضای مجازی مشاهده نمود، بنابراین با کمی بررسی، هر نوع فراورده ایرانی که مد­نظرتان باشد را می توانید سفارش دهید.

هر چند، گاهی ممکن است فرآورده بدست آمده برخی از میوه ها برایمان عجیب باشد و خیلی در بازار و بین مصارف خانگی عمومیت نداشته باشد مثلا اینکه خمیر خرما یا قند مایع خرما به چشممان بخورد کمی عجیب به نظر بیاید ولی واقعیت این است که این فراورده های بدست امده از خرما را می­ توان با حفظ کیفیت بالا تولید و روانه بازار کرد.

با وجود چنین امکانی پیشنهاد می­ کنیم به جای اینکه اکثر اوقات از شیرین کننده ها و طعم دهنده های مصنوعی و مضر استفاده کنید، شیرین کننده های طبیعی همچون شیره خرما و خمیر خرما را برای مصرف جایگزین کنید.

معمولا در مرکز شهر به نسبت حاشیه آن، فروش اقلام مختلف می تواند بهتر باشد بنابراین، با این مثال می ­توان اهمیت فروش اینترنتی انواع خمیر خرما اینترنتی با کیفیت را روشن تر بیان کرد.

پس به تناسب چنین وضعیتی رقابت نیز بالاتر خواهد رفت و کسانی موفق خواهند بود که با روش های صحیح این حوزه آشنایی لازم را داشته باشند چون افراد زیادی در سراسر ایران به فضای مجازی و اینترنت دسترسی دارند به طبع، از سایت های فروش خمیر خرما بازدید کرده و اقدام به خریدی مطمئن می کنند.

فرایند تولید خمیر خرما که در ظاهر بسیار ساده است دارای پیچیدگی های زیادی است که در صورت عدم تجربه کافی و دانش لازم فردی که اینکار را انجام می دهد به خرماها خسارت وارد می کند و تماما محصولات به هدر خواهند رفت، پس اگر به فکر تولید خمیر خرما در حجم عمده و برای تجارت هستید، قبل از انجام آن اطلاعات زیاد و تجربه کافی بدست بیاورید و یا اینکه از مراکز تولیدی معتبر همچون مجموعه شهدینا اقدام به خرید نمایید.

عرضه بهداشتی خمیر خرما توسط مجموعه شهدینا

خمیر خرما ایرانی مجموعه شهدینا با روش های نوین صنعتی و با حفظ بهداشت کامل تولید می شود، این فرآورده شیرین و تازه (خمیر خرما) می تواند جایگزین مناسب و سالمی به جای شکر، بیسکویت های کرمدار و خامه قنادی یا تنقلات ناسالم به حساب بیاید چرا که می توانید به جای خامه در کیک ها و بیسکویت های کرمدار از خمیر خرما استفاده نمایید تا از خواص آن بهره ببرید.

خریداران خمیر خرما در سراسر کشور به دو دسته تقسیم می شوند :

خریداران خمیر خرما برای داخل کشور :

خریدار خیمر خرما در سراسر کشور، تمام فروشگاه های زنجیره ای و عمده فروشان خرما و مشتقات آن هستند که به صورت اینترنتی و حضوری خمیر خرما را به فروش می رسانند.

خریداران خمیر خرما برای صادرات :

خریداران خمیر خرما برای صادرات، شرکت های صادراتی خمیر خرما و صادرکنندگان بزرگ فراورده های خوراکی هستند که هر ساله حجم زیادی از این محصولات را به کشور ها مختلف عربی و اروپایی صادر می کنند.

کشور ایران در زمینه تولید بسیاری از فرآورده های حاصل از خرما و سایر میوه ها خود کفا است و در تمام فصل سال، میوه های مختلف با طعم و رنگ متفاوتی را در بازار میبینیم که می توان از ظرفیت های این میوه ها برای صادرات و صنایع تبدیلی مثل خمیر خرما بهره برد.

چون بسیاری از محصولات فصلی هستند، پس با تبدیل کردن آن ها به فراورده هایی مانند خمیر خرما می توان در تمام فصل سال طعم خرما تازه را همراه با فوایدی که دارد چشید، همچنین کشور های بسیاری در جهان هستند که توانایی تولید را ندارند بنابراین این کشور ها می توانند مشتریان اصلی خمیر خرما به صورت عمده باشند.

صادرات خمیر خرما طی سالیان اخیر به کشورهایی نظیر ترکیه، روسیه، قطر باعث شده تا علاوه بر ایجاد اشتغال و همچنین جلوگیری از به هدر رفتن و نابودی ضایعات خرماهای ایرانی به مقدار و سهم خودش در کشور ارز آوری نیز داشته باشد.

سالانه ضایعات میوه و سبزی جات زیادی همچون خرما بدلایل مختلف توسط کشاورزان گزارش می شود که می توان با تبدیل این ضایعات به مواردی نظیر شیره خرما، خمیر خرما، قند مایع خرما و غیره ضایعات را تبدیل به پول کرد.

اما باید بدانید مجموعه تولیدی شهدینا با عرضه خمیر خرمای مرغوب و خوش طعم به همه ثابت کرده است که در تولیدات خود از بهترین و باکیفیت ترین خرماهای موجود استفاده می کند که همین امر موجب محبوبیت این برند در داخل و خارج از کشور شده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت برای خرید همه ی محصولات از جمله خمیر خرما می توان به اینترنت مراجعه کرد و با چند کلیک در اینترنت می توان محصول مورد نظر را دید و برای خرید اقدام کرد.

خرید اینترنتی خمیر خرما نسبت به خرید حضوری مزایایی دارد :

  1. خرید خمیر خرما با قیمت بهتر و ارزانتر
  2. ارتباط مستقیم با تولید کنندگان و تامین کنندگان خمیر خرما
  3. صرفه جویی در زمان خرید محصول
  4. صرفه جویی در انرژی برای پیدا کردن مرکزی معتبر و مطمئن

برای خرید غیرحضوری خمیر خرما در سراسر کشور و در حجم های جزئی و عمده می توانید با مشاورین فروش مجموعه شهدینا ارتباط بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید و پس از رفع ابهامات، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

1 دیدگاه

  • محصولی که بدون واسطه و از خود مجموعه شهدینا خریداری بشه جای شکی در کیفیت و بهداشتی بودنش نیست
    زنده باد شهدینا ❤️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *