امروزه بسیاری از ما از رژیم های خاصی پیروی می کنیم و بسیاری از خوراکی ها را نمی توانیم مصرف کنیم به همین دلیل پیشنهاد ما به شما مصرف خمیر خرما زنجبیلی می باشد.

خمیر خرما زنجبیلی

میزان کالری خمیر خرما زنجبیلی نصف شکر است که باعث کنترل چاقی می­ شود بنابراین برای افراد تحت رژیم­ های لاغری مناسب است، این ماده سطوح گلوکز و انسولین خون را بالا نبرده و مناسب برای افراد دیابتی است و همچنین از پوسیدگی دندان جلوگیری می­ کند که برای کودکان بسیار مناسب است.

از دیگر خواص خمیر خرما زنجبیلی می­ توان به بهبود بخشیدن به عملکرد روده ­ها اشاره نمود که ناشی از خاصیت فیبری و در نتیجه ملین بودن آن است.

بسیاری از ما در هنگام صبحانه از خمیر خرما استفاده می کنیم ممکن است چیزی راجع به خواص آن نداشته باشیم در اینجا به فواید و خاصیت های خمیر خرما زنجبیلی اشاره می کنیم.

خمیر خرما زنجبیلی: خمیری تهیه شده از خرماهای له شده و میکس شده است که دارای منبعی بسیار غنی از منگنز و مس است، خمیر خرما به دلیل داشتن مس، در کاهش کلسترول خون در انسان و به دلیل داشتن منیزیم، باعث سلامت عروق خونی و دستگاه تنفسی می­ شود.

همچنین خمیر خرما به دلیل داشتن کلسیم موجب پیشگیری از سرطان روده، پوکی استخوان و میگرن، حفاظت از سلول­های روده در مقابل مواد شیمیایی سرطان زا، و به دلیل داشتن روی به حفظ سلامت استخوان­ ها و افزایش چگالی مواد معدنی آن­ها کمک می­ کند.

خمیر خرما بهترین غذا برای کودکان است، مصرف نوع زنجبیلی آن برای کودکان بسیار توصیه می شود زیرا به دلیل تحرک بالای کودکان انرژی لازم را برای آن ها تامین می کند و سبب تقویت حافظه شان می شود.

مصرف خمیر خرما برای خانم ها قاعده اور است و مصرف آن سبب رفع بیماری های رحم خواهد شد پس برای خانم ها بسیار مفید است و توصیه می شود که استفاده کنید.

مواظب اضافه وزن نیز باشید! خوردن بیش از حد خمیر خرما به این دلیل که حاوی کالری زیادی است موجب چاقی و اضافه وزن خواهد شد پس اگر شما فرد کم تحرکی هستید و پیاده روی منظم ندارید یا ورزش نمی کنید، با خوردن زیاد این ماده غذایی حتما چاق خواهید شد.

توصیه می شود افرادی که چاق هستند و تمایل بسیاری به لاغر شدن دارند، از ترکیب خمیر خرما زنجبیلی استفاده کنند و همراه آن نیز از رژیم غذایی خاصی پیروی کنند تا منجر به چاق شدن آن ها نشود.

نحوه نگهداری خمیر خرما + تولید کننده آن

نحوه نگهداری از خمیر خرما مانند خرما است یعنی می توانید آن را در جای خشک، خنک و دور از آفتاب نگهداری کنید زیرا این فراورده حاوی موادی است و در صورتی که در معرض هوای گرم و نور قرار بگیرد، ممکن است ترش مزه و غیر قابل مصرف شود.

به صورت کلی مواد خوراکی و یا محصولات فراوری شده ای همچون خمیر خرما که برای تغذیه گروه مشخصی از افراد و یا جهت رعایت رژیمی خاص مورد استفاده قرار می گیرند جزئی از گروه محصولات سالم و مقوی هستند و طیف وسیعی از مواد خوراکی مرغوب را در بر می گیرند که می توان در بین آن ها محصولات پرخاصیت را جایگزین شکر و شیرینیجات مضرر نمود.

استان اصفهان از گذشته تا به حال سردمدار تولید شیرینیجات مختلف بوده است و تولیدکنندگان بزرگی در این شهر وجود دارند که انواع مختلفی از شیرینیجات و فراورده های شیرین را در شکل های متنوعی تولید می کنند، خمیر خرما شهدینا یکی از بزرگترین تولید کنندگان در این شهر است که محصولات مرغوب را تولید و در بازار عرضه می کند.

یکی از تولیدی های بزرگ خمیر خرما در اصفهان است، تولیدی با برند شهدینا ارسال محصولات خود را به سرتاسر کشور دارد و توانسته استان های زیادی را تحت پوشش خود قرار دهد، کیفیت این محصولات حرف اول را می ‌زند، کمتر محصولی را می ‌توانید ببینید که این چنین خوش طعم و با کیفیت‌ باشد.

هر مدل فراورده ای در این شرکت تولید می شود و تازه به دست مصرف کنندگان می رسد وقتی آن را در داخل دهان قرار می دهند به خوبی تازگی آن را حس می کنند، بسته بندی که خمیر خرما دارد شیک و زیبا است و مشتری پسند می باشد، بسته بندی ان مقاوم در برابر فشار است که در پروژه حمل و نقل هیچ آسیبی به فرآورده داخلی آن وارد نمی شود.

از همه مهمتر شرکت شهدینا همه محصولات خود را به صورت تضمینی به دست مشتری می رساند یعنی این شرکت محصولی را ارائه می کند که هیچ خرابی در آن وجود ندارد هر گونه مشکلی در این بسته ارسالی وجود داشته باشد مشتری می تواند آن را مرجوع کند.

در هنگام خرید خمیر خرما به نام و نشان شهدینا دقت کنید زیرا این برند تضمین شده است و از بهترین مواد اولیه در تولید محصولات خود استفاده می کند.

اگر بخواهید در هنگام خرید خمیر خرما، به صورت حضوری اقدام‌ کنید هزینه های خرید بیشتر می شود و باید هزینه های رفت و آمد را بپردازید اما اگر در خانه به صورت اینترنتی محصول را سفارش دهید در کمترین زمان ممکن و با هزینه کمتری آن‌‌ را تحویل می گیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با این شرکت (شهدینا) در تماس باشید همه روزه مشاوران فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با سفارش و خرید خمیر خرما هستند.

مجموعه ما با تولید بهترین خمیر خرما در سایز های مختلف و همچنین با کیفیتی خوب و قیمتی بسیار مناسب توانسته است تمامی محصولات خود را به بازار عرضه نماید و همچنین مجموعه ما جزو بهترین تولید کنندگان خمیر خرما در کشور می باشد.

شرکت ما با تولید مرغوب ترین خمیر خرما توانسته است محصولات خود را به سایر کشور های خارجی هم نیز صادر کند.

وضعیت تاریخ مصرف خمیر خرما در تعیین ارزش ریالی نهایی آن برای مصرف کننده نقش بسیار مهمی دارد، محصولاتی که اعتبار تاریخ مصرف آن ها کمتر است معمولاً ارزان تر می باشند.

در صورت تمایل برای خرید خمیر خرماهای تازه و مرغوب می توانید از روش های ارتباطی ذکر شده همچون تماس تلفنی، با ما در ارتباط باشید.

1 دیدگاه

  • خمیر خرمای پر مغز شیرینی فوق العاده خوشمزه ای هست
    مخصوصا اون خمیر پیج ها واقعا عالی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *