از اصلی ترین و مهمترین فرآورده های خرما، خمیر آن می باشد، خمیر خرما در تهران و دیگر شهرستان ها با بهترین کیفیت عرضه می شود.

آنچه در اینجا می خوانید!

قیمت خمیر خرما

قیمت تمام شده این محصول وابسته به شاخص های متعددی است که از مهم ترین آن ها شیوه تولید این کالا می باشد، نوع مواد اولیه استفاده شده در تهیه خمیر خرما بر قیمت گذاری آن موثر خواهند بود.

خمیر خرما یک محصول خوراکی بسیار شیرین و خوشمزه ای است که ارزش غذایی بالایی دارد و از آن در صنعت شیرینی پزی استفاده می شود، طعم شیرین این محصول به خوش طعم شدن انواع دسر کمک می کند.

این محصول میزان غلظت بسیار زیادی دارد و به صورت نیمه جامد می باشد، رنگ این محصول به دلیل استفاده از عصاره خرما در آن به صورت قهوه ای است.

از انواع خرما برای تهیه این ماده غذایی ارزشمند استفاده می شود که از این موارد می توان به خرما شاهانی، خرما کبکاب و خرما مضافتی اشاره کرد، نوع خرما تاثیر بسزایی در طعم این محصول خواهد داشت.

از دو روش خانگی و صنعتی برای تولید این کالا استفاده می شود، نمونه های صنعتی این محصول از طول عمر بیشتری برخوردار هستند و از دستگاه های بروزی برای تولید آن ها استفاده می شود.

خمیر خرما کاربرد بسیار زیادی در تهیه نان خرمایی دارد، این محصول دارای میزان قند طبیعی است و نیازی به استفاده از شکر در تهیه انواع مختلف نان خرمایی نمی باشد.

انواع خمیر خرما در وعده صبحانه به افزایش انرژی بدن کمک می کند که از مقوی ترین محصولات خوراکی به شمار می رود، همچنین باید گفت کاهش قیمت این محصول به بالا رفتن سطح فروش آن در بازارهای داخلی کمک می کند.

خمیر خرما به عنوان بهترین جایگزین برای شیرین کننده های مصنوعی در انواع کیک و بیسکویت می باشد و استفاده از آن باعث می شود تا شیرینی پخته شده میزان کالری بسیار کمی داشته باشد.

لازم به ذکر است بدانید این فرآورده بدست آمده، بافت بسیار نرمی دارد و هضم آن برای معده بسیار راحت است، این موضوع موجب شده تا استفاده از این کالا در صنعت مواد غذایی به لطافت هر چه بیشتر این محصولات کمک کند.

همچنین باید گفت تولید و تهیه آن طی مراحل گوناگونی انجام می شود که از این موارد می توان به درجه بندی، تنظیم رطوبت، کلاهک گیری، هسته گیری، حذف مواد زاید و خرد کردن اشاره کرد، توجه داشته باشید استفاده از هسته خرما در تهیه این محصول موجب تلخ شدن طعم آن خواهد شد.

بافت این محصول به صورت کاملا یکنواخت است و دارای رنگ کاملا طبیعی می باشد، استفاده از مواد اولیه طبیعی در تولید این کالا باعث شده تا طول عمر آن در مقایسه با نمونه های صنعتی این محصول کاهش پیدا کند.

خمیر خرما در تهران

ارزش غذایی بالا و وجود ویتامین های مختلف در میوه خرما باعث شده تا از این محصول برای تولید فرآورده های گوناگونی استفاده شود که از این موارد می توان به خمیر خرما در تهران اشاره کرد.

این محصول در تهران و شهرهای دیگر ایران به شیوه های مختلفی به فروش می رسد که از این موارد می توان به فروش آنلاین و مستقیم اشاره کرد، هر یک از روش های ذکر شده شرایط مالی مختلفی را برای مشتریان محترم ایجاد می کنند.

فرآورده های طبیعی همچون این محصول دارای خواص بینظیری هستند و سرشار از ویتامین های مختلف می باشد، علاوه بر این آهن موجود در این محصول به درمان بیماری کم خونی کمک می کند و نقش بسزایی در افزایش انرژی خواهد داشت.

از این محصول ارزشمند و مقوی می توان برای تهیه غذا و میان وعده کودکان استفاده کرد، خواص درمانی بسیار زیاد این کالا به رشد هر چه بهتر کودکان کمک می کند و سیستم ایمنی   آن ها را افزایش می دهد.

فیبر موجود در آن بسیار زیاد است و به همین دلیل مصرف این محصول باعث تقویت دستگاه گوارش می شود و نقش بسزایی در تخلیه روده خواهد داشت.

درصد رطوبت موجود در این محصول بین 20 تا 26 درصد است و شیوه نگهداری از آن بسیار راحت می باشد، بهترین مکان برای نگهداری این کالا یخچال است زیرا دمای مناسب آن موجب عدم تغییر طعم این محصول خواهد شد.

نکته بسیار مهمی که در هنگام نگهداری از این محصول خوراکی باید به آن توجه شود، عدم قرار دادن آن در مکان بسیار گرم می باشد زیرا گرما موجب فاسد شدن این ماده غذایی ارزشمند خواهد شد.

در تولید این محصول مفید از هیچ نوع ترکیبات شیمیایی مضری استفاده نمی شود و این موضوع موجب گشته تا مصرف آن برای کودکان و افراد بیمار نیز مفید باشد و هیچ نوع حساسیتی را برای آن ها ایجاد نخواهد کرد.

برای نگهداری این محصول بهتر است از ظروف درب بسته کاملا بهداشتی استفاده شود، استفاده از ظرف های پلاستیکی بهترین گزینه برای نگهداری از این ماده غذای ارزشمند می باشند و مانع از تغییر رنگ و شکل این کالا خواهند شد.

نوع خرما استفاده شده در تهیه این کالا تاثیر مستقیمی بر درجه کیفی آن خواهد داشت و به همین دلیل در انتخاب خرما برای تولید این محصول باید به فاکتورهای مختلفی توجه شود.

نمونه های صنعتی این محصول دارای بسته بندی های کاملا بهداشتی و ایمن هستند و بر روی بسته های آن ها اطلاعات مختلفی از جمله شیوه تولید و تاریخ انقضاء درج شده است که توجه به این موارد در زمان خرید لازم و ضروری خواهد بود.

کارکنان مجموعه ما همواره تلاش می کنند تا رضایت مشتریان محترم را جلب کنند و بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند، به همین دلیل در این مجموعه بهترین و ارگانیک ترین نمونه های خمیر خرما اصل با قیمت مقرون به صرفه در دسترس مشتریان محترم قرار می گیرد.

برای خرید خمیر خرما به صورت عمده می توانید به صورت آنلاین از همین سایت اقدام نمایید و دیگر نیازی به خرید حضوری نیست، همچنین بهترین قیمت ها را می توانید از مجموعه ما بخواهید چرا که ما مرغوب ترین و سالم ترین خمیر خرما را با کیفیت فوق العاده عالی و قیمت های استثنایی به شما عرضه می کنیم، برای خرید با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه

  • لواشک هم از خمیر خرما درست می شه ؟
    انگار خمیر خرما فواید زیادی دارد که خیلی هامون از آن بی اطلاع هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *