پودر خرمای نر نوعی شکر تولید شده از خرما می باشد که بسیار مغذی است، دارای طبع گرم بوده و برای شیرینی پزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر خرمای نر

پودر خرمای نر از خرمای خشک شده به دست می‌ آید و از آن در پخت بسیار از غذا ها به خصوص شیرینی ها و غیره استفاده می شود و یک محصول پر مصرف می باشد.

از آنجایی که پودر خرمای نر یکی از مشتقات پر خواص خرما بوده و در کشور ایران بسیار نیز محبوب می باشد، با ذائقه‌ی تمامی ایرانیان سازگار است و استفاده از آن در محصولات خوراکی شیرین به دلیل طبع گرمی که دارد پیشنهاد می شود.

پودر خرمای نر را می توانید در بیشتر شیرینی ها و دسرهای خود اضافه نمایید تا علاوه بر بهبود طعم آن ها بتوانید از خاصیت ها و فواید بسیار زیاد آن هم بهره مند شوید.

مشخصات پودر خرمای نر

از مشخصات اصلی پودر خرمای نر می توان به این نکته اشاره کرد که یک پودر قهوه ای رنگ همانند پودر کاکائو می باشد که رنگ آن کمی روشن تر است.

مصرف آن در فصل سرد سال مانند پاییز و زمستان بسیار پیشنهاد شده و از این پودر خرمای بسیار خوش عطر در طبخ انواع غذاهای ایرانی، دسرها و پخت شیرینی استفاده می شود.

پودر خرمای نر به صورت معمول در انواع نقاط جهان موجود می باشد و می توان به میزان دلخواه آن را تهیه کرد و از خواص آن در انواع غذاها و شیرینی ها بهره برد.

پودر خرمای نر سرشار از منگنز، کلسیم و آهن بوده و دارای خواص بیشماری از قبیل کمک به لاغری، درمان تنگی نفس، کاهش فشار و قند خون و کنترل دیابت دارد.

خرید پودر خرمای نر

در هنگام خرید پودر خرمای نر به رنگ آن توجه نمایید زیرا رنگ پودر نرمای نر هر چه تیره تر و بوی آن گیرا تر باشد نشان دهنده مرغوبیت و تازه بودن آن است و رنگ پودر خرمای نر هر چه روشن تر بوده نشان دهنده وجود رطوبت در آن می باشد.

پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید پودر خرمای نر در مقادیر کم نسبت به خرید آن اقدام کنید.

زیرا به مرور زمان اثر آن از دست می‌رود و کیفیت آن افت پیدا می کند به همین دلیل بهتر است به صورت تازه در مقادیر کم خریداری بشود.

قیمت پودر خرمای نر + خرید و فروش

قیمت پودر خرمای نر نسبت به مرغوبیت عطر و طعم رنگ و تازه بودن آن کامل متغیر و متفاوت می باشد.

اگر بدنبال قیمت مشخصی از این محصول هستید با توجه به تنوع محصول و تورم بازار این امر میسر نیست.

برای اطلاع از قیمت روز پودر خرمای نر می توانید به طور مستقیم با مشاوران فروش مجموعه ی ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

1 دیدگاه

  • این پودر خرما از جمله فراوری های مهم خرما است که طول مدت نگه داریی بالایی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *