خمیر خرما تهران، عسل خرما یا شربت خرما یک شیرین کننده طبیعی است که فقط از ۲ ماده اصلی خرما و آب تهیه می شود. درستش خیلی ساده و خوشمزه است. مقدار زیادی مواد مغذی مفید را برای بدن فراهم می کند. آنها غنی از کربوهیدرات هستند بنابراین منبع طبیعی انرژی برای بدن هستند، مصرف بیش از حد آنها می تواند منجر به افزایش وزن شود. ما یعنی مجموعه خمیر خرما، مرکز فروش عمده خمیر خرما تهران با کیفیتی بی نظیر و صدرصد طبیعی هستیم.

 

کاربرد های متفاوت خمیر خرما تهران

اگر می خواهید هر غذایی را شیرین کنید، خمیر خرما گزینه بهتری نسبت به تصفیه شده، قهوه ای، شکر نیشکر، عسل یا شیرین کننده مصنوعی دیگر است به لیست موادی که خرمای طبیعی هستند، بدون روغن و قندهای اضافه شده نگاه کنید. خرماهای طبیعی معمولاً در شاخه قرار می گیرند.

از این رب خرما می توان برای شیرین سازی ماست، نوشیدنی های گیاهی و پودینگ های خانگی، به عنوان ماده ای سازنده سس ها یا شربت ها و همچنین به عنوان جایگزین قند در دستور العمل های کیک یا کلوچه های خانگی استفاده کرد. اگر از رژیم وگان استفاده کنید، می تواند به عنوان یک جایگزین سالم برای عسل بسیار مناسب عمل کند.

شاید فکر کنید که خرما حاوی مقدار زیادی قند است و چیزی فراتر از حقیقت نیست، آنها یک غذای بسیار پرانرژی هستند. ۱۰۰ گرم خرما Deglet Nour تقریباً از ۶۴ گرم شکر ۲۸۲ کیلو کالری تأمین می کند. به هر حال این قند ذاتی است، بنابراین نباید نگران مصرف آن باشیم، مگر اینکه رژیم لاغری را دنبال کنیم که در آن بدنبال تعادل انرژی منفی هستیم.

علاوه بر این، برای این مقدار خرما، ما همچنین ۸ گرم فیبر به دست می آوریم، که به تأخیر در جذب قند کمک می کند، علاوه بر اثر اشباع، سطح گلوکز خون را پایین می آورد. خرما همچنین سطح قند را از بین می برد زیرا علاوه بر فیبر، مواد معدنی مانند پتاسیم و منیزیم را نیز تأمین می کند.

خرما میوه ای است که از درخت خرما به دست می آید که عمدتا در مناطق خشک خاورمیانه و برخی از ایالات متحده مانند کالیفرنیا رشد می کند. معمولاً به دلیل داشتن قند زیاد که بیش از ۶۹٪ است، به عنوان شیرین کننده طبیعی استفاده می شود. خرما به دلیل ترکیباتی که دارد، خواص مفیدی برای بدن دارد، در زیر در مورد آنها می گوییم.

اگر می خواهید چاق شوید، خرما گزینه سالم برای افزایش وزن است. دانستن اینکه چه تعداد خرما در روز می توانید بخورید، به میزان کالری دریافتی شما بستگی دارد، فکر کنید که ۱۰۰ گرم خرما تقریباً معادل ۲۸۹ کالری باشد. به یاد داشته باشید که مصرف زیاد (هر ماده غذایی) توصیه نمی شود.

کارخانه تولید خمیر خرما تهران                                                                                                                                                           

ما با افتخار یکی از بزرگترین تولید کننده های خمیر خرما در جهان واقع در تهران هستیم. آنها حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم (تنظیم کننده مواد معدنی سیستم عصبی)، آهن و فسفر، ویتامین ها (A ،C و E)، تریپتوفان و اسید اسکوربیک هستند. آنها همچنین سرشار از فیبر نامحلول هستند، تقریباً می توانیم ۱۲ گرم فیبر در هر فنجان بدست آوریم، بنابراین اگر به طور منظم مصرف شوند می توانید برای جلوگیری از یبوست بسیار مفید باشند.

خرما با وجود کربوهیدرات، چربی کمی دارد و کلسترول ندارد. در حقیقت، آنها تنظیم کننده سطح کلسترول LDL هستند و به مبارزه با بیماری ها و آسیب شناسی های مربوط به سیستم قلبی عروقی کمک می کنند. مجموعه خمیر خرما به عنوان ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین خمیر خرما این افتخار را دارد که محصولات خود را با عرضه مستقیم و بی واسطه خدمت مشتریان عزیز ارئه دهد تا با کاهش قیمت این محصول رضایت این عزیزان جلب شود لذا شما خریداران گرامی جهت خرید انواع خمیر خرما تهران میتوانید با مراجعه به سایت مجموعه خمیر خرما ضمن مقایسه قیمت ها و کیفیت محصولات سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

47 دیدگاه

  • با سلام
    آیا خمیر خرمای تولیدی شما کد بهداشتی داره و برای سفارش از کارخانه شما میشه غیر حضوری سفارش داد

  • خرما به دلیل داشتن شیرینی و قند طبیعی آن جایگزین خوبی برای مصرف شیرینیجات هست
    مصرف خمیر خرما برای افراد مسن هم مقوی هست. هم دیگه هسته ندارد و دارای بافت نرمی هم هست

  • خرما چون فیبر بالایی دارد برای رفع گرسنگی عالیه مخصوصا برای ما ورزشکاران که انرژی روزانه رو هم تامین می کند
    خمیرخرما چون نرمه و بدون پوسته و هسته هست جایگزین خوبی برای ایجاد اشتها در هنگام وعده صبحانه هست

  • خیر خرما بهمراه مغزیجاتی همچون گردو، بادام، پسته خیلی خوشمزه میشه و یه عصرانه خوشمزه ای برای افراد خانواده محسوب میشه

    • سلام وقت بخیر از طریق فرم داخل سایت میتونید اطلاعات خود را وارد کنید همکاران ما با شما تماس میگیریند و یا از طریق شماره تماس زیر هر محتوا میتونید با ما در تماس باشید

  • علت تفاوت رنگ خمیر خرماها چیه؟ چرا بعضیاشون رنگ روشن دارن و بعضیا رنگ تیره تر؟

  • در برخی از روستاها برای تهیه نان های محلی و سنتی و همچنین شیرینی های خانگی از خمیر خرما استفاده می شود.

  • از میوه خرما در تهیه خمیر خرما استفاده می شود و انواع دارچینی آن نیز به عنوان تنقلات بسیار مناسبند.

  • چه جالب نمی‌دونستم از خمیر خرما در صنعت شیرینی‌ پزی هم استفاده می‌شود، من خرما و فرآورده‌ های اونو خیلی دوست دارم.

  • سلام خرما یک میوه بسیار مفید است، محصولاتی مانند خمیر خرما یا شیره خرما برای صبحانه بسیار مفید است

  • طعم بسیار خوبی دارد و خرید از تولیدکننده به صرفه است و باعث صرفه جویی در هزینه می شود

  • خمیر خرما یکی از لذیذترین و بارزترین مشتقات تولید شده از خرما در کشور است که برای صبحانه بسیار مناسب است.

  • خمیر خرما را همیشه در یخچال نگهداری کنید تا از خراب شدن و ترش شدن آن جلوگیری کنید

  • خمیر خرما برام خیلی جالب بود و بعد از تحقیق متوجه شدم که به رب سیاه هم معروفه و خیلی شیرینه و میتونید به عنوان یه عصرانه خوشمزه ازش استفاده کنید.

  • ارزش غذایی بالای خرما باعث شده خرید آن در سبد غذایی مردم قرار بگیرد خمیر خرما با دستگاه های صنعتی درست میشود ومیتوان از شهدینا تهیه کرد

  • خمیر خرما یکی از محصولاتی می باشد که از خرما تولید شده و بسیار مقوی و مغذی می باشد

  • سلام اطلاعات خوبی در مورد آماده سازی خمیر خرما ارائه کردید حتما با این دستور خمیر خرما درست خواهم کرد. سپاس فراوان

  • با سلام خدمت شما ممنونم که چند نوع روش خرما مغز کردن رو یادم دادین.تازه اسم چند نوع خرما رو هم یاددادین . یه غذا با هسته خرما هم یاد دادین .نمیدونستم که هسته خرما برای دیابتی ها مناسبه.

  • خمیر خرما با دنبه میتونه درمان خوبی به جای درد مفاصل زانو و حتی کمر باشه. مامانم هر شب این ترکیب سنتی رو به زانوهاش میزنه

  • سلام وقتتون بخیر. خمیر خرما یکی از محصولات خرما می باشد و یکی از ساده ترین و پر مصرف ترین فرآورده های خرما است که در بعضی استان ها آن را به صورت نان خرمایی عرضه میکنند.خمیر خرما یکی از محصولات پر مصرف در صنعت شیرینی پزی است و برای تهیه ی شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد. ممنون از زحمات شما. موفق باشید.

  • خرما پیچ تغذیه ی مفیدی برای کودکان میباشد که با توجه به ظاهر زیبایی که دارد کودکان رغبت میکنند از آن میل کنند

  • ممنون از مطالب خوبتون درباره طرز تهیه خمیر خرما خیلی مفید واموزنده بود ممنونم

  • خمیر خرما یک فرآورده از خرما می باشد که در صنعت کیک و شکلات سازی بسیار پر کاربرد است

  • با سلام. خرما از طول عمر کم تری برخوردار است و به همین دلیل آن را خمیر می کنند تا زمان نگه داری آن طولانی تر شود.

  • ایران یکی از تولیدکنندگان عمده خرما و مشتقات ان می باشد که به کشورهای دیگر نیز ارسال می‌کند

  • سلام خرما بخاطر طعم و مزه خوبی که دارد بسیار محبوب است و اکثر افراد آن را بصورت خمیر خرما مصرف می کنند.

  • خمیر خرما اصل میتواند با بیماری قلبی و دیابت مبارزه کند عملکرد مغز را بهتر کند و سبب کاهش وزن شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *