مرکز خرید خمیر خرما قهوه ای این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی به خریداران عرضه می کند و با توجه به کیفیت بالا و خواص فراوان استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد و بسیاری از مشتریان انواع خمیر خرما را به صورت کلی و با مناسب ترین قیمت تهیه می کنند. این روزها بازار خرید خمیر خرما بسیار داغ می باشد و طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

مرکز خرید خمیر خرما قهوه ای

مشخصات کامل خمیر خرما قهوه ای

مشخصات کامل خمیر خرما قهوه ای خمیر خرما قهوه ای دارای چه مشخصاتی می باشد؟

  • این خمیر با استفاده از خرماهای تیره رنگ نظیر مضافتی، کبکاب، شاهانی، استعمران و … تهیه می شود و به همین دلیل دارای رنگی قهوه ای است.
  • عاری از هرگونه مواد نگهدارنده و ترکیبات اضافی می باشد و دارای بافتی یکدست و نرم است.
  • طعم و مزه شیرین و لذیذی دارد و فاقد بوی ماندگی و ترشیدگی است. 
  • دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی است و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت، وزن آن بر روی بسته درج شده است.

خمیر خرما در تهیه انواع شربت و دسرهای مختلف از جمله کیک، کلوچه، شیرینی، حلوا و … مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه بسیاری از کارخانه های تولید کننده شکلات و شیرینی، قنادی ها و … از خریداران عمده این محصول می باشند. این خمیر باید در دمای خشک و خنک و در ظروف در بسته نگهداری شود تا ماندگاری بهتری داشته باشد. خمیر خرما بسیار مقوی و مغذی می باشد و مصرف آن باعث افزایش قدرت یادگیری می شود و در برطرف کردن کم خونی و تقویت استخوان ها بسیار مؤثر است.

صادرات انواع خمیر خرما قهوه ای

صادرات انواع خمیر خرما قهوه ای صادرات خمیر خرما قهوه ای توسط شرکت های بازرگانی با ضمانت کیفیت و بسته بندی استاندارد به بسیاری از کشورهای جهان صورت می گیرد که به علت کیفیت درجه یک در آنجا نیز بسیار پرفروش است. صادرات انواع خمیر خرما علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارز آوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورها مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری مؤثر است.

 این روزها بازار خرید و فروش انواع خمیر خرما بسیار پررونق است و دارای مشتربان زیادی است. خمیر خرما در شرکت های تولید کننده با استفاده از خرماهای مرغوب و سالم و به شیوه ای کاملا بهداشتی توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن تولید می شود و پس از آماده شدن در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *