از کالاهای مهم و دارای سود بالا در زمینه صادرات، می توان به خمیر خرما اشاره نمود که در تناژ بالا و کیفیت عالی به عراق صادر می شود.

خواص خمیر خرما

محصولی خوشمزه و شیرین که کاربرد گسترده ای در شیرینی پزی دارد، خمیر خرما است که به دلیل خواص منحصر به فرد مورد توجه خریداران و تاجران زیادی قرار گرفته است، از مهم ترین مشخصات خمیر خرما این است که این محصول از بهترین و درجه یک ترین خرماهای برداشت شده تولید شده است تا خمیر خرمای بدست آمده دارای طعم خوب و عالی باشد.

خرمای انتخابی خمیر خرمای مرغوب، تمیز و بدون هیج لکه و ضایعات گوشتی می باشد و از بهترین نوع خرماها برای تولید استفاده شده است که از مشخصات نوع درجه یک آن علاوه بر طعم و مزه می توان به نوع بسته بندی آن اشاره نمود، بنابراین باید بسته بندی های درجه یک مورد استفاده قرار گیرند که تمامی این شرایط باید توسط تولید کننده به خوبی طراحی و تولید شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم هنگام مصرف این محصول سریع و آسوده بهتر است به خواص سلامتی آن توجه کنید، ابتدا باید گفت خمیر خرما در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش موثری دارد و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند سلونیوم، منگنز و روی می باشد که رادیکال های آزاد بدن را از بین برده و بدن را در برابر بیماری ها، ایمن می کند.

خمیر خرما از لحاظ پروتئینی بسیار غنی بوده که به این سبب برای رشد و حفظ سلامت ماهیچه ها و کاهش چربی بدن بسیار مفید می باشد، از این رو حداقل مصرف دو بار در هفته از خمیر خرما سالم و درجه یک می تواند سطح تری کلیسرید را در بدن کاهش دهد.

مصرف خمیر خرما می تواند از ابتلا به التهاب های پوستی جلوگیری کند و همچنین در تنظیم و متعادل ساختن فشار داخلی چشم نقش موثری دارد زیرا ریز مغذی های موجود در آن در تشکیل شبکیه ی چشم در نوزادان نقش مهمی دارند که این موارد فقط بخش های کوچکی از فواید خمیر خرما بوده اند.

خمیر خرمای طبیعی ایرانی جایگزینی سالم برای شکر برای افرادی است که می خواهند از شیرین کننده های مصنوعی اجتناب کنند.

خمیر خرما حاوی تمام فواید میوه خرما است و در مقایسه با شیرین کننده های مصنوعی دارای معایب کمتری است.

اگر به دنبال تغییر رژیم غذایی خود و جایگزینی شکر مصنوعی با یک شیرین کننده سالم و مغذی هستید، خمیر خرما می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

اگر به دنبال خمیر خرمای طبیعی ایرانی با کیفیت و مرغوب هستید به عنوان بهترین تامین کننده و تولید کننده فرآورده های خرما در ایران می توانیم به شما کمک کنیم.

صادرات خمیر خرما

صادرات خمیر خرما به عراق و سایر کشورهای عربی سود بالایی دارد، البته بهتر است توجه کنید که با توجه به نرخ ارز و ارزش بالای پول کشورهای عربی شرایطی در کشور ما ایجاد می شود که می توانیم این کالا را با سودی بالا به آن کشورها صادر کنیم و چون از طرفی این کشور در زمینه تولید خمیر خرمای مرغوب ضعیف بوده است با تبلیغات مناسب در بازارهای کشور عراق می توانیم به خوبی در بازار بدرخشیم.

خمیر خرما با کیفیتی اعلا و با بسته بندی مخصوص و پلمپ گمرکی در کارخانجات تولید می شود البته توجه کنید که بیشترین حجم صادرات کشور ایران به عراق می باشد که به دلیل جنگ های پیش آمده نیازی مستقیم به واردات از ایران دارد، به صورتی که در سال های اخیر بسیاری از تولید کنندگان برتر در ایران دست به راه اندازی و افتتاح کارخانه های مختلف و انبارهای مجهزی در این کشور زده اند تا بتوانند به خوبی به غیر از رفع نیاز در کشور خود در کشور همسایه نیز رفع نیاز کنند.

صادرات خمیر خرما به کشور عراق دارای ویژگی های منحصر به فردی است که صادرات را راحت تر و آسوده تر می کند برای مثال، با حداقل هزینه بهترین شرایط تولید وجود دارد به صورتی که هم انرژی مصرفی کم هزینه تر بوده است و هم دستمزد کارگران به صرفه تر می باشد.

صادرات خمیر خرما به دلیل بالا بودن ارزش پولی کشور عربستان می تواند سودی چشمگیری داشته باشد، برای صادر کردن محصولات دردسر راه ندارید زیرا ایران به عراق دارای راه های تجاری مختلفی است از جمله مرزهای زمینی، مرزهای دریایی و مرزهای هوایی که صادرات را برای شما راه تر کرده است.

برای صادرات خمیر خرما به عراق شما معافیت مالیاتی دریافت می کنید که برای صادر کنندگان حرفه ایی گزینه ایی مناسب به شمار می رود و شاید مهم ترین عامل صادرات این است که عراق به ایران نزدیک بوده است و به همین دلیل در وقت و زمان صادرات نیز می توانید به خوبی سرعت عمل داشته باشید.

البته خرید خمیر خرما به صورت عمده به منظور صادرات از جمله کارهایی است که بهتر است توسط کارشناسان و مشاوران انجام شود زیرا آنان با در نظر گرفتن هرگونه شرایط موجود هم در کشور صادر کننده و هم در کشور تولید کننده بهترین گزینه خمیر خرما را برای صادرات انتخاب می کنند و به راحتی کارشناسان و مشاوران خرید خمیر خرما می توانند راه ها و بازارچه های مرزی و چگونگی انجام اخذ گواهینامه های استاندارد و گمرکی و ترخیص قیمت نهایی را در کمترین زمان در اختیار شرکت ها بگذارند تا شرکت تولید کننده بتواند با توجه به نکات گفته شده قیمتی مناسب برای محصول صادراتی خود در نظر بگیرد.

در این مجموعه در تلاش بوده ایم تا با جمع آوری و ارائه بهترین مطالب در مورد صادرات خمیر خرما به کشورهای دیگر شما را راهنمایی کرده باشیم تا اگر شما هم از صادر کنندگان این محصول هستید و یا در آینده قصد دارید که صادرات خمیر خرما را انجام دهید با توجه به نکات گفته شده بتوانید به راحتی و با خیالی آسوده این کار را انجام دهید و سودی چشم گیر برای خود بدست آورید، همچنین برای خرید محصول مرغو و درجه یک می توانید از طریق این سایت سفارش خودر ا ثبت نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *