یکی از طعم دهنده های بسیار مقوی و خوشمزه که از زمان های دور تا به امروزه در تهیه انواع کلوچه و کیک به کار می رود، خمیر خرما خوراکی بوده که به دو شکل صنعتی و سنتی در بازار عرضه می شود.

خمیر خرما خوراکی

خمیر خرما خوراکی در واقع از خرما له شده و میکس شده به دست می آید و عطر دلنشین و خواص فوق العاده آن سبب شده در آشپزی ایرانی، هندی، چینی و اروپایی کاربرد بسیاری داشته باشد این ماده معطر در حالت خمیری قابل استفاده است و در هر صورت طعم و رایحه خیلی خوبی دارد.

جالب است بدانید که خمیر خرما، همان خرمای له شده می باشد که در طی فرایندی به خمیر خرمای مرغوب تبدیل شده و در شیرینی پزی و قنادی کاربرد گسترده ای دارد که پس از تولید برای حفظ عطر و طعم خرما، آن را در ظرف های مخصوص یا بسته های کارتنی محکم قرار می دهند تا کیفیت آن مثل روز اول بماند.

در این مقاله می خواهیم یک ادویه و شیرین کننده طبیعی که کاربرد بسیاری در شیرینی پزی برای نمونه پخت کلوچه دارد را به شما معرفی نماییم که به نام خمیر خرما خوراکی آن را می شناسیم.

این ماده غذایی معطر (خمیر خرما) دارای ریز مغذی های زیادی در ترکیب خود بوده که خواص این ماده به دلیل داشتن همین ریز مغذی ها بوده است و از فواید آن می توان به تقویت حافظه، کمک به کاهش وزن و درمان افسردگی اشاره کرد و آرامش شما را بیشتر می کند.

این ماده غذایی (خمیر خرما) از مواد معدنی و ویتامین های بسیاری برخوردار است و همینطور باید گفت که برای سلامتی بسیار مفید است.

خمیر خرما عمده فروشی به دلیل اینکه از طبع گرمی برخوردار است، برای افرادی که دچار سرد مزاجی هستند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

خمیر خرما و سایر مشتقات خرما یکی از پر طرفدار ترین مواد غذایی است که هر خانوار ایرانی به خوردن آن علاقه مند بوده و مقادیر زیادی از آن سالیانه مصرف می شود.

خمیر خرما عمده دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشد که در زیر به آن اشاره خواهد شد.

امروزه در هر قنادی و شیرینی پزی حرفه ای می توان خمیر خرما خوراکی را مشاهده کرد چون در تهیه انواع شیرینی و کیک اسفنجی تولد و خشک، دسرها، انواع پودینگ و بستنی کاربرد دارد و به جرات می گویم که بدون خمیر خرما این خوراکی های خوشمزه عطر و رایحه دلنشینی ندارند.

باید یادآوری کنم که میزان تولید این محصول (خمیر خرما) بسیار کمتر از مقدار تقاضا بوده و فرایند برداشت خرما تا تولید خیمر خرما و بسته بندی آن نیز بسیار زمانبر و خسته کننده می باشد به همین دلیل این محصول را می توان جزو مرغوب ترین مواد خوراکی دانست ولی مقدار کمی از آن می تواند عطر بسیار خوشایندی به شیرینی شما بدهد.

به گفته قنادان و سرآشپزها استفاده از خمیر خرما آماده راحت تر بوده چون با افزودن مقدار کمی از آن طعم شیرینی شما فوق العاده می شود، این ماده یک طعم دهنده طبیعی و ارگانیک است که انواع مختلفی از نظر رنگ و غلظت داشته و در بسته بندی های کوچک و بزرگ در بازار عرضه می شود.

قیمت تمام شده خمیر خرما خوراکی به کیفیت و غلظت محصول، نوع بسته بندی، حجم و اندازه محصول و برند شرکت ارائه کننده بستگی دارد که البته به دلیل تقاضای بالا برای این ماده مقوی امروزه آن را به صورت انبوه تولید می کنند و به صورت فله ای و بسته بندی شده در بازار ارائه می نمایند که بدون شک خواص عالی داشته و در مقابل این همه خاصیت، قیمت خیلی مناسبی دارند همچنین باید بدانید میزان استفاده این ماده در تهیه کیک، قهوه، بستنی و شیرینی بسیار ناچیز است.

خرید خمیر خرما کارتنی 10 کیلویی

خرید خمیر خرما کارتنی 10 کیلویی عمده فروشی را زمانی انجام دهید که از کیفیت و چگونه درست شدن و مراحل آن مطلع باشید، اینگونه می توانید به فروشنده اعتماد کرده و خمیر خرما عمده را در اندازه های متفاوت خریداری کنید.

بهتر است خرید خمیر خرما عمده را با توجه به کیفیت و امتیازی که از نظر مشتریان دیگر دریافت کرده است از مرکز مورد نظر خود ثبت کنید.

خرید خمیر خرما عمده روش های زیادی دارد بهترین روشی که به شما پیشنهاد می کنیم خرید به صورت انلاین و اینترنتی است.

خمیر خرما عمده طعمی عالی دارد و می توان به جای مارمالاد از ان در انواع خوراکی ها استفاده کرد.

رایج ترین نوع خمیر خرما خوراکی آن بوده که به صورت قهوه ای رنگ با عطر دلپذیری وجود داشته و از آن در تهیه و آماده سازی انواع شیرهای طعم دار، نان های فانتزی، بیسکویت، کلوچه و سایر محصولات صنایع غذایی استفاده می شود، خمیر خرما خالص سبب تسکین اعصاب شده و درمانگر افسردگی و اضطراب است و همچنین ریز مغذی های موجود در آن عضلات بدن را تقویت می کنند.

قیمت خمیر خرما عمده فروشی در سال های اخیر به علت نوساناتی که در بازار عرضه و فروش محصولات مواد غذایی به وجود آمده است تغییراتی داشته است، مشتریانی که قصد خرید خمیر خرما عمده را دارند ممکن است در زمان پرداخت قیمت محصول برایشان تغییر و نوساناتی داشته باشد، لذا برای خریدی آسان و مطمئن می توانید با کارشناسان ما مشورت و در نهایت خریدی مناسب را انجام دهید.

ما در این سایت اینترنتی انواع خمیر خرما را در بسته بندی شیک و استاندارد و با کیفیت مثال زدنی برای تمامی تاجران، قنادی و شیرینی پزی ها، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مواد غذایی معتبر ارسال می کنیم که قیمت مناسب و طعم فوق العاده محصولات این مجموعه سبب رضایت مشتریان شده است.

شما عزیزان برای سفارش خمیر خرما مرغوب می توانید از طریق درگاه اینترنتی این وبسایت اقدام نموده و محصول را در حجم دلخواه خریداری کنید تا در سریع ترین زمان به دستتان برسد.

ما انواع مشتقات خرما را با ضمانت کیفیت به شما تحویل می دهیم چون محصولات این سایت آنلاین دارای نشان استاندارد و سیب سلامت از وزارت بهداشت می باشند پس به شما پیشنهاد می دهیم برای داشتن یک طعم دهنده و چاشنی منحصر به فرد، از این مجموعه خمیر خرما را سفارش دهید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *