در کارخانه تولید انواع خمیر خرما کرمان این خوراکی با استفاده از مرغوب ترین خرما های تازه تهیه می‌ شود به همین دلیل دارای کیفیت بالا و طعم بی نظیر می باشد. این مرکز با خرید مستقیم این کالا از درب کارخانه آن ها را با قیمتی مناسب تر از دیگر فروشگاه به مشتریان عرضه می کند و همین امر موجب جذب مشتریان بسیاری گردیده است.

کارخانه تولید خمیر خرما کرمان

نحوه تولید خمیر خرما کرمان

نحوه تولید خمیر خرما کرمان  خمیر خرما یکی از ترکیبات نیمه جامد می باشد که برای آماده کردن آن از بهترین و مرغوبترین خرما ها که هسته گیری شده اند استفاده می شود. پس از این که پوسته خرما از خود خرما جدا شده این محصولات خرد می گردند و پس از تنظیم نمودن رطوبت این محصول تحت عنوان خمیر خرما تولید می شوند.

سپس این محصولات درون ظرف های رطوبت آن ها کم می شود و چرخ می گردند و به صورت خمیر در می آیند. در شرکت هایی که به صورت صنعتی و نیمه صنعتی این خوراکی را آماده می‌ کنند این محصولات پس از ضدعفونی شدن، درجه بندی شده و پس از تنظیم رطوبت و هسته گیری، مواد زائد آن ها جدا سازی شده و پس از همگن سازی مواد اولیه آن ها را چرخ نموده و بسته‌بندی می‌ کنند.

برای تهیه این محصولات از ماشین آلات مخصوص استفاده می گردد و این خوراکی بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده غیر طبیعی تولید می‌گردند. خمیر خرما بسیار خوش خوراک بوده و دارای بافتی نرم یکنواخت می باشد.

شرکت تولیدی خمیر خرما کرمان

شرکت تولیدی خمیر خرما کرمان شرکت تولیدی خمیر خرما کرمان دارای دستگاه های مجهز و مدرن می باشد که خمیر خرما را به صورت کاملا مکانیزه و بدون دخالت دست تولید می کنند. در شرکت خمیر خرما این خوراکی در بسته‌ بندی‌ هایی با وزن‌های گوناگون تهیه می گردد که قیمت آن ها با توجه به وزن بسته بندی این محصولات متفاوت می باشد.

این شرکت انواع مختلف خمیر خرما را با قیمت اصلی خود به نمایندگی های فروش این محصولات عرضه می‌ کند به همین دلیل بیش تر افرادی که به فروش انواع مختلف محصولات خرما مشغول هستند برای تهیه این کالا به این شرکت مراجعه می نمایند.

به دلیل خرید مستقیم این نمایندگی از تولید کننده قیمت خمیر خرما های موجود در این فروشگاه به قیمت درب کارخانه عرضه می گردد بنابراین از قیمت مناسب تری به نسبت فروشگاه دیگر برخوردار است. شما با مراجعه به این نمایندگی می‌توانید این خوراکی را در بسته بندی هایی با اندازه های متفاوت و به صورت کلی خریداری نمایید تا از تخفیفات ویژه ای که برای فروش آن در نظر گرفته شده است بهره مند گردید.

همچنین به دلیل تقاضای بالای دیگر کشورها برای خرید این خمیر ها از کشور ما سرانه صادرات آن بسیار بالا می باشد و سالانه حجم بالایی از این محصول به دیگر کشورها صادر می گردد.

30 دیدگاه

  • سلام خرما زرد حدود ۴۰ تن به بالا قلعه گنج و خرمهای دیگر ۱۰۰ تن به بالا .سالانه خرید دارم

  • شهدینا اولین و بهترین تولید کننده مشتقات خرما در ایران هست
    تمامی محصولات عالی اند

  • مجموعه شهدینا محصولات خرمایی با طعم های بی نظیر و متفاوت به شکل های مختلفی وارد بازار کرده که یکی از دیگری خوشمزه تر و با کیفیت تر هست

  • خرماهای کرمان که حرف نداره
    اصولا گونه های زیادی از خرما در ایران کشت میشه که هر کدام خواص منحصری دارند

  • شرکت شهدینا با اکثر شرکت های تولیدکننده خرما در ایران قدرت همکاری برای تولید و پخش محصولات خرما را دارا هست

  • نه تنها خمیر خرمای این مجموعه بلکه تمام محصولاتشون رو من تست کردم و واقعا عالی بوده دمتون گرم

  • امیروارم روز به روز تعداد مشتریانتون افزایش پیدا کنه چون واقعا محصولاتتون درجه یک هستش

  • خمیر خرما با توجه به حفظ خواص طبیعی این میوه از ماندگاری طولانی مدت نیز برخوردار بوده و مناسب جهت استفاده ی افراد دیابتی به عنوان جایگزین انواع شیرین کننده های مصنوعی می باشد.

  • کسانی که دچار استرس های ناخودآگاه میشن با خوردن خمیر خرما این استرس ها را کنترل میکنند

  • روز خوش
    از سایت شما خمیر خرما تهیه کردم واقعا عالی و خوشمزه بود ممنون از سایت خوبتون.

  • خمیر خرما را می توان به صورت کلی و با قیمتی ارزان خریداری کرد، قنادی ها بهتر است که آن را عمده ای خریداری کنند، زیرا مصرف بالایی را دارند.

  • خرما و فرآورده های آن در آفریقا به دلیل داشتن قند زیاد، غذای اصلی بسیاری از مردم است، عربستان و شمال آفریقا در صدر مصرف آن قرار دارند.

  • شیره خرما با ارده خیلی مفیدومقوی است.مطالب پر و آموزنده بود وبه نکات کلیدی و کاربردی اشاره شده است

  • من همیشه خمیر خرما را در خانه تهیه می کنم و به شکل گلوله های کوچک در می آورم. داخل پودر نارگیل می غلتانم و به بچه ها به عنوان شکلات می دهم. واقعا دوسش دارند.

  • برای تهیه خمیر خرما فقط به خرما های هسته گرفته شده و مقداری آب و حرارت کم نیارز دارید.

  • سلام شب بخیر . مطالبی که درباره خرما با خمیر دورپیچ و خمیر دور خرما و آموزش خمیر دور خرما توضیح دادید بسیار قابل استفاده بود . تمامی مطالبتون مفید بود خسته نباشید .

  • ممنون از مجموعه خوبتون . تشکر از مطلبی که در باره خرما و خمیر خرما عنوان کردید . ممنون از سایت خوبتون .

  • سلام و عرض ارادت خدمت تمامی بازدید گنندگان این سایت . سپاس از مطلب شما درباره خمیر خرما، واقعا مبحث قابل استفاده ای بود و حاوی اطلاعات مفیدی برای همه علاقه مندان به تجارت و صادرات بود به ویژه این موضوع که یکی از مشتقات بسیار مفید خرما خمیر آن می باشد قصد داریم تا کمی در باره آن نیز صحبت کنیم تا با فواید و مصارف ای محصول نیز آشنا بشوید همان طور که می دانید خرما یک میوه بهشتی می باشد که یک وعده غذایی کامل محسوب می شود و بسیار هم مغی می باشد و می تواند در رفع خستگی و یا برای انرژی بیشتر استفاده شود همان طور که می دانید از این محصول در صنعت نوشابه های انرژی زا نیز استفاده می شود ، قابل استفاده بود. انشالله که همیشه سالم و تندرست باشید و کسب و کارتون پر برکت باشه

  • از بعضی خرماها جهت تهیه خمیر خرما استفاده می شود که در تهیه نان خرمایی یا کلوچه خرمایی، کلمپه، کماچ بکار می روند.

  • سلام خمیر خرما یک ترکیب نیمه جامد است که برای آماده سازی آن ابتدا بهترین و با کیفیت ترین خرماها تهیه و هسته گیری میشود و طعم عالی و خوشمزه ای دارد

  • باسلام و عرض ادب و احترام
    بابت مطالب مفید در خصوص کارخانه تولید خمیر خرما بسیار سپاسگزارم
    تشکر میکنم از سایت خوب شهدینا و تمامی دست اندرکارانش

  • استفاده از خمیر خرما برای میان وعده بسیار مناسب است و می تواند انرژی و کالری بالایی را به بدن مصرف کنندگان برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *