کارخانه تولید خمیر خرما شاهانی این محصول را با استفاده از خرمای درجه یک و بوسیله ماشین آلات مدرن و پیشرفته با رعایت اصول بهداشتی و بدون دخالت دست تولید و راهی بازار فروش می کند و هدف این تولید کننده عرضه محصولی با بهترین کیفیت می باشد  تا ضمن به دست آوردن رضایت مشتری بتواند فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشد. خمیر خرما به علت کاربرد فراوان و طعم و مزه عالی دارای طرفداران بسیاری است.

کارخانه تولید خمیر خرما شاهانی

اطلاعاتی درباره خمیر خرما شاهانی

اطلاعاتی درباره خمیر خرما شاهانی یکی از بهترین انواع خرما برای تهیه خمیر، خرما شاهانی می باشد. این خرما دارای شیرینی زیادی است و برای تهیه خمیر بسیار مناسب می باشد. ابتدا باید خرما را شسته و ضد عفونی کرده و پس از آن به خوبی پوست گیری شده و هسته آن جدا شود سپس حرارت داده  می شود و پس از خرد شدن چرخ شده و سپس وارد قسمت بسته بندی می شود و در بسته‌های مناسب و بهداشتی بسته بندی می گردد. این محصول با توجه به ارگانیک بودن بسیار مغذی و پرخاصیت است و در تهیه آن از هیچ گونه مواد نگهدارنده استفاده نمی شود.

برخی از تولیدکننده ها از مغزهای بادام، فندق، پسته و کنجد در تهیه آن استفاده می کنند که در طعم و مزه بهتر این محصول مؤثر است. خمیر خرما در تهیه انواع شیرینی، کیک، کلوچه، شکلات و .‌‌…مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به ارزش غذایی بالا و دارا بودن ویتامین، املاح معدنی در حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از امراض مختلف نقش مهمی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد و در برطرف شدن مشکلات گوارشی و رفع یبوست مؤثر است.

فروشگاه انواع خمیر خرما شاهانی

فروشگاه انواع خمیر خرما شاهانی فروشگاه خمیر خرما شاهانی را با کمی تحقیق و پرس و جو به راحتی می‌توانید پیدا کنید. این روزها بازار خرید. و فروش انواع خمیر خرما بسیار داغ می باشد و دارای مشتریان زیادی است. یکی از معتبرترین مراکز خرید خمیر خرما با کیفیتی عالی پو قیمتی مناسب همین سایت می باشد. با تماس با کارشناسان ما می توانید از راهنمایی آنها برای خریدی بهتر استفاده کنید و پس از ثبت سفارش محصول در زمان تعیین شده و با بهترین بسته بندی به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد که این در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است.

در حال حاضر انواع خمیر خرما به روش های مختلف سنتی و صنعتی در شهرهای مختلف کشور تولید می‌شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند. خمیر خرما معمولا در شهرهای جنوبی و محل کشت و برداشت خرما با بهترین کیفیت تولید و عرضه می شود.

2 دیدگاه

  • ابتدا پوسته خرما رو گرفته و بعد با جدا کردن هسته خرما، خرما را میزاریم با مقداری آب روی اجاق گاز حرارت ببینه
    بعد اونو چرخ می کنیم و می تونیم داخل نایلون یا ظرفی پلاستیکی قرار بدیم و به این صورت داخل منزل برای خودمون خمیر خرما تهیه کنیم
    (از این سایت یاد گرفتم)

  • کارخانه ها تلاش میکنند که محصول را با قیمت ارزان تری در اختیار مردم قرار دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *