خرما یکی از میوه های معروف در لیران است که بیش تر در جنوب کشور به عمل می آید و از آن فرآورده هایی تهیه می شود که یکی از آن ها، خمیر خرما نام گرفته است.

مرکز صادرات خمیر خرما در ایران، خمیر خرما های تولید شده با درجه کیفی بسیار بالا و صادراتی را در بسته هایی کاملا شیک و متنوع به کشور هایی نظیر عراق، ترکیه، امارت و انگلیس صادر می کند.

 

میزان صادرات خمیر خرما

 

  • میزان صادرات خمیر خرما نسبت به سال های گذشته افزایشی حدود بیست الی سی درصدی داشته و می توان گفت که دلیل افزایش این میزان از صادرات کیفیت بالای محصولات می باشد.
  • در تولید این نوع از خمیر خرما ها از بهترین خرما های ایرانی استفاده می شود و یکی از آن خرما مضافتی است، خمیر به دست آمده از آن بسیار لذیذ بوده و درجه کیفی بالایی دارد.
  • همچنین از دیگر دلایل افزایش میزان صادرات آن حسن کیفیت محصولات است، به طوری کیفیت آن تضمین می شود و در صورتی که محصول مشکلی داشته باشد ارجاع داده می شود.
  • گفته می شود که در چندین سال گذشته حدود یک الی دو تن از این محصول تنها به کشور ترکیه صادر شده است و امسال نیز میزان تقاضای آن ده درصد بالا رفته است.
  • همچنین انگلیس نیز حدود یک و نیم تن از این محصول را خریداری کرده بود که امسال بیست درصد به میزان سفارشات افزوده شده است. از طرفی میزان صادرات کشور های دیگر هم به همین منوال بوده و صادرات را مر رونق تر کرده است.

شرکت صادرات خمیر خرما

 

  1. شرکت صادرات انواع خمیر خرما بهترین نوع خمیر خرما ها تولید می کند، در واقع شرکت خمیر خرما این مجموعه  از خرما هایی مثل خرما پیارم، خرما شاهانی، خرما مضافتی و غیره استفاده نی شود و ابتدا هسته آن ها خارج شده و سپس خمیر تولید می شود.
  2. از آن جایی که تمامی خرما ها قبل از استفاده بازبینی کیفی می شوند تا نوع خراب از تولید خارج شود، محصول به دست آمده کاملا سالم و درجه یک بوده و محصولی ارگانیک به شمار می آید.
  3. بسته بندی آن در ظروف یکبار مصرف و در مواردی در بسته بندی های شیشه ای بوده و به همین دلیل مقادیر بسته بندی شده می تواند به شکل سفارشی انجام گردد.
  4. می توان به شکل عمده نیز خمیر خرما ها را سفارش داد که در این صورت تنها کافی است که با مشاوران فروش این مرکز صادراتی تماس حاصل کرد و پس از دریافت اطلاعات لازم و استعلام قیمت، میزان خرید خود را مشخص کرد تا سریع تر ارسال گردد.

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *