برای تهیه یک نان خرمایی خوشمزه و خوش طعم و انواع کلوچه های خرمایی می توان از خمیر خرما درجه یک استفاده نمود که سرشار از خاصیت می باشد.

آنچه در اینجا می خوانید!

قیمت خمیر خرما

می دانید که از انواع محصولات کشاورزی، فرآورده های بسیاری وارد بازار می شود که در این قسمت می خواهیم در مورد خمیر خرما بگوییم که با قیمت مشخصی وارد بازار می گردد، این محصول از فرآورده های خرما می باشد و با توجه به کارایی که دارد می تواند بازار عالی را ایجاد کند.

قیمت خمیر خرما به پارامترهای بسیاری بستگی دارد و در این میان می توان به نوع خرمایی اشاره کرد که برای تولید استفاده می شود، هر چه خرما رسیده تر و شیرین تر باشد مسلما خمیر خرمای مرغوب تری از آن بدست می آید که در این صورت قیمت آن بالاتر خواهد بود.

همچنین باید بدانید قیمت خمیر خرمای غلیظ از خمیر خرمای رقیق گران تر می باشد، زیرا می تواند طعم و رنگ بهتری را برای انواع نان ها و کلوچه ها ایجاد کند.

البته سفت بودن و غلظت زیاد خمیر خرما نشان می دهد که از ناخالصی هایی در خطوط تولید آن استفاده شده است که نشانی از بی کیفیت محصول می باشد.

یکی از راه های تشخیص کیفیت خمیر خرما رنگ آن می باشد، اگر رنگ محصول متمایل به زرد بود نشان از آن است که پوره کدو تنبل یا نشاسته در تولید آن ها استفاده شده است، بنابراین در موقع خرید محصولات حتما به کیفیت و بسته بندی آن ها توجه داشته باشید چرا که باید دارای بسته بندی پلمپ باشند تا راه نفوذ هوا و عوامل بیماری زا به آن ها بسته باشد.

تولید کنندگان معمولا ظروف شیشه ای، پلاستیکی و حتی جعبه های کارتنی را برای بسته بندی بر می گزینندف بنابراین می دانیم که این عوامل در قیمت فروش آن ها تاثیر زیادی می گذارد.

نکته قابل توجه که خریداران باید دقت کنند، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و علامت استاندارد است که روی بسته بندی ها درج می شود و می تواند در انتخاب خریداران تاثیر مستقیمی بگذارد، اگر در موقع خرید متوجه شدید که از تاریخ تولید  خمیر خرما گذشته به هیچ عنوان آن را خریداری نکنید.

در بین انواع مختلف فرآورده هایی که برای انواع شیرینیجات و نان های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد، خمیر خرما می تواند به عنوان پرمصرف ترین نوع محصولات معرفی شود که در طعم و سلامت محصولات خوراکی تاثیر مستقیمی می گذارد و از همین رو می تواند یک جز اصلی در برخی از کلوچه ها و کیک ها باشد.

توجه داشته باشید با نام برندهای مختلفی می توان خمیر خرما را تهیه کرد، زیرا تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند تا بتوانند سود بسیاری را به دست آورند، از این موارد می توان به مجموعه شهدینا اشاره کرد که از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند تا بتواند بهترین نوع خمیر خرما را در دسترس خریداران قرار دهد.

خریداران خمیر خرما به خوبی می دانند که این محصولات از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند و در این زمینه پارامترهای زیادی اثر می گذارند، از این موارد می توان به بسته بندی، وزن، برند تولید کننده، روش فروش، نوع خمیر خرما و غیره اشاره نمود.

خمیر خرما در بسیاری از کلوچه های صنعتی و سنتی مورد استفاده قرار می گیرد که علاوه بر خواص سلامتی بسیار زیادی که دارند، به دلیل طعم خوشمزه می توانند اشتهای افراد را بیشتر کنند.

خمیر خرما در اصفهان

شرکت های بزرگی در شهرهای بزرگ کشور ما همچون اصفهان وجود دارند که سعی می کنند بهترین نوع خمیر خرما را در دسترس خریداران قرار دهند، مجموعه شهدینا نیز از این موارد می باشد که در بازار کشور ما دارای جایگاه ویژه ای است.

دلیل این امر، کیفیت خمیر خرمای تولید شده توسط این مجموعه می باشد که آزمایش خود را پس داده و می تواند به عنوان یک ماده اصلی برای کلوچه ها و نان های فانتزی بکارگرفته شود.

با توجه به اینکه خمیر خرما سرشار از ویتامین و مواد مغذی می باشد، می تواند در درمان بیماری ها مورد توجه پزشکان زیادی قرار بگیرد، به منظور درمان بیماری روماتیسم بسیاری از پزشکان مصرف خمیر خرما را توصیه می کنند.

همچنین خمیر خرما برای درمان بیماری های گوارشی و رفع یبوست مناسب است، زیرا می توانند حرکات روده را تنظیم کنند تا هضم غذا زودتر انجام شود.

سم زدایی از کبد و رفع سنگ کلیه با مصرف خمیر خرما امکان پذیر می باشد زیرا این محصول دارای مواد معدنی بسیار زیادی است، همچنین برای اینکه پوستی زیبا و شفاف داشته باشید خمیر خرما می تواند تاثیر خوبی داشته باشد، زیرا دارای ویتامین سی است که جلوی فعالیت رادیکال های آزاد را می گیرد، التهابات پوستی را کم می کند، جای جوش و آکنه را از بین می برد، همچین در رفع چین و چروک تاثیر مستقیمی دارد و جوانسازی پوست را به همراه دارد.

اگر از چاقی خود رنج می برید و می خواهید چربی های بدن خود را آب کنید از خمیر خرما بیشتر استفاده نمایید، زیرا این محصول منبع غنی از فیبر می باشد که در افراد احساس سیری می کند و جلوی اشتهای کاذب را می گیرد، در همین راستا افراد کمتر غذا می خورند و لاغرتر می شوند.

خمیر خرما با خواص آنتی اکسیدانی که دارد می تواند از بروز بسیاری از بیماری ها همچون سرطان پیشگیری کند، با این تفاسیر از مصرف این محصولات در برنامه غذایی خود غافل نشوید و حتما در طول روز از این محصوا مقوی استفاده نمایید.

برای اینکه خمیر خرمای درجه یک و مرغوب در دسترس خریداران قرار بگیرد، این محصول به روش های مختلفی به فروش می رسد که در حال حاضر اکثر مشتریان فروش اینترنتی را ترجیح می دهند و با کمک فروشگاه های اینترنتی و سایت های معتبر هموجن این سایت، می توانند بهترین نمونه ها را خریداری کنند.

سایت مجموعه ما با کمک مشاوران گام های بزرگی را در این زمینه برداشته است و شما عزیزان می توانید با قیمت مقرون به صرفه ای انواع بهترین و خوشمزه ترین خمیر خرمای سالم و بهداشتی را به از این سایت خریداری کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

20 دیدگاه

  • خمیر خرما خیلی گزینه خوبیه چون بچه هایی که خرما نمی خورن میتونن اینجوری به خاطر شکل زیبا که خمیر خرما داره خرما بخورن

  • استفاده از خمیر خرما در انواع شیرینی ها و کلوچه ها باعث می شود که سوخت و ساز بدن انسان افزایش یابد.

  • چقد خوبه که از محصولاتی که ارزش غذایی بسیار بالایی دارند و خواص فراوانی برای بهبود بیماری ها در شبرینی سازی استفاده کرد به شخصه خیلی خوشم اومد

  • خمیر خرما به طور بسته بندی شده در بازار به فروش میره و بر اساس استانداردهای بهداشتی تولید میشه.

  • خمیر خرما دارای طعمی شیرین و فوق العاده است و به همین علت می تواند جایگزین مناسبی برای شکر باشد.

  • خمیر خرما خاصیت های فراوانی دارد و بهبود برخی از کمبود های بدن انسان نقش موثر و مفیدی دارد

  • خمیر خرما نقش مفید و موثری روی بهبود برخی از کمبود های بدن دارد و به بهبود روند دستگاه گوارش کمک می کند و از خواص بسیاری برخوردار است که در این محتوا بیان شده است.

  • خمیر خرما یکی از محصولات خرما می باشد و یکی از ساده ترین و پر مصرف ترین فرآورده های خرما است که در بعضی استان ها آن را به صورت نان خرمایی عرضه میکنند. همچنین صادرات خمیر خرما یکی از مهمترین محصولات صادراتی ایرانی است.

  • خرما از مواد غذایی بسیار سالمی است که خمیر خرما توسط دستگاه های پیشرفته صنعتی تولید می شود و به خوبی هسته آن گرفته می شود.

  • سلام وقت بخیر من ازسایت شما خمیر خرما سفارش دادم با اینکه تاحالا نخورده بودم طعمشو خیلی دوست داشتم..دوستان توصیه میکنم حتما ی بار امتحان کنین طعمش فوق العاده ست

  • خمیر خرما یکی از محصولات پر مصرف در صنعت شیرینی پزی است و برای تهیه ی شیرینی مورد استفاده قرار می گیرد

  • این خوشمزه مقوی روحتما امتحان کنید وباگردو یافندق ترکیب کنید وتبدیل به بمب ویتامین کنید که فوقالعاده انرژی زاست حتما بچه هاتون طرفدارش میشن

  • یکی از انواع مصرف خرما به این شکل است که خمیری را به عنوان دور پیچ در دور خرما قرار می دهند خمیری که به طعم بی نظیر خرما تازگی می بخشد

  • نوعی از خرما که بیشتر برای تهیه خرما خمیر پیچ با استفاده از زعفران و پسته تهیه می شود و طعم بی نظیری نیز دارد

  • برای درست کردن خمیر خرما پیچ ابتدا هسته خرما ها را جدا کرده و بعد از تمیز کردن خرماها را کامل ورز می دهند تا حالت چسبندگی به خود بگیرد. بعد از آماده شدن خمیر آن را در پخت بسیاری از مواد غذایی مانند شیرینی ها از آن استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *