آیا می دانید یکی از سودآورترین مشاغل تجارت خمیر خرما مرغوب است؟ خمیر خرما صادراتی یکی از محصولات خوشمزه و درجه یک ایرانی می باشد که در سایر کشورها تقاضای بالایی دارد.

خمیر خرمای خوشمزه و مقوی

یکی از محصولات مقوی و خوشمزه ای که با خرما تهیه می شود، خمیر خرمای خوشمزه و مقوی است و اگر برایتان سوال پیش آمده که طبع این محصول مقوی چیست؟ باید بدانید این محصول طبع گرمی دارد و برای سرد مزاجان بسیار خوب است و اگر گرم مزاج هستنید می توانید این محصول خوشمزه را با شیر میل کنید.

میوه خوشمزه و مفید خرما خواص زیادی دارد و علاوه بر این خمیر خرما هم مانند میوه اش برای سلامتی مفید است و مهم ترین خاصیت آن تقویت سیستم ایمنی است زیرا خمیر خرما حاوی انواع ویتامین های مفید نظیر ویتامین های A، B و C است.

همچنین خمیر خرما حاوی مواد معدنی زیادی است و این مواد نام برده شده می تواند شامل آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم باشد و این مواد برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید هستند و آهن موجود در خمیر خرما از بیماری هایی نظیر کمبود آهن و کم خونی جلوگیری می کند.

خمیر خرما برای تقویت موهای سر هم بسیار مفید است زیرا حاوی آهن و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد موها است و باعث تقویت رشد مو و تقویت فولیکول های مو می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند.

خمیر خرما به دلیل ویتامین هایی که دارد حاوی انرژی بسیار زیادی است و کالری بالایی هم دارد و همچنین حاوی قند طبیعی بوده و این قندها می توانند به افزایش انرژی بدن کمک کنند، خمیر خرما برای سلامتی قلب هم بسیار مفید است زیرا حاوی مواد معدنی نظیر پتاسیم می باشد و همچنین رگ ها را پاکسازی می‌ کند و از بیماری هایی مانند سکته قلبی جلوگیری می نماید.

خمیر خرما حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و همانطور که می دانید آنتی اکسیدان ها به مبارزه با رادیکال های آزاد می پردازند و از بیماری سرطان پیشگیری می‌ کنند و همچنین آنتی اکسیدان ها باعث افزایش سطح گلبول سفید خون می شوند.

خمیر خرما همچنین حاوی مواد ضد باکتری است و می تواند از التهاب های بدن جلوگیری کند و همچنین می‌ تواند التهاب های بدن را درمان کند علاوه بر این برای تقویت مغز هم بسیار مفید است و بر تامین انرژی مغز به دلیل طبع گرمی که دارد تاثیرگذار است.

خمیر خرما باعث تقویت سلول های مغز می‌ شود و از بیماری هایی نظیر آلزایمر جلوگیری می کند و برای بهبود اعصاب بسیار مفید است زیرا کلسیم هایی که دارد باعث بهبود فرآیند گردش خون می‌ شوند و هورمون افزایش شادی را تحریک می کنند.

خمیر خرما برای جلوگیری از بیماری های نظیر یبوست بسیار مفید است زیرا علاوه بر پاکسازی روده از نفخ معده جلوگیری می کند و همچنین برای نفخ معده هم بسیار مفید است و به فرآیند دفع مواد زائد از بدن بسیار کمک می‌ کند و همچنین باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می  شود.

خمیر خرما قهوه ای برای سلامت کبد هم بسیار مفید است زیرا باعث سم زدایی کبد می شود و همچنین از مسدود شدن مجاری های کبد جلوگیری می کند و در فصل زمستان هم بسیار مصرف دارد زیرا یک نرم کننده طبیعی است.

خمیر خرما باعث بهبود سرفه های ناشی از سرماخوردگی می شود و التهاب های گلو را درمان می کند همچنین یک چاق کننده طبیعی است و حاوی کالری زیاد است و قندهای طبیعی موجود در آن می تواند به افزایش وزن کمک کند و برای کسانی که لاغر هستند بسیار مفید است.

خمیر خرما برای سلامت پوست بسیار مفید است زیرا خاصیت ترمیم کنندگی دارد و قسمت های آسیب دیده پوست را می تواند درمان کند و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و همچنین می ‌تواند التهاب های روی پوست را درمان کند.

صادرات خمیر خرما ایرانی

بهداشتی بودن و کیفیت خمیر خرما صادراتی چیزی است که بسیاری از افراد به آن توجه ویژه ای دارند، صادرکننده با صادرات خمیر خرمای درجه یک و مرغوب ایرانی به خارج از کشور کیفیت و سلامت این محصول را تبلیغ می کند.

همانطور که می دانید بسیاری از افراد قبل از اینکه از فروشنده در مورد قیمت و کیفیت محصول بپرسند به سلامت و بهداشتی بودن آن توجه ویژه ای می کنند بنابراین قبل از خرید خمیر خرما ایرانی علاوه بر اینکه محصولی باکیفیت است باید به نوع بسته بندی و بهداشتی بودن آن توجه شود.

خمیر خرما صادراتی طی فرآیندی توسط ماشین آلات صنعتی پیشرفته تولید می شود، امروزه تقریباً در تمام دنیا از خمیر خرما برای میان وعده و انواع کیک ها و کلوچه ها استفاده می شود، با افزایش جمعیت بسیاری از مشتریان همواره به دنبال محصولات خوراکی سالم و منحصر به فرد هستند.

کارخانه های تولید داخل که هدف اصلی کار خود را افزایش رضایت مشتری قرار داده اند، همواره در تلاش هستند تا با کمک ماشین آلات پیشرفته، محصولاتی مطابق با ذائقه مشتری تولید کنند، لازم به ذکر است که خمیر خرما صادراتی از نظر کیفیت و سلامت جزء دسته اول قرار می گیرند و این محصولات با بسته بندی ویژه به کشورهای همسایه و سایر نقاط جهان صادر می شوند.

تا به این جای کار با خواص و همچنین نمونه صادراتی خمیر خرما آشنا شدید و حالا اگر قصد دارید تا این محصول خوشمزه و مفید را به صورت آماده از بیرون تهیه کنید باید بدانید این محصول قیمت بالایی ندارد و به راحتی می توانید آن را تهیه کنید و البته پیشنهاد می شود این محصول را حتما بدون واسطه و مستقیم با قیمت مناسب خریداری نمایید.

خمیر خرما از خرماهای مختلف با کیفیت های متفاوتی تولید می شود به همین دلیل قیمت آن ها نیز متفاوت است و نمونه های خالص و با کیفیت قیمتی به مراتب بالاتر دارند، نوسانات بازار و افزایش قیمت خرما نیز از دلایل افزایش قیمت خمیر خرما محسوب می شوند.

با توجه به توضیحات ارائه شده، جستجو و خرید یک خمیر خرمای باکیفیت کار کمی دشواری است، به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرید و به صورت آنلاین و غیرحضوری خرید خود را از این مجموعه تولیدی ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *