صادر کنندگان خمیر خرما قهوه ای در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک و ارزان قیمت توانسته سودخوبی به دست آورد و همچنین به رونق اقتصادی و ارز آوری کشور بسیار کمک بالایی می کند. برای خرید خمیر خرما قهوه ای به صورت بسته بندی و فله ای می توانید از مجموعه اقدام کنید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با همراه باشید

صادر کنندگان خمیر خرما قهوه ای مرغوب

کیفیت مناسب خمیر خرما قهوه ای

کیفیت مناسب خمیر خرما قهوه ای خمیر خرمای قهوه ای از جمله محصولاتی است که از خرما به صورت صنعتی و نیمه صنعتی تولید می شود و مورد استقبال مردم قرار گرفته و فروش خوبی دارد. خمیر خرماهای رنگ قهوه ای به رنگ زرد وقهو ه ای می باشد و مکمل غذایی مکمل غذایی ارگانیک و طبیعی بسیار خوبی می باشد. و همچنین شرایط ماندگاری خوبی دارد و بیرون از یخچال به مدت یکسال قابل نگهداری می باشد و خمیر خرمای با کیفیت تازه، بدون بو و عاری از هر گونه کپک زدگی می باشد. و در صنعت شیرینی سازی و شکلات سازی و صنایع از آن استفاده می کنند.

خمیر خرما بسیار مقوی بوده و حاوی مقادیر زیادی کلسیم، کربوهیدرات و آنتی اکسیدان می باشد و به دلیل داشتن تانن ها با سلول های سرطانی مبارزه کرده و برای درمان التهاب بسیار مفید است. همچنین برای تسکین یبوست، تنظیم سطح کلسترول، اختلالات روده، مشکلات قلبی، کم خونی و اختلالات جنسی بسیار استفاده می شود. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • غنی از فیبر بوده و برای درمان یبوست و بواسیر مفید است. و از سرطان دستگاه گوارش جلوگیری می کند.
  • منبع خوبی از منیزیم و پتاسیم برده و برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید است و از بیماری های قلبی و آترواسکروز پیشگیری می کند.
  • تنظیم کننده سطح کلسترول بوده و از سکته مغزی و قلبی جلوگیری می کند
  • به دلیل داشتن مس، منیزیم، سلنیوم و منگنز برلی سلامت و استحکام استخوان ها مفید است.

خرید بهترین خمیر خرما قهوه ای

خرید بهترین خمیر خرما قهوه ای خرید خمیر خرما قهوه ای به دو صورت حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور انجام می گیرد. برای خرید بهترین خمیر خرما قهوه ای بهتر است با کارشناسان فروش و بازرگانی مجموعه ارتباط بگیرید و با مشاوره درست اقدام به ثبت سفارش تولید سفارشی کنید.

قیمت خمیر خرما در این مجموعه نیز به ارتباط با تولید کنندگان و سایر شیرینی ها بسیار مناسب است. از این محصول برای تهیه مواد غذایی شیرینی و بیسکوییت و شکلات استفاده می کنند.

از این مجموعه انواع خمیر خرما در فصول مختلفی از سال قابل عرضه می باشد. مانند هر حوزه ای از میوه جات صنعتی که با توجه به برداشت میوه آن فصلی می باشد، خرما نیز از ماه اردیبهشت تا مرداد ماه بدلیل آخر فصلی خرید خرما مناسب خمیرسازی کمی دچار افت رنگ می شود.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *