از خرما فرآورده های بسیار زیادی تهیه می شود، از انواع آن ها می‌ توانیم به شربت خرما، عسل خرما، مربای خرما و… اشاره داشته باشیم. یکی از خوشمزه ترین و بهترین فرآورده های خرما که تمامی خواص خرما در آن محفوظ می ماند، خمیر خرما می باشد. خمیر خرما 340 گرمی، از رایج ترین انواع خمیر های خرمای موجود در بازار است و شما می توانید آن‌ ها را به راحتی در اختیار داشته باشید. از طرفی بازار صادرات این نمونه خمیر بسیار خوب است و کشورهای بسیاری از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس نسبت به خرید آن اقدام می نمایند.

صادرات انواع خمیر خرما 340 گرمی

مراحل تهیه خمیر خرما 340 گرمی

مراحل تهیه خمیر خرما 340 گرمی خمیر خرما یکی از ساده ترین و پرمصرف ترین فرآورده های خرمایی است که در بسیاری از استان‌ ها در انواع شیرینی و حلوا ها استفاده می‌ شود. از طرفی خمیر خرمای صادراتی از بازار بسیار خوبی برخوردار است.

این محصول ترکیبی نیمه جامد می باشد و برای تهیه آن در ابتدای کار باید بهترین و با کیفیت ترین خرما را انتخاب نمایید. سپس باید از خرمای شما هسته گیری شود و پوسته از خرما جدا شود. در مرحله بعد خرما را خرد کنید و پس از تنظیم محتوای رطوبت، آن را در دستگاه های ویژه‌ ای پرس نمایید که در نهایت خمیر خرما تولید می شود. درصد رطوبت خمیر خرما باید بین ۲۰ تا ۲۶ درصد باشد و سپس چرخ شود.

در واقع مراحل تهیه خمیر خرما به اختصار شامل مرحله؛ ضدعفونی، درجه بندی، تنظیم رطوبت، کلاهک گیری، هسته گیری، حذف مواد زاید، پاستوریزاسیون، خرد کردن، همگن سازی، اضافه کردن امولسیفایر، همگن کردن نهایی و بسته بندی می باشد.

برای تهیه خمیر خرما از خرما هایی همچون؛ خرمای کبکاب، شاهانی، مضافتی و …استفاده می‌ شود. رنگ آن قهوه ای و گاهی زرد تیره است. می توان با اضافه کردن موادی همچون؛ کنجد، فندق، مغز پسته، مغز بادام و… به آن طعم فوق‌ العاده ای بخشید.

پخش عمده خمیر خرما 340 گرمی

پخش عمده خمیر خرما 340 گرمی شرکت پخش خمیر خرما عمده تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین انواع خمیر خرما را در قالب بسته‌ بندی های ویژه و استانداردی به مشتریان خود ارائه دهد. برای اینکه خریدی اقتصادی داشته باشید، می توانید نسبت به خرید عمده این سری از محصولات اقدام نمایید.

در صورت تهیه عمده خرید برای شما به صرفه تر می شود و می‌ توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید و دست واسطه را از معامله حذف نمایید.

راه های بسیار زیادی وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید خمیر خرما خود را به صورت عمده تهیه نمایید. یکی از آن ها مراجعه به درگاه های اینترنتی است. چنین روش خریدی بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود و می توانید با این وجود در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

از طرفی بازار صادرات این سری از خمیر بسیار خوب است و بازرگان با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می رسند و ارز خوبی وارد کشور می نمایند.

2 دیدگاه

  • برای تازه نگه داشتن خمیرخرما اون را داخل یخچال نگهداری کنند
    عمر مواد غذایی را هم بیشتر می کند

  • خمیر خرما یکی از مقوی ترین مواد غذایی می باشد که از خرما به دست می آید آن ها در کارخانه های شکلات سازی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان مواد اولیه خریداری می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *