خمیر خرما یک محصول فرآوری شده از میوه خرما است. خوشبختانه امروزه از این میوه ارزشمند وبسیار مقوی و مغذی فرآورده های متنوعی گرفته می شود. خیلی از افراد جامعه به دلایلی استفاده میوه خرما برایشان مشکلاتی ایجاد می کند یا خیلی میل به مصرفش ندارند،اما از ویتامین های موجود در آن و انرژی سرشارش می خواهند بهره ببرند می توانند از خمیر خرما استفاده کنند. خمیر خرما جنوب یکی از باکیفیت ترین نوع خمیر خرما محسوب می شود.

 

انواع مختلف خمیر خرما جنوب

خمیر خرما فرآورده ای از میوه خرما است که اگر با مغزیجات مخلوط شود، غذای مقوی برای وعده صبح و عصر می باشد .از خمیر خرما در درست کردن حلوا، شیرینی، بیسکویت و لواشک استفاده میکنند.خرما در مناطق گرمسیری جنوب کشور تولید می شود. پس از چیدن خرماها و گرفتن هسته و پوست های آن تبدیل به خمیر خرما می کنند. درجه چسبندگی خرما مشخص کننده ی درجه کیفی خمیر خرما می باشد.در ادامه شما را با انواع خمیر خرما آشنا می کنیم. خمیر خرماها از انواع خرماها ساخته می شود از جمله کبکاب، مضافتی، شاهانی، استعمران، خاصویی، پیارم شامل می شود.مطمئنا خمیر خرماهای تولید شده از هرکدام نوع خرما تفاوت دارند.خمیر خرمای تولید شده از خرمای شاهانی از نوع مرغوبتر خمیر خرماها می باشد.

با مصرف خمیر خرما ازخواص بی نظیر آن بهره مند شوید.ازجمله خواص آن می توان به داشتن آهن فراوان که به بهبود بیماری کم خونی کمک فراوانی می کند.پتاسیم زیاد که به کاهش فشار خون کمک می کند.دارای کلسیم فراوانی است که به تقویت استخوان ها تاثیر می گذارد. بهترین نوع خمیر خرما مربوط به خمیر خرمای جنوب که در تهیه آن از هیچ گونه اضافات و ترکیبات نگه دارنده ای استفاده نشود. این محصول فراوری شده دارای بافت نرم و یکنواختی می باشد که شرکت خمیر خرما کاملا بهداشتی و پاستوریره آن را تولید می کند.این محصول بعنوان یکی از محصولات مهم تولید شده از خرما، امروزه کاربرد بسیاری در صنایع غذایی پیدا کرده است و میتواند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع شکر و یا شیرین کننده های مصنوعی باشد.

فروشگاه بزرگ خمیر خرما جنوب

خریداران واقعی خمیر خرما می توانند ان را از فروشگاه خمیر خرما تهیه کنند ودر برنامه غذایی خود و خانواده های خود بگنجانند تا از ارزش های غذایی فراوان آن بهره مند شوند.مشتریان این محصول می توانند از سایت های معتبر به ویژگی های مطلوب آن پی ببرند و آن را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنند.زیرا دست دلالان و واسطه ها در این سایت ها کوتاه شده و قیمت ها کاملا منصفانه است .البته فروشگاه های بزرگ عرضه خمیر خرما نیز به صورت کاملا بهداشتی اقدام به ارائه خدمات به مصرف کنندگان این ماده غذایی کرده اند.شاید بد نباشد بدانید که مجموعه ی ما به تازگی اقدام به ایجاد مراکز فروش خمیر خرما تهران  کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحات دیگر وبسایت ما مراجعه کنید.

40 دیدگاه

  • سلام
    عالی بود مطلب شما سپاس گذارم ولی فقط جهت اطلاع خدمتون عرض کنم بنده خواستم تماس بگیرم ولی متاسفانه در دسترس نبود شماره تلفن اعلامی بنده بابت خرید خرما بابت کارخانه خودمون میخواستم لطفا در صورت امکان بنده رو راهنمایی کنید سپاس گذارم

  • خمیر خرما تاثیر بسیار زیادی بر تقویت ذهنی و چابکی و همچنین چند برابر کردن انرژی در فرد می شود.

  • خمیر خرما موجب استحکام استخوان افزایش پیدا می کند و این محصول مقدار زیادی کلسیم دارد.

  • واقعا وقتی یکبار خرید میکنی و از کیفیت محصول راضی باشی میشی مشتری دائمی و پر و پا قرص اون مجموعه. من که واقعا راضی بودم. ممنون از شما

  • خمیر خرما از خرما تهیه میشود شما می توانید به جای استفاده از مارمالاد از خمیر خرما استفاده کنید مخصوصا برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند بسیار مفید است

  • سلام وقتتون بخیر، امروزه رشد توسعه علم و دانش در همه ی عرصه ها بشدت به چشم میخورد، بخصوص در صنعت موادغذایی. خمیرخرما نیز یکی از این محصولات جدید است.

  • خمیر خرما پیچ محصولی است که در پخت انواع شیرینی قابل استفاده است و به دلیل مزه شیرینی که دارد جایگزین مناسبی برای شکر است

  • شیره خرما، شیره انگور، شیره توت، شیره انجیر و … همگی پرخاصیت هستند و نمی توان گفت کدامیک بهتر است. مهم اینه که شیره به شکل بهداشتی گرفته شده باشه و در محلی مناسب نگهداری شود.

  • خمیر خرما دارای فیتوهورمون هایی است که اثرات ضد پیری قابل توجهی دارد. این محصول همچنین می تواند با چین و چروک ها مبارزه کند

  • مواد زیادی مانند پتاسیم و گوگرد در خرما وجود دارد که نه تنها سلامت قلب را حفظ می کند بلکه به فرآیند تجزیه چربی در بدن نیز کمک می کند.

  • این محصول برای سلامتی بسیار مفید است و می توانید آن را با شیر ترکیب کرده و استفاده کنید

  • خرما بسیار مغذی و انرژی زا است که از آن محصولات دیگری مانند شیره خرما و خمیر خرما و… تولید می شود

  • امروزه خمیر خرما را نیز تولید می کنند، این خمیر را من همیشه با مقداری کمی شکر میل می کنم.

  • سلام روز خوش . با توجه به گفته ها ذکر شده می توان این نکته را متذکر شد که ‌ همیشه ‌ و ‌ تزیین ‌ کردن ‌ مواد ‌ غذایی ‌ یکی ‌ از ‌ بهترین ‌ گزینه ‌ ‌ها ‌ برای ‌ , ‌ زیبایی ‌ سفره ‌ ‌‌‌های ‌ ما ‌ بوده ‌ است ‌و همینطور‌ در ‌ تمام ‌ مدت ‌ سعی ‌ داشته ‌ ، ‌ ایم ‌ که ‌ تزیینات ‌ بیشتری ‌ نیز و سایت شما قدرتمند است .

  • خیلی تشکر می کنیم که انواع خمیر خرما را در سایت خود قرار دادید و بسیار استفاده کردیم

  • امیدوارم کار و بار ردیف باشد باید توجه داشت که ‌ یکی ‌ و ‌ از ‌ مشتقات ‌ خرما ‌ که ‌ به ‌ شکل ‌ صنعتی ‌و همینطور‌ نیمه ‌ صنعتی ‌ تولید ‌ می‌شود ‌ و ‌ که ‌ در ‌ بیشتر ‌ مواقع ‌ از ‌ خرما ‌ ‌‌‌هایی ‌ مانند ‌ کبکاب ‌و همینطور‌ یا ‌ استعمران ‌ ، ‌ گرفته ‌ می‌شود ‌ خمیر ‌ خرما ‌ است ‌ که ‌ به ‌ شکل ‌ خانگی ‌ نیز ‌ ، ‌ تهیه ‌ می‌شود ‌ همان ‌ طور در باره خرما با خمیر دورپیچ و خمیر دور خرما و آموزش خمیر دور خرما از اهمیت برخوردار است و ممنونم از سایت خوبتون .

  • با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون . متشکر از سایت خوبتون بازدید کردم و مطالب شما را خوندم بسیار گرانبها و کامل بودن خصوصا خرما با خمیر دورپیچ و خمیر دور خرما و آموزش خمیر دور خرما و از خواندن مطالب لذت بردم.

  • از خمیر خرما می توان به عنوان یک وعده صبحانه کامل استفاده کرد خیلی خوشمزه و لذیذ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *