خمیر خرما عمده را می توان از شرکت های توزیع کننده معتبر در حوزه مواد خوراکی تهیه کرد. خمیر خرما طبیعی یکی از فرآورده های جانبی خرما است که همانند میوه اصلی دارای خواص متعدد درمانی بوده و سرشار از مواد مغذی می باشد. استفاده از خرمای مرغوب به صادرات خمیر خرما کمک زیادی کرده است و حجم قابل توجهی از این محصول به دیگر کشورهای جهان ارسال می شود.

شرکت توزیع خمیر خرما عمده

خصوصیات بهترین نوع خمیر خرما

خصوصیات بهترین نوع خمیر خرما میوه خرما به داشتن انواع ویتامین ها، قند طبیعی، مواد معدنی و انرژی بخش بودن شهرت دارد. از خرما فرآورده های بسیاری تولید می شود که خمیر خرما هم یکی از آنهاست. از زمان های قدیم، خمیر خرما در استان های جنوبی کشور برای تهیه نان خرمایی مورد استفاده قرار می گرفت، اما امروزه مصرف این فرآورده خرما گسترده تر شده و در موارد بسیاری بکار گرفته می شود.

بهترین نوع خمیر خرما آن است که از انواع خرمای باکیفیت تولید شده در کشور شامل خرما کبکاب، مضافتی، شاهانی و امثال آن تهیه شده باشد. برای تولید این محصول نیاز به استفاده از هیچ نوع مواد شیمیایی اضافه، نگهدارنده، رنگ و یا شیرین کننده مصنوعی نیست. امروزه تمامی مراحل کار تولید خمیر خرما به شکل کارخانه ای و با رعایت نکات بهداشتی و استاندارد انجام می شود.

خمیر خرمای تولید شده در کارخانه علاوه بر انجام عمل پاستوریزاسیون، در بسته بندی های کاملا بهداشتی نگهداری می شود که به ماندگاری بیشتر محصول و حفظ کیفیت اولیه آن کمک زیادی خواهد کرد. در برخی موارد برای غنی تر کردن خمیر خرما به آن انواع مغزها مانند مغز گردو، مغز بادام، مغز پسته و امثال آن اضافه می کنند.

محصول مرغوب در صنایع غذایی مختلفی بکار برده می شود. خمیر خرما گزینه مناسبی برای جایگزین کردن انواع شکر و دیگر شیرین کننده های مصنوعی برای تهیه کیک و شیرینی است. با آن نان خرمایی کاملا ارگانیک و مرغوب تولید می کنند. می توان از خمیر خرما در وعده صبحانه و یا میان وعده استفاده کرد. در طبخ برخی از غذاها و یا استفاده به عنوان مارمالاد هم بکار گرفته می شود.

قیمت ویژه خمیر خرما عمده

قیمت ویژه خمیر خرما عمده خمیر خرما عمده که با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده باشد دارای ارزش صادراتی بوده و با قیمت ویژه به کشورهای مختلف جهان فروخته می شود. این محصول به دلیل طبیعی بودن، دارا بودن ارزش غذایی بالا، مفید بودن آن برای سلامتی، بی ضرر بودن برای بیماران دیابتی و ده ها دلیل دیگر، مورد توجه خاص مشتریان خارجی قرار گرفته است.

برای تهیه خمیر خرمای اصل می توان به تولیدکنندگان آن و یا پخش کنندگان عمده مراجعه کرد. امروزه این کار با استفاده از سایت های اینترنتی انجام می شود و دیگر نیاز به صرف وقت و هزینه برای مراجعه حضوری به محل کارخانه نیست. با توجه به نوسانات قیمت بازار، همواره جدیدترین قیمت روز خمیر خرما بر روی سایت قرار داده می شود تا مشتری با آگاهی بهتری قادر به انتخاب باشد.

1 دیدگاه

  • سلام من به صورت اینترنتی خرید کردم از سایت، و خیلی خیلی راضی بودم
    دست گلتون درد نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *