خرید خمیر خرما تهران به شیوه های گوناگون به صورت کلی و جزیی در سراسر کشور انجام می گیرد. کیفیت و طعم بی نظیری آن باعث محبوبیت و استقبال آن شده است، امروزه بازار خرید و فروش خمیر خرما بسیار داغ بوده و طرفداران بسیاری در بازار داخلی و خارجی جذب کرده است. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با همراه باشید.

خرید انواع خمیر خرما تهران

کاربرد انواع خمیر خرما تهران

کاربرد انواع خمیر خرما تهران خمیر خرما یک ترکیب نیمه جامد بوده که برای تهیه انواع کیک، کلوچه، بیسکویت و نان شیرین و… استفاده می شود و در کل برای تولید شیرینی جات کاربرد دارد. خمیر خرما بک ترکیب نیمه جامد است که برای آماده سازی آن ابتدا بهترین خرما را راهسته گیری می کنند و سپس پوسته از خرما جدا شده، خرد و یکنواخت می شود.

این محصول از نظر کنترل درصد رطوبت باید بین ۲۰ تا ۲۶۰ درصد باشد و چرخ شود و به صورت خمیر نگه داری شود. این محصول از خرما کبکاب، شاهانی، مضافتی و سایر خرما ها تولید می شود، این محصول بسیار خوش خوراک، دارای بافتی نرم و یکنواخت و رنگ زیبایی و کاملا پاستوریزه است.

خمیر خرما را می توان با استفاده از کنجد، فندق، مغز پسته و مغز گردو و…به عنوان صبحانه مصرف نمود. و همچنین به دلیل داشتن طعم و خواص بی نظیری که دارد برای تهیه انواع دسر نیز استفاده می شود. از آن می توان به عنوان شیرین کننده طبیعی استفاده کرده و به عنوان چاشنی یا مارمالاد برای تولید شیرینی استفاده می شود.

یکی از سوغات پر طرفدار استان کرمان و کرمانشاه نان خرمایی می باشد و از خمیر خرمایی برای تولید آن استفاده شده است. این محصول حاوی مقادیر زیادی فیبر، پتاسیم، آهن، کلسیم، منیزیم و فاقد چربی می باشد و برای تقویت سیستم قلب و عروق مفید است.

 

قیمت انواع خمیر خرما تهران

قیمت انواع خمیر خرما تهران قیمت خمیر خرما بسته به کیفیت، نوسانات نرخ و ارز و دلار، میزان عرصه و تقاضا و… متغیر است، توجه داشته باشید نحوه و میزان خرید بر روی قیمت گذاری آن تاثیر بسیار خوبی می گذارد. برای خرید این محصول با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید از این طریق اقدام کنید. در هنگام خرید دقت کنید که خمیر خرما باید طعم و مزه شیرین و لذیذی داشته و فاقد بوی ماندگاری و ترشیدگی باشد.

همیشه سعی کنید از محصولی که دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی می باشد را برای خرید انتخاب کنید و همچنین به تاریه تولید و انقضاء، پروانه بهداشت، وزن و نوع بسته بندیآن دقت نمائید.

قابل ذکر است امروزه بسیاری از کارخانه های تولیدی شکلات و شیرینی، قنادی ها و … از خریداران کلی این محصول می باشند. این خمیر باید در دمای خشک در ظروف در بسته نگهداری شود تا ماندگاری بهتری داشته باشد.

31 دیدگاه

  • با سلام و روز به خیر خدمت عزیزان
    خمیر خرما رو اونایی بیشتر استفاده می کنند که کارشون شیرینی پزی هست چون بدون هسته و آماده هست برای گذاشتن وسط کیک و کلوچه و البته عزیزان میشه اون رو تهیه کنید و یه صبحانه ی و داخلش کنجد و سیاه دانه و …هم با توجه به سلیقه و ذائقه خودتون بریزید و صبحانه ی با طبع گرمی رو نوش جان کنید که برای کسانی که گرم مزاجن واقعا عالیه یا بچه هایی که کم وزنن خیلی غذای خوبیه .
    ممنون از عوامل فروش

  • سلام و عرض ادب و خسته نباشید.
    من از این محصول توی قنادی استفاده میکنم و واقعا راضی ام…پیشنهاد میکنم.

  • خمیر و شیره خرما و کلا خرما خیلی خاصیت فراون داره،بنده خودم بچه بم هستم و با این محصولات آشنایی کامل دارم،و همیشه تقریبا واسه صبحونه استفاده میکنیم حتی واسه عصرونه

  • سلام. وقت بخیر. من تا بحال اسم این محصولو نشنیده بودم. پس باید لابلای کلوچه های خرمایی هم از این خمیر خرما استفاده شود. بله همینطوور که. در توضیحات هم گفته شده خرما یک محصول پر از فیبر است. فیبر هم که همینطور که همه میدانند برای گوارش و روده فوق العاده عالیست. پس برای کسانیکه از یبوست رنج میبرند ،محصول بسیار مناسبی می باشد.

  • سلام وقتتون بخیر ممنون از توضیحات خوبتون
    منظور از خمیر خرما اینه که از هسته خرما خمیر درست میکنند؟

  • سلام و عرض ادب مرسی از محصولاتتون
    من قبلا هم ازتون محصول شیره انگور تهیه کردم خیلی خوب بود و اینکه الانم این محصولتونو دیدم
    خرما سر شار از مواد مفید که برای کم خونی .تقویت قوای بدن و تقویت بینایی هم مفیده
    من خودم به شخصه تا بحال خمیر خرما ندیده بودم خیلی جالب بود
    سوالی که داشتم اینکه این خمیر خرما به شکل بسته بندیه؟یا بازه و تو هر اندازه که بخوایم قابل ارائس؟ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

  • درود…از سایت شما دیدن کردم و مطالب مربوط به خمیر خرما رو مطالعه کردم و بسیار ممنونم از مجموعه شما

  • سلام و عرض ادب خدمت دوستان
    ☹☹ی معجون خیلی خفن میشه از خمیر خرما تهیه کرد .خمیر خرمارا با هر مغزیجاتی ک دوسدارین ترکیب کنید مثل بادام زمینی بادام شیرین تخمه آفتاب گردان و گردو و …بعد یکی کنجد سفید بپاشین روش بزلرین تو قالب و بزلرین تو یخچال فوق العاده خوشمزه میشه.
    محصول خمیر خرما شما خیلی تازه و غلیطه من ک خیلی راضیم

  • واقعا اینکه کیفیت بالایی داره شکی توش نیس من ازتون تهیه کردم خیلی عالی بود برای صبحانه لذت خاصی میبخشه

  • واقعا خمیر خرما فوق العاده است، من که عاشقش هستم مخصوصا وقتی تو نان خرمایی کرمانشاهی هست، من می گم باید تو هر خونه ای یه بسته نان خرمایی باشه، و همیشه بشه ازش استفاده کرد، واقعا برای همه مفید هست و از اون طرف هم دل آدم رو نمی زنه که خسته بشه مخصوصا بچه ها.

  • شما نوشته بودید از خرمای مضافتی هم می گیرن، واقعا از خرمای مضافتی می گیرن؟ چون خرمای مضافتی خیلی ارزشش بالا است و معمولا برای صادرات استفاده می شه و برای له کردن خیلی خرمای دیگه هست، مثل آجیل شکسته منظورم هست که آجیل های شکسته رو برای روغن گیری و له کردن استفاده می کنن خرما هم باید همین طور باشه درسته؟

  • سلام وقت بخیر از محصولات خمیر خرما این سایت خرید کردم کیفیت بسیار خوبی داشت از خریدم بسیار راضی بودم به شما هم توصیه میکنم از محصولات خمیر خرما این سایت استفاده کنید.

  • لواشک هایی که با خمیر خرما درست میشه مانند لواشک های میوه ای مزه خوشمزه ای دارد

  • مصرف آن مشکلات بسیار زیادی از جمله کم خونی را از بین ببرد سبب ایجاد انرژی مثبت در افراد شود.

  • خرما از جمله محصولات با کیفیت و دارای مواد مغذی بسیار است که به روش‌های مختلفی تولید می‌شود و برای سلیقه های متفاوت با برندهای گوناگون به بازار ارائه می گردد.

  • خرما برای تقویت قوای جسمی بسیار مفید بوده و متخصصان تغذیه مصرف این ماده ی خوراکی را به افراد که دچار ضعف بدنی هستند، توصیه می کنند.

  • خمیر خرما نوعی خوراکی مقوی و مغذی می باشد هم چنین بسیار مفید می باشد فشار خون را تنظیم می کند و برای کسانی که ضعف بدنی دارند گزینه بسیار مناسبی می باشد

  • کلا خرما و مشتقات ان،انرژی از دست رفته بدن را براحتی باز می‌گرداند و کلی هم ویتامین و املاح معدنی وارد بدن میکند

  • خمیر خرما سرشار از،انرژی و کالری هست،می توانید خمیر خرما را همراه باشیر،به عنوان صبحانه استفاده کنید.

  • خمیر خرما منبع غنی از ویتامین کلسیم و منیزیم و آهن است. همچنین خمیر خرما چربی های مورد نیاز بدن را فراهم میکند.این محصول به دلیل ارزش درمانی و و طعم خوبی که دارد طرفدار زیادی به همراه دارد.

  • صبح ها خوردن خرما با چای وگردو بسیار خوشمزه است و میتوان با خوردن چند خرما روز خوبی را شروع کرد.

  • خمیر خرما با بهره گیری از انواع خرماهای درجه یک مانند، خرما مضافتی، ربی، پیارم و کبکاب و .. تولید می شود.

  • سلام خمیر خرما برای درست کردن انواع دسرها و شیرینی ها و میان وعده ها استفاده می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *