انواع خمیر دورپیچ خرما مصارف مختلفی در صنایع تولید مواد غذایی دارد که اغلب به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. تولید و آماده سازی این محصول به دو شیوه مختلف صنعتی و سنتی صورت می گیرد که هر کدام کیفیت و میزان ماندگاری خاص خود را دارند. در این مقاله فرآیند تهیه این خمیر مقوی و چگونگی خرید عمده آن از تولید کننده مستقیم را بررسی می کنیم.

تولید کننده انواع خمیر دورپیچ خرما

فرایند تهیه خمیر دورپیچ خرما

فرایند تهیه خمیر دورپیچ خرما خمیر خرما نوعی فرآورده به دست آمده از انواع خرمای تازه و مرغوب است که بافت نرم و یکدستی داشته باشند. برای تهیه این نوع خمیر پس از تهیه خرما، هسته و پوست آن را جدا می کنند. سپس با استفاده از چرخ های صنعتی بزرگ، آن را چرخ کرده و به صورت لایه های یکدست که حالت بسیار نرم و خمیری دارند، آماده و بسته بندی می کنند. در این میان میزان رطوبت و چسبندگی خمیر تولیدی نقش مهمی در تضمین کیفیت و ماندگاری آن دارد و مرغوبترین خمیر  در تهیه دور پیچ خرما استفاده میشود نوع خمیر خرما تهران است که باز هم مجموعه ی ما توانسه است مراکز فروش خمیر خرما تهران مرغوب را ایجاد کند تا کیفیت دورپیچ خرمای تولید شده تضمین شود.
از نظر استاندارد رطوبت خمیر خرما باید بین ۲۰ تا ۲۶ درصد متغیر باشد. کمتر از آن به معنی خشک بودن بافت خمیر و عدم استفاده آن در صنعت تهیه انواع شیرین و کیک است. رطوبت بیش از اندازه سبب می شود تا بافت خمیر شل و بی کیفیت باشد.
نوعی پرطرفدار از این محصول با عنوان خمیر دورپیچ برای تزئین یا تهیه شیرینی های سنتی و خرما جهت مراسم هایی مانند ختم مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب تولید این نوع خمیر دورپیچ با آرد شیرینی پزی، تخم مرغ، شکر، وانیل آب و برخی طعم دهنده ها مانند هل است. ترکیب تمامی مواد اولیه با یکدیگر و پخت خمیر آماده در فرهای صنعتی مراحل تهیه این نوع شیرینی هستند که باید به صورت دقیق و اصولی انجام شود.

بازار فروش خمیر دورپیچ خرما

بازار فروش خمیر دورپیچ خرما قیمت خرید خمیر دورپیچ تحت تاثیر درجه کیفی آن می تواند متغیر باشد. هر چند که نرخ مواد اولیه تولیدی و همچنین برند شرکت سازنده از مواردی هستند که بر روند تعیین قیمت ها اثرگذار خواهند بود. توجه کنید که این نوع خمیر برای استفاده باید کاملاً تازه و انعطاف پذیر باشد. در غیر این صورت به علت بافت خشک به راحتی خُرد می شود و استفاده از آن غیر ممکن خواهد بود.
به همین علت نیز انتخاب برندهای تولیدی برای تهیه خمیر دورپیچ خرمای مرغوب و تازه اهمیت زیادی دارد. از این رو توصیه می کنیم برای سفارشات عمده، به ویژه جهت عرضه در بازار مناطقی که میزان تقاضا برای خرید این محصول در سطح وسیعی وجود دارد، به دنبال تامین کننده مطمئن باشید.
در این مرکز به عنوان بزرگترین بازار خمیر دورپیچ خرما آنلاین، کلیه تولیدات ارگانیک و باکیفیت به صورت عمده و قیمت تولیدی در اختیار خریداران و فعالین بازار در سراسر کشور قرار می گیرد.

28 دیدگاه

  • ببخشید این خمیر دور پیچ با آرد گندم معمولی هم امکانش هست درست بشه، یا فقط با آرد شیرینی پزی می شه؟

  • دورپیج خرما واقعا یکی از خوشمزه ترین تنقلاتی هست که تا حالا خوردم. حتما توصیش می کنم

  • خود همین شیرینی های خمیردورپیج یه نمونه محصول تولید شده از خمیرخرما هست که فوق العاده هم خوشمزه و هم مقوی هست

  • طیف رنگی خمیر خرما با کیفیت در حدود قهوه ای روشن تا تیره است و از خرید خمیرهای خیلی تیره و مشکی باید خودداری نمایید.

  • یکی از مهم ترین تاثیر خمیر خرما بر روی افراد به کاهش استرس و اضطراب کمک بسیاری می کند.

  • توجه داشته باشید بهترین زمان برای خرید خمیر خرمای تازه و مرغوب، اواخر فصل میوه دهی خرما است که نرخ آن نسبت به روزهای ابتدایی ورود به بازار کمتر می شود.

  • راز موفقیت تولیدکننده های خوب استفاده از مواد اولیه درجه یک هستش دقیقا مثل مجموعه شهدینا که دارای شهرت جهانی هستش

  • خمیر خرما یک نوع میوه فرآوری شده بسیار خوش طعم است که برای دسر و شیرینی پرکاربرد هستش

  • خمیر خرما یک خوراکی مقوی برای همه ی سنین مخصوصا کودکان می باشد خرما برای تقویت قوای جسمی بسیار مفید بوده و متخصصان تغذیه مصرف این ماده ی خوراکی را به افراد که دچار ضعف بدنی هستند توصیه می کنند.

  • خمیر خرما پیچ محصولی است که در پخت انواع شیرینی قابل استفاده است و به دلیل مزه شیرینی که دارد جایگزین مناسبی برای شکر است.

  • خمیر خرما پیچ در بسته بندی های بهداشتی که تاریخ تولید و انقۻا بر روی آن ها درج شده است به فروش می رسد.

  • امروزه خمیر خرما پیچ تولید شده با مارک های مختلف و کیفیت بالا با قیمت مناسب عرضه می شود.

  • تهیه خمیر خرما موجب افزایش مدت زمان نگهداری شده و ارزش افزوده خرما را نیز افزایش می دهد و در عین حال بسیار خوش طعم و عطر نیز است.

  • خمیر خرما فرآورده ای از میوه خرما است که اگر با مغزیجات مخلوط شود .غذای مقوی خواهد شد

  • اگر خمیر خرما را از تزیینات کنجد یا نارگیل انجام دهید همان گونه می توانید استفاده نمایید.

  • خمیر خرما یکی از محصولاتی است که سرشار از ویتامین ها و مواد های معدنی می باشد‌. این خمیر خرما برای افرادی که دچار بیماری کم خونی شدید شده اند بسیار مناسب است.

  • آموزش بسیار کاملی بود در زمینه پخت خمیر خرما. خمیر خرما بسیار کاربرد دارد و در منزل می توان به راحتی آن را تهیه کرد.

  • این خمیر خرما معده شما را کامل پر می کند و شما پس از مصرف آن احساس سیری می کنید.

  • یکی از بهترین منابع غذایی سالم که می توان آن را یک منبع غذایی کامل نامید خرما می باشد که در این مقاله قصد درایم تا شما را با انواع مصرف خرما مانند خمیر خرما پیچ و طرز تهیه آن آشنا کنیم اما در ابتدا باید کمی اطلاعات در باره خرما ها و فواید آن ها به دست بیاوریم تا بتوانیم بهتر این محصول خوش طعم را تهیه کنیم.

  • خمیرخرما سرشار از ویتامین و خیلی خوشمزه و دلچسب هست پیشنهاد میکنم یه بار امتحانش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *