خمیر خرما درجه یک با کیفیت بینظیر و فوق العاده از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و به بسیاری از کشور ها صادر می شود. سرشار از خواص فراوان بوده و دارای انواع ویتامین و مواد مغذی می باشد. در بسیاری از صنایع مختلف از خمیر خرما در تهیه انواع نان و پیراشکی استفاده می شود. سرشار از کلسیم بوده و از پوکی استخوان پیشگیری می کند. 

بازار فروش خمیر خرما درجه یک

میزان رطوبت خمیر خرما درجه یک

میزان رطوبت خمیر خرما درجه یک میزان رطوبت خمیر خرما درجه یک و اصل بایستی در حد استاندارد و تعادل باشد. رطوبت زیاد باعث خرابی و فساد ان شده و کیفیت ان را کاهش خواهد داد. در مراکز تولید خمیر میزان دقیق رطوبت توسط مهندسین خبره تعیین شده و هر مرحله تولید در ازمایشگاه بررسی می شود. نظارت ها به طور کامل و مرتب توسط متخصصین انجام می شود.

خمیر خرما از بهترین نوع خرمای شیره دار تهیه شده و کاملا خالص و بدون هیچ گونه ماده اضافی می باشد. در تهیه انواع کیک مغز دار خانگی و صنعتی به کار برده می شود. دارای کربوهیدرات و کالری بالایی بوده و انرژی بسیار مناسبی در اختیار بدن قرار می دهد. سرشار از کلسیم بوده و از انواع پوکی استخوان پیشگیری می نماید. 

فروش انواع خمیر خرما درجه یک

فروش انواع خمیر خرما درجه یک فروشگاه انواع خمیر خرما صادراتی بهترین نوع خمیر مرغوب و اصل را با قیمتی بسیار مناسب در صورت سفارش به سراسر کشور عرضه می نماید. امروزه بازار خمیر خرما تولید شده در ایران به عنوان یک نوع خمیر شیرین اصیل و خاص کشور در بازار جهانی شناخته شده است. این محصول صادراتی در بسیاری از کشور های اروپایی و منطقه مشتریان و خریداران خاص خود را داشته و یک برند تجاری معتبر می باشد. 

فروشندگان مرکزی خمیر خرما این محصول را با بهترین کیفیت به صورت بسته بندی شده  جهت فروش ارائه می نمایند. این خمیر ها دارای بافتی سالم تازه و ملایم بوده و فوق العاده شیرین و خوش طعم می باشند. این شیرینی مرغوب به بسیاری از کشورهای اروپایی همچون روسیه صادرات می شود.

شرکت بازرگانی  فروش خمیر خرما این محصول را با کیفیت عالی و بی نظیر و در مناسب ترین نوع بسته بندی جهت فروش عرضه می نماید. این خمیر ها فوق العاده مرغوب بوده و دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشند. از لحاظ کیفی نیز کاملا تایید شده بوده و دارای طعم بینظیری هستند. این محصول تجاری توسط شرکت پخش خرما به صورت عمده در بازار توزیع و به بسیاری از کشورهای خارجی نیز صادرات می گردد. 

این کالای صادراتی امروزه از نظر تجارت و بازرگانی بسیار پر رونق و پر فروش می باشد و نقش مهمی در رشد و ارتقا بازار اقتصادی کشور ایفا می نماید. به دلیل پر خاصیت بودن و تولید استاندارد طرفداران و خریداران بسیاری دارد.

1 دیدگاه

  • سلام خدمت کارشناس محترم اقای میرخلف
    حدود 24 تن خیر خرما برای صادرات سفارش بدیم چند روزه به دستمون میرسه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *