چیپس خرما حبه ای یکی از تنقلات خوشمزه و مقوی بشمار می آید که نمونه های طعم دار آن همچون دارچینی، زنجبیلی و هل دار طرفداران زیادی دارند.

چیپس خرما حبه ای

بدن ما انسان ها برای ادامه حیات و انجام فعالیت های روزانه به سطح مشخصی انرژی نیاز داردکه این انرژی از طریق مواد غذایی ای که مصرف می کنیم تامین می شود.

یکی از میان وعده های سالم میوه ها و مشتقات آن ها مانند چیپس خرما حبه ای هستند که سرشار از خاصیت و حاوی پتاسیم می باشند.

از آنجایی که تمام خرماها را نمی توان برای طولانی مدت نگهداری نمود و استفاده از قند و آبنبات همراه با چای هم برای سلامتی ضرر دارد؛ استفاده از چیپس خرما گزینه ی مناسبی به نظر می‌ رسد.

مشخصات چیپس خرما حبه ای

شاید شما هم با شنیدن نام چیپس یاد چیپس های پاکتی موجود در بازار که از سیب زمینی تهیه شده اند بیافتید‌؛ اما کلمه چیپس مختص به سیب زمینی نمی باشد.

چیپس خرما حبه ای در واقع همان خرما خشک شده است که به صورت حبه ای با فرآیند های مختلف آب خود را از دست داده و خشک شده است.

تقریباً همه خرماها را به صورت چیپس حبه ای یا نگینی در می آورند و خشک می کنند اما محبوب ترین آن ها چیپس خرما زاهدی، پیارم و استعمران هستند که به دسته خانگی و صنعتی دسته بندی می شوند.

خرید چیپس خرما حبه ای

خرید چیپس خرما حبه ای معمولاً به صورت عمده و جزئی انجام می گیرد و شما می توانید این محصول را به صورت فله و بسته بندی تهیه کرده و استفاده نمایید.

اگر قصد خرید چیپس خرما حبه ای طعم دار را در بسته بندی های مختلف دارید، حتماً قبل از خرید توضیحات درج شده روی بسته بندی را با دقت مطالعه کنید، چرا که ممکن است هنگام تولید چیپس خرما افزودنی هایی به آن اضافه شده باشد که با ذائقه ی شما سازگار نیست.

توجه داشته باشید چیپس خرما از دوام بالایی برخوردار بوده و می توان آن را تا مدت های طولانی نگهداری کرد ولی قبل از خرید حتماً از داشتن تاریخ انقضای محصول اطمینان حاصل کنید.

قیمت چیپس خرما حبه ای + خرید و فروش

قیمت چیپس خرما حبه ای در طعم های مختلف بسته به کیفیت خرماهای مورد استفاده، نوع خرما و بسته بندی این محصول سنجیده می شود.

اگرچه استفاده از بسته بندی های زیبا و شکیل برای چیپس خرما حبه ای طعم دار، باعث جذب مشتری می شود ولی باید دانست که هر چه بسته بندی این محصول پر زرق و برق تر باشد قیمت این محصول را نیز بالاتر می برد.

اگر قصد خرید چیپس خرما طعم دار خوشمزه را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *