چیپس خرما بدون هسته با داشتن مولفه های استاندارد سازمان غذا و دارو و بهترین طعم و کیفیت، از برترین انواع خرماهای مرغوب است.

چیپس خرما بدون هسته

یکی از باکیفیت ترین انواع چیپس خرما بدون هسته، چیپس خرما طعم دار است که در تنوع بالایی از انواع طعم های دارچینی، زنجبیلی، هل دار، کنجدی و غیره فرآوری و تولید می شود.

چیپس خرما بدون هسته به درستی و با رعایت تمام فناوری خشک شده است و حاوی مجموعه ای بی مانند از اجزای مفید و مواد معدنی هستند که هر یک به نوبه خود در پیشگیری و درمان بیماری های مختلف اثرگذار هستند.

چیپس خرما درجه یک را می توان به صورت تازه مصرف نمود، همچنین استفاده از این محصول چیپسی و خشک در تهیه انواع کیک، دسر و غیره به تمامی افراد در هر سن و سالی توصیه می گردد.

مشخصات چیپس خرما بدون هسته

مهمترین مشخصات چیپس خرما بدون هسته:

در فرآوری چیپس خرما از مدرنترین دستگاه های پیشرفته استفاده می شود که موجب تولید محصولی با کیفیت بالا و استاندارد می گردد.

چیپس خرما بدون هسته دارای تمامی مواد معدنی، ویتامین ها و ریز مغذی های موجود در خرماهای تازه است و طی فرآیند خشک شدن، دچار افت کیفیت نمی شود.

بافت، رنگ، رایحه و طعم شگفت انگیز و خاص انواع خرماها، طی پروسه تولید چیپس خرما به صورت کامل حفظ می شود.

در بسته بندی تجاری و بهداشتی در حجم های متنوع عرضه می شود که علاوه بر جلوه زیبای بصری، ماندگاری چیپس خرما را نیز تا حدود زیادی افزایش می دهد.

خرید چیپس خرما بدون هسته

خرید چیپس خرما بدون هسته با توجه به کیفیت منحصر به فرد و تنوع عالی این محصول در سال های اخیر توسعه زیادی پیدا کرده است و چیپس میوه های گوناگون توسط این شرکت عرضه می گردد.

برای انتخاب و خرید چیپس خرما بی رقیب این مجموعه لازم است در ابتدا محصول را از حیث بسته بندی و نشان تجاری بررسی نمایید تا اصالت چیپس خرما را شناسایی نمایید و به محصولی تازه و ممتاز دست پیدا کنید.

همچنین به دلیل تنوع بالای این نوع از مشتقات خرما بنا به ذائقه و نیاز می توانید در زمان خرید محصولات مخلوط (دارچنی، زنجبیلی و غیره) را خریداری نمایید که در هنگام انتخاب باید به این مورد نیز توجه شود.

قیمت چیپس خرما بدون هسته + خرید و فروش

قیمت چیپس خرما بدون هسته با توجه به نوع خرما، حجم خرید و شیوه عرضه محصول متغیر است و در کنار این فاکتورها، مولفه های تجاری و اقتصادی دیگری نیز در تعیین نرخ این نوع از محصولات موثر هستند.

در میان این المان ها، شاید بتوان مقوله صادرات را تاثیرگذارترین عامل در قیمت گذاری چیپس خرما دانست که تعیین قیمت محصول در بازار داخلی را نیز تحت الشعاع قرار می دهد و موجب نوسان نرخ می شود.

استعلام لیست قیمت پیش از خرید ضروری به نظر می رسد، برای دریافت جدیدترین اطلاعات با ما همراه باشید.

3 دیدگاه

  • از برگ و شاخه درخت خرما سبد و زیرانداز تهیه می‌کنند. از هسته آن نان و از میوه خرما چیپس خرما و شیره خرما و ….

  • باسلام چیپس خرما برای میهمانی ها پذیرایی و ادارات بسیار مکماچل خوبی برای چای هست و بدون دنگ و فنگ پوست و آشغال و هسته مزه خیلی خوبی داره.

  • کارخانه چیپس خرما آن را به صورت عمده تولید می کند به تمام فروشگاه های معتبر در سراسر کشور عرضه و پخش می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *