پودر خرما خشک در رژیم غذایی افراد مختلف به دلیل جلوگیری از مشکلات جسمی فراوان همچون کم خونی، پوکی استخوان، ضعف بینایی، تقویت معده و غیره مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

پودر خرما خشک در رژیم

پودر خرما خشک در رژیم غذایی تمامی افراد بدون محدودین جنسی و سنی، به عنوان یک میان وعده و جایگزین شیرین کننده های دیگر بسیار پر طرفدار است.

پودری بودن و خشک بودن (عدم رطوبت) می تواند آن را به گزینه ای عالی برای صادرات تبدیل کند، زیرا در این صورت احتمال خراب شدن و یا کپک زدن محصول در طی مسیر به صفر می رسد.

پودر خرما خشک بر خلاف رطب و یا خرماهای تازه شیره دار که بسیار شیرین هستند، طعم دلشینی دارد و این باعث می شود که افراد با داشتن ذائقه های متفاوت از آن مصرف آن لذت ببرند.

پودر خرما خشک با بافتی پودری و طعمی شیرین، می تواند به عنوان یک منبع قند طبیعی جایگزین بسیار مناسبی جهت شکر مصرفی روزانه افراد باشد.

مشخصات پودر خرما خشک در رژیم

عده ای معتقد هستند که پودر خرما خشک در رژیم و یا خرما یکی هستند، اما در واقع پودر خرما خشک شامل انواع خمرا به نام های خرما زاهدی، پیارم، استعمران و غیره می شود.

از ویژگی های پودر خرما خشک می توان به خواص مفید آن برای سلامتی قلب و عروق اشاره کرد، در واقع پودر خرما خشک با اینکه شیرین است و قند دارد می تواند، باعث کاهش کلسترول بد خون شود.

یکی دیگر از مشخصه های این محصول، وجود مقادیر زیادی فیبر در آن است که باعث می شود تا برای سلامت گوارش بسیار مناسب باشد و از یبوست جلوگیری کند.

خرید پودر خرما خشک در رژیم

در هنگام خرید پودر خرما خشک در رژیم، حتما محصولات تازه را برای خرید انتخاب کنید، به این منظور یکی از آن ها را تست کنید، داخل آن ها نباید حشرات ریز و یا کرم وجود داشته باشد.

  • اگر قصد خرید پودر خرما خشک را کرده اید، بهتر است که آن را با بسته بندی تحویل بگیرید و اگر پودر خرما به صورت فله فروخته می شد، حتما پس از خرید آن را بررسی کنید تا عاری از ناخالصی باشد.
  • پودر خرما خشکی که قصد خرید آن را دارید، نباید دارای ناخالصی باشد و بوی نامطبوعی حاکی از خراب شدن بدهد، این نشانه ها حاکی از طولانی بودن زمان انبار خرما می باشد.

قیمت پودر خرما خشک در رژیم

قیمت پودر خرما خشک در رژیم متفاوت است، بدیهی است که این تفاوت قیمت، با توجه به انواع مختلف خرما خشک مصرفی برای تهیه پودر خرما می باشد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت پودر خرما، مباحث مربوط به حمل و نقل آن است، از آنجا که این خرما ها از جنوب کشور برداشت می شود، با افزایش قیمت بنزین، هزینه ی حمل و نقل و درنتیجه خرما بیشتر خواهد شد.

با این حال شما می توانید، برای دریافت بیشتر اطلاعات در مورد انواع پودر خرما و نحوه ی تهیه ی آن با متخصصان سایت ما تماس بگیرید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *