مصرف برخی غذاهای چرب و نوشیدنی های مضر، عامل مهمی در ابتلا به بیماری کبد چرب در گریدهای مختلف هستند که با مصرف خمیر خرما طبیعی و فاقد افزودنی می توانید به پاکسازی کبد خود کمک کنید.

درمان کبد چرب با خمیر خرما

همانطور که می دانید بیماری کبد چرب متاسفانه علائم و عوارض شدیدی نیز دارد که با افزایش سن احتمال آن نیز افزایش می یابند از این رو پیشنهاد ما به شما مصرف خمیر خرما درجه یک و سالم می باشد.

برای درمان این بیماری مصرف خمیر خرما و برخی دیگر داروهای گیاهی در پاکسازی کبد و جلوگیری از پیشرفت بیماری تاثیر زیادی دارد، به گونه ای که امروزه اکثر پزشکان متخصص تاکید بر مصرف خرما و مشتقات آن به صورت روزانه برای درمان کبد چرب دارند.

عده زیادی بر این باورند که افزایش وزن یکی از دلایل عمده در ابتلا به کبد چرب و افزایش آنزیم های کبدی است اما متاسفانه این عامل به تنهایی معیار مناسبی برای سنجش و اطمینان از ابتلا به این بیماری نیست.

همانطور که می دانید وظیفه اصلی کبد، دفع مواد زائد از بدن و جلوگیری از آسیب به سلول ها است، بنابراین با مصرف غذاهای پرکالری و چرب امکان ابتلا به بیماری های مربوط به کبد نیز افزایش می یابد.

اگر افراد به صورت روزانه حجم زیادی غذای پرکالری مصرف کنند، کبد قابلیت دفع کلسترول اضافی خون را نخواهد داشت که این روند به مرور زمان منجر به انباشت کلسترول در کبد و ابتلا به بیماری کبد چرب خواهد شد.

بدون شک تغییر سبک زندگی و گنجاندن برخی از غذاهای ارگانیک و سالم در سبد غذایی روزانه نقش موثری در رفع این بیماری و پاکسازی کبد در مدت زمانی کوتاهی خواهد داشت.

برای این منظور علاوه بر داروهای شیمیایی، انواع کپسول و شربت بر پایه داروهای گیاهی نیز تولید شده است که مصرف آن ها بدون عوارض بوده و در کاهش وزن نیز تاثیر قابل توجه ای دارند.

یکی از این محصولات خمیر خرما است که به واسطه داشتن برخی مواد معدنی و خواص آنتی اکسیدانی قابلیت پاکسازی کبد و جلوگیری از افزایش تجمع چربی بر روی بافت آن می شود.

خوشبختانه در مراحل اولیه ابتلا به بیماری کبد چرب، امکان درمان آن با داروهای گیاهی و تغییر سبک زندگی با استفاده از رژیم غذایی سالم وجود دارد که برای این منظور مصرف انواع میوه و سبزیجات حاوی فیبر گیاهی یکی از بهترین گزینه ها است.

خمیر خرما به عنوان یک فرآورده سالم که فاقد شکر و چربی است، ضمن پاکسازی کبد از ابتلا به بیماری های دستگاه گوارش نیز جلوگیری می کند و در اغلب موارد یبوست مزمن را نیز درمان خواهد کرد.

برای پاکسازی کبد بهتر است روزانه حدود یک قاشق غذاخوری خمیر خرما تازه مصرف شود تا ضمن چربی سوزی سریع، امکان کاهش وزن و جلوگیری از انباشت چربی در عروق خونی نیز امکان پذیر باشد.

یکی از بهترین زمان ها برای مصرف خمیر خرما حدود یک ساعت بعد از صرف صبحانه است زیرا در این زمان کبد بیشترین کارآیی را برای پاکسازی بدن دارد، پس افرادی که کبد چرب مزمن دارند، باید هر روز صبح مقدار مناسبی خمیر خرما مصرف کنند.

در ترکیبات خمیر خرما ارگانیک مقادیر زیادی پولی فنول وجود دارد که این ماده سبب افزایش سوخت و ساز بدن می شود و در نتیجه کبد به راحتی و بدون نیاز به صرف هزینه برای خرید داروهای شیمیایی پاکسازی خواهد شد.

یکی دیگر از ترکیبات موثر در پاکسازی کبد، ماده ای به نام اسید لینولنیک است که به میزان قابل توجه ای در میوه خرما تازه و خمیر خرما وجود دارد که مصرف این محصول می تواند حجم زیادی از چربی های اشباع شده کبد را از بین ببرد.

افرادی که دارای فشار خون بالا هستند، همواره در معرض ابتلا به کبد چرب خواهند بود، پس با رعایت برنامه غذایی روزانه و حذف غذاهایی مانند گوشت قرمز امکان درمان این بیماری در مدت زمان کوتاهی میسر خواهد شد.

خاصیت آنتی اکسیدانی خمیر خرما سبب می شود که سیستم ایمنی بدن تقویت شود که این موضوع رابطه مستقیمی با کارکرد هر چه بهتر کبد و پاکسازی بدن دارد، البته از دیگر خواص مصرف خمیر خرما نباید غافل شد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • تامین ویتامین C و ویتامین B مورد نیاز بدن
  • موثر در عدم ابتلا به بیماری های عفونی و ویروسی
  • قابلیت تامین مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم
  • مفید برای درمان سوء هاضمه و افزایش میل به غذا در کودکان و نوجوانان
  • قابلیت رفع چربی اضافه بدن به ویژه در ناحیه شکم و پهلو
  • کنترل قند خون و مناسب برای درمان دیابت نوع یک

تولید خمیر خرما و نحوه خرید از سایت

در گذشته نه چندان دور تولید خمیر خرما با روش های کاملاً سنتی انجام می گرفت که معمولاً به واسطه حجم پایین عرضه، قیمت فروش آن در بازار گران و هزینه بر بود اما امروزه به واسطه تولید این محصول در کارخانجات صنعتی شاهد تامین آن در بسته بندی مختلف هستیم.

خمیر خرما با بسته بنی های مختلف و برندهای گوناگون در بازار داخلی و خارجی عرضه می شود كه مصرف کنندگان متناسب با سلیقه و میزان مصرف خود می توانند نمونه مورد نظر را خریداری کنند اما برای درمان و پاکسازی کبد بهتر است به سراغ محصولاتی بروید که فاقد افزودنی های غیر مجاز هستند، همچنین بهتر است از سلامت محصول و بهداشتی بودن آن اطمینان داشته باشید و سپس دست به خرید بزنید.

نکته مهم اینکه در انتخاب برند خمیر خرما نیز دقت زیادی داشته باشید و مطمئن شوید که در ترکیبات آن از موادی مانند شکر و طعم دهنده های صنعتی استفاده نشده باشد، از این رو پیسنهاد ما به شما خرید مستقیم از مجموعه تولیدی شهدینا می باشد.

برای دستیابی به این هدف و تامین بهترین نوع خمیر خرمای درجه یک، ضمن انتخاب برند معتبر، ثبت سفارش عمده یا خرید جزئی جهت مصارف خانگی از مراکز معتبر فروش همچون این سایت بهترین راهکار است.

در این مجموعه تولیدی به عنوان بزرگترین بازار فروش انواع چاشنی ایرانی، بهترین و تازه ترین خمیر خرما صنعتی و خانگی به صورت فله ای و بسته بندی متناسب با نیاز خریداران با روش آنلاین و غیر حضوری تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال می شود، برای خرید می توانید با بخش فروش ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه

  • سلام خدمت کارشناس محترم

    من یه خمیر خرما از فروشگاه خریداری کردم که موقع باز کردن یه مقداری چرب بود
    آیا برای نگهداری خمیر خرما روغن خاصی بهش اضافه می‌کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *