خرما جزء میوه هایی می باشد که از آن فرآورده های مختلفی به دست می آید که هر کدام کاربرد خاصی نیز دارد. خمیر خرما یکی از بهترین و پرمصرف ترین فرآورده این محصول می باشد که از خرما هایی چون مضافتی، کبکاب، شاهانی و … به دست می آید. در مرکز عرضه خمیر خرما کیلویی محصول با قیمت عالی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مرکز عرضه خمیر خرما کیلویی

ترکیبات موجود در خمیر خرما

ترکیبات موجود در خمیر خرما با توجه به اینکه خمیر خرما ماده ای شیرین می باشد در تهیه انواع شیرینی ها و دسر ها کاربرد بالایی داشته و می توان در پخت کیک، کلوچه، حلوا و … از آن استفاده کرد.

خمیر خرما همانند خود میوه خرما دارای ترکیباتی چون سلنیوم، منیزیم، منگنز ، مس، کلسیم، فیبر، آنتی اکسیدان و … می باشد که با وجود این مواد مغذی مصرف آن به همه گروه های سنی توصیه می شود و می توان از آن به عنوان یک میان وعده سالم استفاده کرد.

از مهم ترین خواص خمیر خرما می توان به موار زیر اشاره نمود:

  • کلسیم و پتاسیم موجود در این ماده غذایی برای سالم نگه داشتن استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان از اهمیت زیادی برای بدن برخوردار هستند.
  • فیبری که در خمیر خرما وجود دارد باعث بهبود مشکلات گوارشی می گردد.
  • این ماده غذایی بهترین گزینه برای پیشگیری و درمان کم خونی می باشد و باید آن را در رژیم غذایی خود قرار دهیم.
  • با مصرف این میان وعده سالم می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک زیادی نمود.
  • قند موجود در این محصول بسیار طبیعی بوده و به همین دلیل افراد دیابتی به راحتی می توانند آن را مصرف کنند.
  • خمیر خرما در استحکام و تقویت استخوان ها بسیار مفید می باشد.‌
  • و …

خرید بدون واسطه خمیر خرما کیلویی

خرید بدون واسطه خمیر خرما کیلویی بهتر است بدانید شرکت های زیادی با استفاده از مواد اولیه درجه یک و نیروه های متخصص اقدام به تولید خمیر خرما کرده اند که آن را بدون اضافه کردن هیچ ماده افزودنی تولید کرده و روانه بازار می کنند، این محصول همچنین دارای بسته بندی استاندارد و مناسبی است و تمامی مشخصات محصول از جمله تاریخ تولید و انقضاء، برند و شرکت تولید کننده، پروانه بهداشت، وزن آن بر روی بسته درج شده است.

یک خمیر خرما خوب دارای مشخصات زیادی می باشد که از مهم ترین آن می توان به این مورد اشاره کرد که دارای بافت نرم و یکدستی بوده و رنگ قهوه ای تیره ای دارد، همچنین طعم و مزه شیرین و لذیذی دارد و فاقد بوی ماندگی و ترشیدگی است.

برای خرید خمیر خرما استثنایی می توانید با شماره های درج شده در زیر سایت تماس بگیرید و محصول را با کیفیت عالی تهیه نمایید.

1 دیدگاه

  • بادام و پسته بهمراه خمیرخرما یه تنقلات خوشمزه برای افراد خانواده هست که همه ازش استقبال می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *