قهوه هسته خرما برای لاغری، از جمله مشتقات محبوب خرما می باشد که با مصرف میزان متعادل از آن، بسیاری از نیازهای بدن تامین می گردد.

قهوه هسته خرما چیست

با توجه به اهمیت و کاربرد گسترده، مطالعات زیادی بر روی هسته خرما انجام شده است که در نتیجه نوشیدنی بسیار مقوی و پرخاصیتی را می توان با نام قهوه هسته خرما تهیه و مصرف نمود.

قهوه هسته خرما همانطور که از نامش مشخص است، از هسته خرما بدست می آید بدین صورت که هسته خرما ابتدا شسته می شود و سپس خشک می گردد، در نهایت آسیاب شده و پودری حاصل می شود که مانند رست قهوه، بر روی حرارت تفت داده می شود که کمی تلخ مزه است و مانند قهوه قابل مصرف می باشد.

مطالعات متعدد نشان داده است که استفاده از عصاره هسته خرما در کاهش سطح گلوکز خون موثر بوده است.

کاهش وزن دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها می باشد، راه های کاهش وزن نیز گوناگون و متنوع می باشند که یکی از بهترین روش ها، مصرف قهوه هسته خرما است.

برخی افراد رژیم های سخت لاغری را امتحان می کنند و برخی دیگر به ورزش های سنگین روی می آورند، اما پیشنهاد ما به شما برای کاهش وزن و لاغری، مصرف قهوه هسته خرما است.

گاهی اوقات می توان با روشهایی ساده و بدون سختی کشیدن، مانند برخی خوراکی ها در جهت سوزاندن کالری اضافه اقدام نمود که بهترین روش برای لاغری مصرف هسته خرما است و نتایج بی نظیری دارد.

استفاده از قهوه هسته خرما به عنوان نوشینید بدون کافئین، سالم، پرخاصیت و مفید می تواند انرژی شما را در طول روز تامین می کند.

اگر راه های زیادی را برای کاش وزن امتحان کرده اید و نتیجه نگرفته اید بهتر است قهوه هسته خرما را امتحان کنید.

قیمت قهوه هسته خرما

قیمت قهوه هسته خرما برای لاغری به پارامترهای زیادی بستگی دارد، برای مثال شرایط روز بازار بر قیمت این محصول اثرگذار است.

ممکن است در فصولی که خرما در بازار کمیاب می باشد، قیمت قهوه هسته خرما نیز افزایش پیدا کند.

همچنین برند عرضه کننده محصول و حجمی که شما خریداری می کنید نیز در قیمت نهایی قهوه هسته خرما تاثیر گذار هستند.

به طور کلی قهوه هسته خرما بازه قیمتی مشخص شده ای ندارد و ممکن است به هر دلیلی قیمت ها تغییر کند.

اگر نیازمند اطلاعات بیشتری در این رابطه هستید و یا قصد خرید قهوه هسته خرما درجه یک و با کیفیت را دارید می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا به سوالات شما پاسخ دهند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *