اصفهان یکی از اصلی ترین شهرهای تولید کننده انواع خمیر خرما در ایران می باشد که محصولاتشان به دلیل کیفیت بالایی که دارند میزان فروش و صادرات بالایی را به خود اختصاص داده اند.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر کیفیت خمیر خرما

عوامل زیادی بر افزایش کیفیت خمیر خرما تاثیرگذار هستند که در ادامه مطلب به بررسی برخی از تاثیرگذارترین این عوامل به صورت مختصر و مفید اشاره خواهیم کرد.

همانطور که می دانید خمیر خرما به دلایل زیادی از بازار مشتری پسندی بالاتری نسبت به سایر مشتقات خرما برخوردار می باشد، چرا که خمیر خرما هم از شکل ظاهری و جذابیت بالاتری برخوردار بوده و هم مصرف راحت و آسانتری دارد.

به طور کلی خرماهای استفاده شده در خمیر خرما با توجه به اینکه از چه رقم و گونه ای باشند از لحاظ خصوصیات ظاهری و درجه مرغوبیت، کیفیت طعم و مزه و درصد مواد مغذی با یکدیگر تفاوت هایی دارند اما از مهمترین عواملی که سبب بالاتر رفتن کیفیت خمیر خرما می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب بودن بستر کشت خرما و بالا بودن درصد مواد مغذی در آن تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت و بالاتر رفتن کیفیت خرما و در نتیجه خمیر خرمای بدست آمده از آن دارد.
  • رقم خرما و نوع پرورش آن در افزایش یا کاهش کیفیت خرما و طعم آن نقش موثری دارد.
  • زمان یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در این خصوص است، هر چه زمان برداشت خرما طولانی تر باشد درصد کیفیت و مرغوبیت آن بیشتر می شود.

میزان کشت و پرورش اصولی و صحیح، توجه به تامین مواد مغذی در هر دوره رشد و نمو خرما، هرس و وجین به موقع و غیره از دیگر عواملی هستند که نه تنها در کیفیت نهایی خرما تاثیر داشته بلکه در افزایش کیفیت خمیر خرمای بدست امده از آن نیز نقش بسیار مهمی دارند.

خرما یکی از بهترین و مقوی ترین محصولات تحت کشت در کشور ما ایران است که از آن نه تنها به عنوان یه میان وعده یا تزئین انواع خوراکی ها همچون بستنی ها، فرنی ها، کاچی ها و غیره بهره گرفته می شود بلکه از آن به دلیل خواص زیادی که دارا است، برای درمان بسیاری از امراض به خصوص کم خونی و ضعف جسمانی به صورت فرآورده هایی همچون خمیر خرما استفاده می شود.

سایت ما یکی از با اعتبار ترین مراکز تولید، خرید و فروش مشتقات خرما همچون خمیر خرما است و این محصول ارزنده را به طور عمده و جزئی به شما مشتریان محترم عرضه می نماید.

هدف اصلی شرکت ما با برند شهدینا، تامین نیاز بازارهای جهانی به این محصول (خمیر خرما) استراتژیک با هدف حفظ کیفیت و مرغوبیت کالا به دلیل افزایش میزان فروش و رضایت مندی مشتریان از مصرف این کالا می باشد.

بسته بندی خمیر خرما توسط کارخانه های متعددی در سطح کشور صورت می گیرد که هر کدام از لحاظ کیفیت، جنس، ابعاد و شکل و شمایل با یکدیگر تفاوت هایی دارند، اما آنچه که در تولید خمیر خرما بسته بندی باید مورد توجه قرار گیرد علاوه بر تنوع بالای بسته بندی به جهت سلایق مختلف افراد توجه به اعتبار کارخانه و کیفیت بالای بسته بندی محصول و درج اطلاعات دقیق و صحیح بر روی لیبل کالا می باشد.

پخش کننده عمده خمیر خرما اصفهان

خمیر خرما میان وعده ای سالم و مقوی بوده که مشخصات ظاهری آن عبارت است از خمیری صاف و یکدست که همانند مارمالاد و کرده بادام زمینی می توان این محصول را همراه انواع کیک، نان، کلوچه و غیره در وعده های مختلف صبحانه، عصرانه و حتی میان وعده مصرف نمود.

خمیر خرما به دلیل داشتن رطوبت بیشتر نسبت به خرما خشک شده یا شیره خرما، مزه شیرین تر و عطر ملایمی را دارا است، این محصول دارای طبع گرم و خشک بوده و یکی از بهترین میان وعده ها برای کودکان که سنین تکامل رشد جسمانی و عقلانی خود را می گذرانند؛ می باشد.

پخش خمیر خرما ارزان توسط پخش کنندگان در فصول مختلف سال انجام می شود، برای خمیر خرما با درجه کیفی ممتاز، به سایت ما مراجعه کرده تا این محصول را قیمتی مناسب از ما تهیه نمایید چرا که اطمینان شما مشتریان محترم، موجب دلگرمی ماست.

امروزه عرضه کنندگان عمده متعددی در زمینه عرضه خمیر خرما در بسته بندی های متنوع و شیک در سراسر فعالیت دارند که هدف اصلی آن ها کاهش قیمت خرید محصول و حفظ کیفیت به منظور افزایش میزان فروش و رضایت مندی مشتریان از خرید کالا می باشد.

بنابراین اگر از خریداران عمده خمیر خرما به صورت بسته بندی هستید با خرید عمده ‌از طریق عرضه کنندگان معتبر آن نه تنها می توانید از سلامت و مرغوبیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید بلکه می توانید از بین تنوع بالای بسته بندی این کالا مورد پسندترین نوع آن را زیر قیمت بازار سفارش دهید.

به طور کلی از مهمترین آیتم هایی که باید قبل از خرید خمیر خرما از عرضه کنندگان عمده به آن دقت نمایید می توان به اعتبار محل عرضه و فروش خمیر خرما و مشخصات درج شده بر روی لیبل درج اطلاعات محصول از قبیل تاریخ تولید و انقضا، قیمت، علامت های استاندارد و بهداشت کارخانه تولید و بسته بندی، آدرس کارخانه تولید و بسته بندی و غیره اشاره کرد.

اگر از خریداران و مشتریان خمیر خرما درجه یک شهدینا اصفهان هستید و قصد خرید این محصول را با تضمین کیفیت و مرغبویت کالا به همراه نازلترین قیمت ممکن را دارید، می توانید از طریق پخش کننده عمده این محصول یعنی همین سایت، بدون واسطه اقدام بفرمایید.

هدف اصلی این سایت، تامین بخش عمده ای از نیاز بازار داخلی به این محصول مغذی (خمیر خرما) با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار می باشد، و چون این مرکز محصولات خود را با تضمین کیفیت و اصالت به فروش می رساند، خرید از این مرکز از ایمنی بیشتری نیز برخوردار می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز پخش عمده خمیر خرما و دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین پخش کننده این محصول خوراکی در بازارهای جهانی می توانید با مشاورین فروش و پشتیبانی این مرکز تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.

23 دیدگاه

  • خمیر خرما به عنوان یک طعم دهنده بسیار قوی و طبیعی می تواند در انواع کیک ها، حلواها، بستنی ها و … استفاده شود

  • این محصول به خاطر خلوص بالا برای استفاده در قنادی ها می تواند به عنوان طعم دهنده استفاده شود

  • قنادان حرفه ای برای طعم دهی محصول شان از طعم دهنده های طبیعی و درست و خالص استفاده می کنند.

  • قیمت خمیر خرما در بازار ایران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد یکی از آن فاکتورها میزان خلوص و کیفیت خمیر خرما می باشد

  • امروزه تقاضا برای خرید خمیر خرما بسیار زیاد شده است که برای خرید آن می توان مستقیماً و بدون واسطه از این سایت تهیه کرد.

  • سلام روزتون بخیر من از خمیرهای خرما تهیه کردم واقعا طعم بی نظیری داره من خیلی خوشم اومد ممنونم ازتون

  • یکی از طبیعی ترین و مرغوب ترین خمیرهایی که می توانید برای پخت کیک و شیرینی از آن استفاده کنید خمیر خرما است که طعم بسیار منحصر به فردی دارد.

  • خمیر خرما امروزه بسیار پر طرفدار است و بسیار انرژی زا است مخصوصاً برای کسانی که بدن ضعیفی دارند و همچنین برای بچه ها مفید است.

  • با سلام خمیر خرما از پرخاصیت ترین فرآورده های غذایی است که استفاده بسیار راحتی دارد

  • ایده های جالبی برای درست کردن دسر ها و میان وعده های مقوی با خمیر خرما بودند. خیلی مفید و آموزنده بود تشکر

  • یکی از انواع مصرف خرما به این شکل است که خمیری را به عنوان دور پیچ در دور خرما قرار می دهند خمیری که به طعم بی نظیر خرما تازگی می بخشد

  • خمیر خرما با مواد مغذی که دارد علاوه بر مصرف داخلی به عنوان یک محصول صادراتی به کشورهای دیگر صادر می‌شود.

  • خمیر خرما فراورده ای است که در ان از خرما استفاده می شود و در خوراکی های زیادی استفاده می شود

  • مقدار رطوبت این نوع از خمیر خرما نسبت به دیگر انواع مشتقا خرما کمی بیشتر می باشد و بسیار خوشمزه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *