خمیر خرما کیلویی برای صبحانه، به عنوان یکی از محبوب ترین خوراکی های مصرفی توسط ایرانیان و جهانیان بسیار مقرون به صرفه است.

خمیر خرما کیلویی

خمیر خرما، از جمله مواردی است که برای صبحانه، میان وعده، تهیه دسر، تزیین شیرینی در ایران و تمام نقاط جهان مشاهده می شود و با استفاده از خرماهای خاصی تولید می شود.

از جمله موادی که برای تولید خمیر خرما کیلویی از آن می توان استفاده کرد، خرما، دارچین، هل و شکر است که در موارد گوناگون غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا خمیر خرماهای گوناگون از جمله خمیر خرما طعم دار، در سایز ها و ابعاد گوناگونی در اختیار مشتریان قرار می گیرند و خمیر خرما کیلویی، سایزی است که معمولا افراد با مصرف بالا و یا خانواده های تعداد بالا از آن استفاده می کنند.

مشخصات خمیر خرما کیلویی

خمیر خرما، دارای خواص فراوانی است که ریشه در خود خرما و مواد معدنی و آلی موجود در این ماده خوراکی دارد و آنتی اکسیدان های موجود در آن خاصیت ضد سرطانی دارند و احتمال ابتلا به سرطان را کاهش می دهند.

این ماده غذایی سرشار از ویتامین است و یکی از مهم ترین ویتامین های موجود در آن، ویتامین A است که برای بهبود بینایی بسیار مناسب است و برای تولید ماده حساس به نور در سلول های بینایی ضروری است.

خمیر خرما، دارای مقادیر فراوانی از فیبر است که سبب می شوند قند خون کاهش پیدا کند و همچنین از مشکلات گوارشی مانند یبوست جلوگیری به عمل آید.

خرید خمیر خرما کیلویی

برای خرید خمیر خرما کیلویی، ابتدا باید به این نکته دقت کنید که این بسته بنده حاوی مقدار فراوانی از خمیر خرما است و باید برای خرید آن، سطح مصرف بالایی داشته باشید و در غیر این صورت بهتر است که بسته بندی های کوچک تر را خریداری کنید.

هنگام خرید خمیر خرما، به اطلاعات درج شده بر روی بسته بندی آن دقت کنید و تاریخ تولید و انقضای آن را مدنظر قرار دهید و اگر از تاریخ انقضای محصول گذشته باشد، از خرید آن خودداری کنید.

برای خرید خمیر خرما سایز بزرگ، دقت کنید که بسته بندی کاملا پلمپ باشد و تلاش کنید که خمیر خرمایی با کیفیت بسیار بالا و مرغوب خریداری کنید و از خرید خمیر خرماهایی با درجه کیفی پایین خودداری کنید.

قیمت خمیر خرما کیلویی + خرید و فروش

قیمت خمیر خرما کیلویی، بر اساس نوسانات موجود در بازار خرید و فروش میوه جات و سبزی جات و مشتقات آن ها و همچنین میزان تورم موجود در بازار ایران مورد محاسبه قرار می گیرد.

هر چه بسته بندی خمیر خرما بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است و کیفیت محصول تولیدی نیز تاثیر مستقیمی بر روی قیمت گذاری آن خواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت دقیق و لحظه ای خمیر خرما کیلویی و همچنین خرید کاملا مطمئن و سریع این محصول، تنها کافی است که با شماره ما تماس حاصل فرمایید.

4 دیدگاه

  • خرما طبع گرم دارد دارای ویتامین های زیادی میباشد که استفاده ان برای بدن لازم است و فواید بسیاری برای سلامتی ما دارد.

  • نوع بسته بندی بسیار شیکی داشت و نشون دهنده این هست که خود خمیر خرما هم بسیار با کیفیت هست.

  • خمیر خرما به صورت بسته بندی با کیفیت و استاندارد و به صورت فله ای در بازار موجود است و با قیمت های متفاوت به عرضه می رسد

  • سلام و رحمت و درود . این مسئله مهم است که این ‌ خمیر ‌ از ‌ خرمای ‌ تازه ‌ به ‌ دست ‌ می‌آید ‌و همینطور‌ تمام ‌ خواص ‌ خرما ‌ را هم ‌ دارد ‌و همینطور‌ فقط ‌ چند ‌ مواد ‌ افزودنی ‌ به ‌ ان ‌ اضافه ‌ شده ‌ است ‌ ولی ‌ دارای ‌ هیچ ‌ نگهدارنده ‌و همینطور‌ مواد ‌ غیر ‌ طبیعی ‌ نیست. و موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *