خمیر خرما کنجدی 230 گرمی مشهد می تواند یک میان وعده با ارزش غذایی بالا و سرشار از مواد مغذی باشد.

خمیر خرما کنجدی 230 گرمی

بیشتر افراد با توجه به سبک زندگی مدرن و شلوغی که دارند در طول روز به دلیل درگیری های زیاد و نرسیدن مواد مغذی به بدن دچار سردرد و سرگیجه می شوند.

بسیاری از افراد برای درمان این مشکلات و رهایی از سردردهای مزمن به مصرف داروهای شیمیایی رو می آورند که راه حل خوبی است اما عوارض خودش را هم دارد.

به عنوان مثال داروهای مسکن ممکن است باعث کاهش سردرد شما شوند اما ممکن است علت سردرد شما فقط کمبود مواد مغذی باشد.

در این حالت مصرف دارو شیمیایی مثل مسکن نه تنها به درمان کامل سردرد کمک نمی کند بلکه باعث کسل شدن شما در طول روز و عقب ماندن از کارها می شود.

شما می توانید مشکلات ناشی از کمبود مواد مغذی را بجای دارو شیمیایی با میان وعده غنی و ارگانیک مانند خمیر خرما کنجدی جبران نمایید و انرژی بیشتری داشته باشید.

مشخصات خمیر خرما کنجدی 230 گرمی

این محصول یعنی خمیر خرما کنجدی بر پایه خرما و کنجد تولید می شود که خاصیت های بسیار زیادی برای بدن انسان دارد.

مهمترین خاصیت این فراورده بسیار خوش طعم و مقوی، کمک به افزایش تمرکز، تقویت کردن حافظه و همچنین بالا بردن انرژی بدن در طول روز می باشد.

ترکیب این محصول تولید شده از خرما و کنجد باعث جلوگیری از افت قند خون شما در طول روز می شود و از سردردها و سرگیجه های ناشی از ضعف جسمانی جلوگیری می نماید.

مزیت بسته بندی این محصول، حجم های مختلف گرمی و کیلویی آن می باشد که می تواند به عنوان یک میان وعده با بسته بندی بهداشتی همیشه و هرجایی همراه شما باشد.

خرید خمیر خرما کنجدی 230 گرمی

در زمان خرید خمیر خرما کنجدی 230 گرمی به نکته هایی که در ادامه این بخش به آن ها اشاره می نماییم توجه داشته باشید.

تاریخ انقضای محصول را در زمان خرید از قسمت توضیحات مربوط به آن بررسی نمایید و مطمئن شوید به حد کافی اعتبار دارد.

ترکیبات بکار رفته در تولید محصول را می توانید از بخش اطلاعات بررسی کنید و پیش از خرید مطمئن شوید که به مواد تشکیل دهنده آن آلرژی ندارید.

تعداد محصول مورد نظر خود را نیز بر اساس مقدار مصرف خود می توانید از قسمت توضیحات گزینش نمایید.

در بخش توضیحات محصول وجود نشان استاندارد و مجوزهای بهداشتی مربوط به برند را بررسی نمایید تا مطمئن شوید محصول را از برند اصلی خریداری می نمایید.

قیمت خمیر خرما کنجدی 230 گرمی + خرید و فروش

در این قسمت قصد داریم به بررسی و آنالیز قیمت خمیر خرما کنجدی 230 گرمی و عامل های اثر گذار بر آن بپردازیم.

وضعیت تاریخ مصرف محصول در تعیین ارزش ریالی نهایی آن برای مصرف کننده نقش بسیار مهمی دارد، محصولاتی که اعتبار تاریخ مصرف آن ها کمتر است معمولاً ارزان تر می باشند.

در صورت تمایل می توانید برای سفارش و آشنایی بیشتر با این محصول میان وعده بسیار پر خاصیت با استفاده از روش های ارتباطی ذکر شده با ما در تماس باشید.

3 دیدگاه

  • اگر در رژیم غذایی خود منیزیم کمی مصرف ‌کنید، سیستم ایمنی بدنتان نمی‌تواند به‌خوبی با التهاب مبارزه کند. هرچند مطالعات انجام شده در این زمینه محدود هستند پس حتما از خمیر خرما استفاده کنید.

  • خمیر خرما به صورت بسته بندی با کیفیت و استاندارد و به صورت فله ای در بازار موجود است و با قیمت های متفاوت به عرضه می رسد و در اختیار مشتری قرار می گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *