ارائه باکیفیت ترین خمیر خرما در یزد که از بهترین نوع کنجد، دارچنی و زنجبیل بهره گرفته شده است در حجم های کیلویی انجام می گردد.

خمیر خرما در یزد

همان طور که می دانید استان یزد بهترین فراورده های خوراکی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است, طرز تهیه خمیر خرما یزد با سایر نقاط کشور متفاوت است، چرا که کنجد سفید را نیز به خمیر خرما اضافه کرده و محصولی فوق العاده خوشمزه را تولید می نمایند.

خمیر خرما در یزد در 3 مدل زنجبیل، دارچینی و کنجدی موجود است.

خمیر خرما استان یزد قدمت زیادی دارد و دارای مینرال ها و ویتامین های بسیار زیادی است که به عنوان یکی از میان وعده های بسیار مفید شناخته می شود.

در سال های اخیر افرادی که کمبود مواد کلسیمی را دارا بوده و صرفا در مصرف مکمل های مورد نظر کلسیمی دارای محدودیت هستند، می توانند با استفاده از خمیر خرما، تامین کلسیم را داشته باشند.

مشخصات خمیر خرما در یزد

خمیر خرما از خرماهای مرغوبی به دست می آید که قبل از فرایند تولید با دستگاه های خاص باید به صورت کامل، پوسته آن ها جدا شود.

این محصول همواره یکی از بهترین خوراکی های ارزشمند برای مصرف در وعده صبحانه می باشد از این رو، والدین با به کارگیری این محصول به همراه کیک، نان، کلوچه و غیره برای کودکان خود بهترین خوراکی را فراهم می کنند.

این محصول در نوع محصولی نیمه جامد می باشد که توانسته است به راحتی مورد بلع قرار بگیرد اما برای راحتی تناول توسط کودکان بهتر است این محصول با شیر ولرم ترکیب شده و سپس مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید خمیر خرما در یزد

در خرید خمیر خرما در یزد، تعیین حجم درخواستی، بسیار مهم بوده و می تواند خرید را نسبت به نوع نیاز مصرف کننده، مورد بیان قرار دهد لذا در خرید حتما حجم معینی از محصول را بازگو نمایید.

وقت کنید این محصول را در نوع غلیظ و خیلی سفت تهیه نکنید چون مصرف نوع غلیظ می تواند طعم محصول را در مدت زمان نگهداری دستخوش تغییر سازد لذا حتما به غلظت محصول توجه نمایید.

حتما در خرید خود از نوع بسته بندی نیز اطلاع حاصل نمایید، لذا بهترین نوع بسته بندی، کارتنی می باشد.

قیمت خمیر خرما در یزد + خرید و فروش

در اعلام قیمت خمیر خرما در یزد، توجه داشته باشید که هرچقدر محصول در نوع تازه با بافت رقیق تر مورد عرضه قرار بگیرد، قیمت محصول نیز به همان میزان افزایش یافته و خرید را با کیفیت بالایی اعمال می کند.

همچنین بسته بندی های گرمی این محصول نیز نقش مهمی در قیمت آن دارا هستند که می توان به حجم های کمتر، قیمت فروش بالایی را اختصاص داد.

برای تهیه باکیفیت ترین نوع خمیر خرما یزد در نوع غیر حضوری، توصیه می شود تا با برقراری ارتباط تلفنی، اطمینان بیشتری را درباره نحوه خرید و شرایط ديگر در این زمینه به دست بیاورید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *