برای برخی افراد استفاده از خمیر خرما در کیک ها و به طور کلی دسرها شگفت انگیز است و امروزه خرید عمده بهترین برند آن به صورت اینترنتی کار بسیار راحتی است.

بهترین برند خمیر خرما

وقتی صحبت از خمیر خرما به میان می آید، نظر شما در مورد برندها چیست؟ البته برندها نقش مهمی در خرید و فروش محصولات خوراکی دارند، اما آیا تا به حال به جای بهترین برندهای خمیر خرما به بهترین خمیر خرما فکر کرده اید؟

اگر از طرفداران خرما و خمیر خرما هستید، برایتان مهمتر این است که چه می خورید و به بدنتان چه موادی می دهید، نه نام و برند آن!

اگر به این موضوع اهمیت می دهید، پس چرا خودتان آن را نمی سازید؟ خمیر خرما را با استفاده از 1 فنجان خرما بسته بندی شده محکم (تقریباً 8 اونس وزن) و 1/4 فنجان آب می توان درست کرد، هنگام تهیه جایگزین شکر، می توان تا حد امکان از آب کمتری استفاده کرد تا رطوبت بیش از حد به آن اضافه نشود با این حال، به نظر می رسد آب کافی برای ترکیب خرما در یک غذاساز استاندارد نیز وجود دارد.

خرماهای بدون هسته و مقدار کمی آب باید در ظرف غذاساز بزرگ با تیغه “S” ترکیب شوند، این کار را تا زمانی که خمیر بسیار صاف و یکنواخت شود انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که تمام خرماها مخلوط شده اند.

پس از آماده شدن، می توانید خمیر خرما را در ظروف سالم مورد نظر خود در یخچال تا دو هفته استفاده کنید، در مقایسه با شکر گرانول سفید سنتی، خمیر خرما شیرین کننده طبیعی بهتری است چرا که مانند شکر برای بدن ضرری ندارد.

خمیر خرما از میوه واقعی خرما ایجاد می شود و از این رو تمام مزایای خوردن میوه خرما را دارد زیرا فقط از خرمای بدون هسته تهیه می شود و در برخی موارد به آن مقداری دارچین، هل و سایر ادویه جات پرخاصیت افزوده می شود.

شما می توانید به راحتی آن را در خانه با استفاده از نوع دلخواه خود به روشی بسیار ساده درست کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اجازه دهید خرماهای مورد علاقه شما برای مدتی در یک ظرف آب جوش داغ خیس بخورند، همانطور که مشاهده خواهید کرد، خرماها شروع به نرم شدن و له شدن خواهند کرد سپس داخل غذاساز ریخته و بقیه مراحل بالا را طی کنید.

البته امروزه آن دسته از افرادی که به حجم عمده ای از این محصول نیاز دارند نمی توانند به روش خانگی اقدام کنند و باید محصولات صنعتی را خریداری کنند و همانطور که می دانید هیچ ‌کس نمی‌ خواهد وقت خود را برای خرید محصولی بی کیفیت تلف کند! بنابراین خرید عمده از تولیدکننده به صورت مستقیم و بدون واسطه، شما را در مسیر درست خریدی مطمئن هدایت خواهد کرد.

در مقایسه با مواد جایگزین مانند قندهای فرآوری شده، مواد طبیعی مانند خمیر خرما و شیره خرما، شیرینی و حتی رنگ دلپذیری را به شیرینجات و نوشیدنی های شما می دهند، امروزه سازمان های نظارتی و مصرف کنندگان به طور خاص، همگی از ایده خمیر خرماهای صنعتی تولید شده در کارخانجات و کارگاه های تایید شده، حمایت می کنند.

به عنوان یک قاعده کلی، این نشان می دهد که شرکت های مواد غذایی باید فهرست مواد تشکیل دهنده محصولات خود را تا حد امکان ساده نگه دارند و در عین حال مطمئن باشند که اجزای سازنده قابل اعتماد، قابل شناسایی و ایمنی در آن ها استفاده شده است از این رو مجموعه تولیدی شهدینا نیز از این امر مستثنی نبوده و تمامی محصولات خود را با بهترین مواد اولیه سالم تولید و روانه بازار می کند.

پس خرید عمده خمیر خرمای ارگانیک چگونه سودمند است؟ خمیر خرما یک شیرین کننده طبیعی است که ممکن است به جای شکرهای تصفیه شده برای تهیه دسرها و نوشیدنی ها استفاده شود.

با انجام این کار، یک تولید کننده ممکن است به درستی بیان کند که محصول آن ها حاوی “بدون شکر افزوده” است از طرف دیگر، خمیر خرمای ما با خرماهای بدون هسته تولید می شود که به دقت از بهترین خرماهای تازه فصلی انتخاب شده اند.

علاوه بر این، کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده است و فقط یک جزء دارد، خرما! که جایگزینی سالم و طبیعی برای سایر شیرین کننده ها مانند شربت افرا، عسل و شکر سفید است.

خرماهایی که آماده مصرف هستند دارای بافتی نرم، همگن، خواص تغذیه ای یکسان با طعم و عطر طبیعی خرما بدون هیچ گونه عطر و بوی نامطلوب، می باشند.

خرید خمیر خرمای عمده

در ادامه به مهم ترین نکاتی که هنگام خرید خمیر خرما باید به آن توجه نمایید اشاره شده است:

  1. در هنگام خرید خمیر خرمای عمده به نوع بسته بندی این محصول دقت بیشتری داشته باشید؛ به طور کلی بسته بندی خمیر خرما می بایست از برچسب تولید و نشان سیب سلامت برخوردار و درب آن نیز پلمپ داشته باشد تا اصالت و کیفیت آن مورد تایید قرار گیرد.
  2. در صورتی که تاریخ انقضای خمیر خرما گذشته باشد محصول ارزش های غذایی و طعم خود را از دست می دهد بنابراین در هنگام خرید به تاریخ فرآوری این ماده نیز دقت کنید.
  3. نظرات کاربران سایت را پیرامون محصولی که انتخاب کردید مطالعه کنید و سوالات خود از مشاورین سایت در مورد نحوه ارسال آن بپرسید.

قند خمیر خرما طبیعی بوده و هیچ نوع ماده شیرین کننده ای در فرآیند تولید آن استفاده نشده است لذا خوردن آن باعث افزایش وزن و چاقی نمی شود و عموم افراد با خیال آسود می توانند از آن تغذیه کنند.

عرضه کنندگان و تولیدکنندگان خمیر خرمای درجه یک در بازار قیمت این محصول را براساس کیفیت، جنس بسته بندی، وزن خمیر خرما و شیوه تولید آن تعیین می کنند از این رو قیمت هایی که برای فروش این محصول در نظر گرفته اند، متفاوت است.

بنابراین باید گفت قیمت ها مدام در حال تغییر هستند و به نوعی ثبات چندانی ندارند در نتیجه  پیشنهاد می شود قبل از خرید خمیر خرما، با شماره های زیر ارتباط برقرار کرده و قیمت دقیق این خوراکی لذیذ را از کارشناسان ما جویا شوید تا از خرید خود نتیجه بهتری بگیرید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *