در سال های اخیر در کنار مصرف میوه های تازه برداشت شده همچون خرما، همواره تناول مشتقات آن ها از جمله خمیر خرما نیز صورت می گیرد که خواص زیادی دارند.

خمیر خرما برای رفلاکس معده

خمیر خرما به دلیل درمان رفلاکس معده و تمامی ناراحتی های گوارشی جزو محصولاتی است که می توان همزمان نوع سنای و صنعتی آن ها را مورد مصرف قرار داد و از خاصیت متنوع هر دو نوع استفاده نمود.

خرما یکی از میوه های پرخاصیتی است که فواید آن برای همگان روشن است، وجود انواع املاح معدنی و آلی مانند آهن، ویتامین های ب و غیره در میوه خرما یافت شده که عموما در داخل کبد تقسیم بندی گشته و هر یک کارایی خود را در داخل بدن به انجام می رسانند.

عموما کبد وظیفه انتقال تمامی ویتامین ها را به ارگان های حیاتی بدن دارد لذا با مصرف خرما  خمیر خرما، جذب سریع تمامی املاح موجود در آن توسط کبد انجام می پذیرد، علت آن زود هضم شدن محصول و وجود فیبر بالایی است که در داخل آن وجود دارد.

هضم کردن در زمان فوق العاده کوتاه همواره می تواند کارکرد طبیعی و عالی را برای بدن به دنبال داشته باشد چرا که با رسیدن املاح معدنی و عالی به ارگان های مختلف داخلی، تنظیم فشار و قند خون تحقق پیدا کرده و این امر راحتی کارکرد را برای اندام های مختلف به وجود می آورد.

وجود انواع آنتی اکسیدان ها در داخل خرما با تبدیل شدن آن به خمیر خرما، به میزان چند برابری افزایش پیدا می کند در واقع تبدیل خرما به خمیر خرما سبب فریز شدن تمامی ویتامین های موجود در داخل آن شده و تا زمان مرطوب نشدن بدون تغییر باقی می ماند، خواه این رطوبت در پی تناول در ارتباط با بزاق دهان و معده صورت بگیرد یا به صورت خیس شده با آب، تنها چیزی که لازمه توجه را دارد خواص و فوایدی است که با میزان متغیری برای بدن جذب شده و نشانه های آن رخ می نماید.

بیشتر اطبای سنتی عموما تناول مشتقات خرما را پرخاصیت تر از نوع تازه خرما می دانند بسیاری از افراد علت این امر را دلیلی بر در دسترس بودن خمیر خرما می دانند که در طول سال می تواند مورد مصرف قرار بگیرد اما اطبای مذکور معتقد هستند شوکی که بعد از تبدیل خرما به خمیر خرما به وجود می آید، جذب مواد داخلی آن را به صورت معجزه آسایی افزایش می دهد لذا مصرف آن ها با روشی خاص می تواند برای افراد کم خون و دارای سطح انرژی پایین فوق العاده موثر باشد.

رفلاکس معده یکی از ناراحتی های معده می باشد که در طول سال های اخیر به دلیل عادات غذایی بد و نامناسب‌ مصرف کنندگان با شیوع بیشتری روبرو شده است از این‌ رو افرادی که از این مورد رنج می برند می توانند با مصرف خمیر خرما در کاهش دردهای بعد از رفلاکس موثر باشند.

استفاده از فست فود و غذاهای مدرن که با روغن فراوان پخته و سرو می شوند یکی از منشأهای بیماری های معده می باشند، از این رو برای رفع این عارضه توسط پزشکان به صورت خوراکی، مصرف خمیر خرما طبیعی به صورت خوراکی توصیه می گردد و در صورتی که رفع کامل آن صورت نگیرد می تواند التهابات مزبور را در طول زمان کاهش دهد.

خرما عموما با روش ساده ای به خمیر خرما تبدیل می شود ولی نحوه و طرز مصرف آن ساده نیست به عبارتی برای نتیجه گیری درمانی از مصرف خمیر خرما، باید شرایط مصرف آن را فرا گرفت تا طبق استاندارد موجود در زمینه پزشکی طب سنتی، مصرف صورت بگیرد.

برای کاهش ناراحتی های معده مصرف خمیر خرما باید به صورت ترکیبی در شیر ولرم صورت بگیرد، از این رو قرار دادن آن در داخل مقداری شیر ولرم، شرایط مصرف را مهیا کرده و می تواند مورد استفاده افراد قرار بگیرد.

هضم آسان غذای موجود در معده، بخشی از کاهش ناراحتی های مذکور است لذا خمیر خرما این عامل را دارا بوده که با تنظیم آنزیم های موجود در معده، هضم غذا را سرعت بخشیده و مانع از سنگینی و رفلاکس در معده می گردد.

وجود کالری بالا در خمیر خرما یکی از محدودیت هایی است که می تواند برای افراد مشکل ساز شود لذا مصرف محدود این محصول برای درمان بیماری به صورت روزی یکبار، تاثیری در افزايش وزن نخواهد داشت.

بیشتر بیماری هایی نظیر کم خونی باعث افزایش سوزش سردل می شوند که این امر به دلیل فقر آهن خون و بالطبع کارکرد نادرست معده است از این رو غنی بودن خمیر خرما از آهن تجزیه شده، می توان مشکل مربوطه را حل کرده و آهن خون را به میزان متعادلی برساند، لازم به ذکر است همواره برای گرفتن نتیجه درست و اصولی باید تناوب و تکرار را در شرایط مصرفی در پیش گرفته شده، ترتیب داد وگرنه در مدت زمان کم تاثیری به وجود نخواهد آمد.

خمیر خرماهای موجود در بازار فروش، صرفا از خرماهای درجه یک همچون مضافتی، زاهدی، خاصویی و غیره تولید شده اند که از ظاهر و بافت خمیر خرما و حتی طعم آن کاملا مشخص است، با این حال درجه کیفی محصول را نیز می توان در بررسی های ظاهری به دست آورد.

خرید مستقیم خمیر خرما

خرید مستقیم و بدون واسطه نوع بسته بندی شده خمیر خرما اطمینان بابت عدم جذب آلودگی مراکز فروش را می رساند مخصوصا اگر مرکز فروش، عرضه فله ای را نیز داشته باشد از این رو، اقدام موردنظر برای حجم های بالا نیز صورت گرفته و خریدار تمایل به تهیه نوع بسته بندی آن را خواهد داشت.

سایت فروش ما، درخواست سفارش های عمده خمیر خرما در کیفیت بالا را دریافت نموده و همواره سفارش موردنظر را به صورت تلفنی به ثبت می رساند لذا خریداران با استقبال از این روش، پیشگام در برقراری ارتباط با کارشناسان فروش بوده تا در صورت وجود سوال در مرحله سفارش گذاری، در کمترین زمان و مستقیما، مطرح نموده و پاسخ را دريافت نمایند.

لازم به ذکر است بدانید مجموعه شهدینا از برترین تولیدکنندگان در زمینه تولید خمیر خرمای درجه یک و بهداشتی می باشد که نه تنها در سراسر کشور بلکه در زمینه صادرات محصولات خود به سایر کشورها فعالیت دارد از این رو می توانید با خیال راحت مرغوب ترین محصولات را از ما بخواهید.

2 دیدگاه

  • اونایی که با پوست و هسته خرما مشکل دارند خمیر خرما بخورند
    خمیر خرما خرمای چرخ شده هست که همون ویتامین ها و مواد مغذی خرما را برای بدن دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *