یکی از قدیمی ترین فرآورده های انواع خرما، خیمر خرمای به دست آمده از آن می باشد که به دلیل خواص درمانی زیادی که دارد برای درمان بسیاری از بیماری ها و درمان قطعی کمبود آهن مورد توجه جهانیان قرار گرفته است.

خمیر خرما طبیعی چیست

خمیر خرما طبیعی همان چیزی است که بسیاری از افراد در مورد خواص آن تعجب می کنند و در اینجا دقیقاً در مورد آن توضیح می دهیم.

این خمیر شیرین یکی از مشتقات محبوب خرما است که در طی فرآیندی منحصر بفرد تولید می شود که طعم شیرینی دارد و اغلب به عنوان رویه یا لعاب برای دسرها و سایر میان وعده ها استفاده می شود، همچنین به عنوان یک عامل طعم دهنده در محصولات پخته شده مانند نان، کیک و کلوچه استفاده می گردد.

کسانی که همیشه می پرسند مردم خمیر خرما را چگونه درست می کنند، باید بدانند که به سادگی از میکس کردن خرماهای بدون پوست و بدون هسته، خمیری شیرین تهیه می شود که به آن خمیر خرما می گویند.

این میان وعده خوشمزه برای صبحانه یا دسر عالی است، اگر نمی‌ خواهید زحمت درست کردن خمیر خرما در خانه را تحمل کنید، همیشه می‌ توانید این محصول را از مراکز فروش معتبر خریداری کنید.

خرماهای شیرین اغلب در تهیه خمیر خرما استفاده می شوند زیرا به محصولات پخته شده رطوبت و شیرینی خاصی می بخشند، همچنین بافت چسبناکی که دارند آن ها را برای پوشش کیک و کلوچه ایده آل می کند.

شیرین کننده های طبیعی از گیاهان یا میوه ها به دست می آیند، به عنوان مثال می توان از میوه خرما، بهترین و خوشمزه ترین خمیر خرما را تهیه نمود.

شیرین کننده های مصنوعی از افزودنی های و مواد شیمیایی تولید می شوند که شامل میزان بالایی قند و شکر هستند، آن ها اغلب در غذاها و نوشیدنی هایی مانند نوشابه ها، نوشیدنی های انرژی زا، نوشیدنی های ورزشی و حتی برخی از محصولات پخته شده یافت می شوند.

اما شیرین کننده های طبیعی مانند شیره ها خوراکی و خمیر خرما برای سلامتی شما بهتر هستند زیرا بر خلاف همتایان مصنوعی خود کالری ندارند، علاوه بر این، آن ها تعدادی مزایای دیگر را نیز ارائه می دهند.

به عنوان مثال، آن ها می توانند هضم را بهبود بخشند، ایمنی را تقویت کنند و التهاب را کاهش دهند.

خمیر خرما شیرین کننده ای است که از خرما به دست می آید، طعم ملایمی دارد و اغلب در پخت و پز استفاده می شود.

تفاوت اصلی خمیر خرما با شکر معمولی این است که فروکتوز کمتری دارد، فروکتوز نوعی کربوهیدرات است که به طور طبیعی در میوه هایی مانند سیب قرمز، گلابی، آلو و هلو یافت می شود.

خمیر خرما طبیعی که بدون مواد نگهدارنده و شیرین کننده های مصنوعی باشد، کالری کم و فیبر بالایی دارد، همچنین به تنظیم سطح گلوکز خون کمک می کند که آن را به گزینه ای عالی برای بیماران دیابتی تبدیل می نماید.

خمیر خرما خانگی و صنعتی هردو دارای مزایایی هستند بنابراین می توان گفت هر دو نوع را می توان به جای یکدیگر در دستور العمل های مختلف استفاده کرد.

خمیر خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در بسیاری از دستور العمل ها استفاده می شود اما به چه دلایلی آن ها جایگزین شکر معمولی هستند؟

بازار فعلی طیف وسیعی از انواع مختلف شیرین کننده ها را برای انتخاب ارائه می دهد، خمیر خرما، قند مایع خرما، شیره خرما و غیره تنها چند نمونه از بسیاری از شیرین کننده های طبیعی هستند که می توانند برای افزایش طعم نوشیدنی ها و محصولات پخته شده استفاده شوند.

انواع خمیر خرما این مجموعه یک گزینه عالی است که کاملاً از مواد طبیعی تهیه شده است، علاوه بر داشتن تاریخچه ای غنی، فواید زیادی برای سلامتی فرد ارائه می دهد.

اگر کم وزن هستید می توانید از خمیر خرما برای افزایش وزن استفاده کنید، به دلیل کالری زیادی که در این محصول خوشمزه وجود دارد، مصرف منظم آن می تواند باعث افزایش وزن فرد شود.

افرادی که از آرتریت رنج می برند ممکن است متوجه شوند که خواص ضد التهابی خمیر خرما، که آن را به مسکن موثری برای بیماری های روماتیسمی نیز تبدیل می کند، برای آن ها ارزش زیادی دارد.

تولید کننده خمیر خرما + صادرات آن

در سال های اخیر تولید و توزیع خمیر خرما توسط تولید کننده آن به صورت انبوه انجام می شود که به دلیل کیفیت بالا، توزیع این محصول مقوی نه تنها در سراسر کشور بلکه در سایر کشورها دارای تقاضای بالایی است از این رو این محصولات در بسته بندی های صادراتی توسط بهترین تولیدکنندگان همچون مجموعه شهدینا به فروش می رسند.

باکیفیت ترین خمیر خرماهای ایرانی در بازار دیگر کشورها توزیع می شوند و در این زمینه فعالیت های تجاری بسیاری انجام می گیرد که یکی از فعالیت های تجاری در این زمینه، صادرات آن به کشورهای همسایه و همچنین بخشی از کشورهای اروپایی می باشد.

خرید مستقیم خمیر خرما از بهترین تولید کنندگان توسط شرکت های بازرگانی و تجاری صورت می گیرد که با تولید کنندگان در زمینه قیمت خرید و همچنین نوع معامله و ارسال وارد مذاکره می شوند، در واقع شرکته ای تولید کننده علاوه بر تولید، کار توزیع این محصول و فروش آن ها را در بازار بر عهده دارند.

از این رو تولید کننده خمیر خرما طبیعی اقدام به تولید انبوه محصولات مرغوب و درجه یک نموده تا بتواند نیاز بازار داخلی را تامین کند و مازاد بر آن در امر صادرات نیز محصولات خود را در بازار خارجی عرضه نماید.

امروزه کارخانه های تولید کننده برتر فرآورده های خوراکی، خمیر خرما را مستقیما به دست خریداران می رسانند زیرا همانطور که می دانید خرید مستقیم و بی واسطه همیشه مزیت منحصر به فرد خودش را دارد.

شما در خرید مستقیم، از تولید کننده خمیر خرما محصول خود را تهیه می نمایید که مازاد بر یک خرید با کیفیت از لحاظ قیمتی نیز به دلیل حذف واسطه ها این نوع خرید برای شما فوق العاده مقرون به صرفه خواهد بود.

ما در مجموعه شهدینا تولید کننده انواع مختلف محصولات جانبی توت، انگور، انجیر و خرما بوده ایم که مشتریان زیادی از کشورهای مختلف در سراسر جهان داریم، شما خریداران عمده عزیز نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات خود با شماره موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *