خمیر خرما یکی از بهترین و پرخاصیت ترین محصولات خوراکی می ‌باشد که علاقمندان زیادی دارد و از آن فرآورده های مختلفی همچون خمیر خرما بدست می آید.

خمیر خرمای سالم و بهداشتی

ارزش غذایی خمیر خرمای سالم و بهداشتی بسیار عالی و فراوان می باشد، این محصول بسیار خوش ‌طعم و مرغوب است و در کیک ها و کلوچه های مختلف هم از آن استفاده می‌ کنند و به خاطر مفید بودن و مقوی بودن طرفداران زیادی دارد.

خمیر خرما به خاطر در دسترس بودن و اینکه در فصول دیگر سال هم می توان از آن استفاده کرد بسیار محبوب است و اگر شما جزو افرادی هستید که علاقمند به خرید و مصرف خمیر خرما هستید می توانید به راحتی آن را به روش کاملا بهداشتی در منزل برای خود و عزیزانتان تهیه نمایید.

ارزش غذایی خمیر خرما فراوان می ‌باشد و قصد داریم در اینجا درباره این محصول بسیار پرخاصیت برایتان صحبت کنیم تا اطلاعاتتان در این زمینه افزایش پیدا کند.

خمیر خرما سرشار از انواع مختلف ویتامین ها، املاح معدنی و مواد مغذی می ‌باشد که می ‌تواند به سلامت بدن ما کمک کند، کودکان هم علاقه زیادی به خوردن آن دارند همچنین این محصول می ‌تواند بدن سالم و پر انرژی با استخوان های محکم به آن ها هدیه بدهد.

خمیر خرما سرشار از انواع مختلف پتاسیم، کلسیم، فسفر و آهن است، ویتامین های  cو  k در آن زیاد است و حدوداً یک فنجان قیسیاز این محصول  ۳۱۳ کالری دارد همچنین منبع غنی از فیبر می باشد و برای درمان یبوست بسیار گزینه مناسبی است، بنابراین افرادی که دچار یبوست هستند باید حتماً روزانه از این محصول مصرف کنند و به درمان این بیماری کمک نمایند.

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم خمیر خرما: حاوی پروتئین، چربی و ۲۴۱ گرم کالری است و همچنین ۳ گرم فیبر در این ماده غذایی ارزشمند وجود دارد و حدود ۵۵ میلی گرم کلسیم، سه میلی گرم آهن و همچنین ۷ میلی گرم فسفر، ۳۲ میلی گرم منیزیم و ۵۹ گرم روی و ۱۸۰ میکروگرم ویتامین آ دارد که شما با آگاهی کامل می توانید آن را مصرف کنید و از خواص بسیار زیاد و ارزشمند خمیر خرما بهره ببرید.

همچنین خمیر خرما برای درمان بسیاری از بیماری ها توصیه می ‌شود از جمله خواصی که خمیر خرما دارد این است که می ‌توان برای رژیم لاغری از این محصول استفاده کرد چرا که باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و افرادی که اضافه وزن دارند می توانند از خمیر خرما استفاده کنند.

همچنین خمیر خرما از لخته شدن خون در بدن جلوگیری می کند، اگر ورزشکار هستید و می ‌خواهید عضله سازی کنید مصرف خمیر خرما توصیه می گردد چرا که پتاسیم موجود در آن به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و به اندام ها و بافت ها کمک می کند تا عضله سازی انجام بدهند.

مورد بعدی اینکه خمیر خرما برای افرادی که دچار ریزش مو هستند و موهای بدحالت و کدر و ماتی دارند مناسب است چرا که مواد مغذی در این محصول وجود دارد و باعث درخشان تر شدن و شاداب شدن مو می شود و به تقویت پیاز مو کمک می کند.

خوردن خمیر خرما اثرات بسیار شگفت انگیز زیادی بر روی بدن دارد به خصوص برای افرادی که دچار آسم و اختلالات تنفسی هستند! این محصول می تواند به بهبود سیستم تنفسی آن ها کمک نماید و از بروز حملات آسم جلو گیری کند.

بهترین و مقوی ترین خواصی که مصرف خمیر خرما دارد، برای جلوگیری از کم خونی می باشد چرا که منبع غنی از آهن است که از بروز کم خونی و فقر آهن در بدن جلوگیری می کند و بسیار مناسب برای خانم های باردار می باشد که مستعد به این بیماری هستند.

ویتامین موجود در خمیر خرما فراوان است از جمله ویتامین آ که برای تقویت بینایی و چشم بسیار مناسب است و رادیکال های آزاد شده در این خمیر خرما به افزایش سلول های چشم کمک کرده و از بروز ضعف بینایی در چشم پیشگیری می کند.

پتاسیمی که در خمیر خرما وجود دارد بسیار زیاد است به تنظیم ضربان قلب کمک کرده و از سکته قلبی و گرفتگی رگ های قلبی جلوگیری می کند و پتاسیم آن باعث تقویت رگ های قلبی می ‌شود و فشار خون را معتدل نگه می دارد.

مصرف خمیر خرما در دوران بارداری بسیار توصیه شده است و از خونریزی در دوران بارداری جلوگیری کرده و همچنین از عفونت واژن پیشگیری می نماید و احتمال بروز سقط جنین را کاهش می ‌دهد و به رفع کم خونی و فقر آهن و بروز یبوست در بدن جلوگیری می نماید، مصرف خمیر خرما در دوران بارداری و دوران شیردهی بسیار لازم می باشد چرا که کلسیم زیاد آن می ‌تواند از بروز پوکی استخوان در خانم ها پیشگیری کند.

مصرف خمیر خرما برای کاهش وزن بسیار مناسب است چرا که باعث سیری کاذب می شود و همچنین چربی سوزی زیادی دارد و به آب شدن چربی های پهلو و شکم بسیار کمک می نماید، افرادی که قصد لاغری دارند بهتر است در رژیم غذاییشان مصرف خمیر خرما را فراموش نکنند.

خرید خمیر خرما درجه یک

برای خرید خمیر خرما درجه یک، مرغوب و بهداشتی باید از مراکز معتبر آن را تهیه نمایید از جمله ما در اینجا سایتی را به شما معرفی می‌ کنیم که در زمینه تولید و فروش انواع مختلف فراورده های خوشمزه مانند خمیر خرما فعالیت دارد و بهترین و مرغوب ترین آن ها را به صورت بسته بندی شده در حجم های مختلف به فروش می رساند.

خمیر خرماهای موجود به روش کاملا ارگانیک و طبیعی تولید شده اند و ارزش غذایی آن هابسیار بالا می باشد و شما با خرید از این سایت می توانید بهترین محصولات با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

کافی است به وب سایت ما مراجعه کرده و فرم درخواست خرید را پر کنید سپس پشتیبان شرکت ما با شما تماس می‌گیرد و اطلاعات کافی و لازم را در این زمینه در اختیارتان قرار می دهند و سفارش شما را ثبت می نماید و شما با اطلاعات کافی این محصول را خریداری می نمایید.

علاوه بر این می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید، مطمئناً مشتری دائم خرید خمیر خرما از وبسایت ما خواهید شد چرا که شما از یک سایت کاملا معتبر که خود نیز تولیدکننده مستقیم این محصول است آن را خریداری می کنید که رضایت مشتری برایش بسیار پر اهمیت می باشد و تمام تلاشش را می‌ کند که به جلب رضایت مشتری منجر شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *