یکی از بهترین اقلام مصرفی که از طعم منحصر به فردی برخوردار می باشد، شیرینی خرمایی است که با بهترین خمیر خرما تولید شده و با برندهای متنوع روانه بازار می شود و بدون شک از پر طرفدار ترین نوع خوراکی ها و البته با خاصیت درمانی بالا به حساب می آید.

شیرینی خرمایی خوشمزه با خمیر خرما

شیرینی خرمایی در ذهن تمامی افراد به این صورت ثبت شده که نوعی ماده خمیر گونه ای بوده که مغز آن با بمب ویتامینی به نام خمیر خرما پر شده است و به محض چشیدن و خوردن آن حس خوشایندی القا می شود.

اگر بخواهیم مواد اولیه شیرینی خرمایی را بازگو نماییم، می توانیم وجود خمیر خرما، شکر قهوه ای، نشاسته، آرد، کره، وانیل و سایر افزودنی ها را نام ببریم که با ترکیب تمام این متریال ها شاهد طعم بی نظیری از محصول مذکور می باشیم.

جهت تهیه شیرینی خرمایی، خمیر خرما را در وسط مایه های خمیری و دارای چاشنی قرار داده و سپس بر روی آن به میزان کافی پودر دارچین و شکر پاشیده که حرارت لازمی نیز به آن وارد می آید.

شیرینی خرمایی دارای میزان فراوانی آنتی اکسیدان در خود می باشد که شما را از امراض قلبی مصون می نماید و تمام سموم اضافه را از بدنتان می زداید.

شیرینی خرمایی درجه یک در میان لایه های خمیر شیرینی، خمیر خرما ای مرغوب را داشته که روی آن ها را نیز خمیرهای لایه لایه در بر گرفته اند، یکی از مزیت های بهره گیری از شیرینی خرمایی ممانعت از افزایش کلسترول خون می باشد که در واقع مناسب برای افرادی است که در پی کاهش وزن خود می باشند.

شایان ذکر است که شیرینی خرمایی تهیه شده با خمیر خرمای سالم و طبیعی، تمام مزیت های مربوط به افزایش سلامتی را داشته و همچنین با وزن سبک اما مغزی پر فایده توانسته است به عنوان یک میان وعده عالی برای شما در نظر گرفته شود.

با توجه به اینکه در تولید شیرینی خرمایی از مواد اولیه ای چون خمیر خرما، شیر، کره، آرد مرغوب و غیره بهره گرفته شده است، چگونه می توان از این محصول مغذی چشم پوشید و آن را برای مصارف روزانه خود در نظر نداشت؟ در ادامه لازم است ما را همراهی نموده تا فواید بی شمار خمیر خرما و شیرینی خرمایی که از آن تهیه شده است را ذکر نماییم و به مقایسه این محصولات با نمونه های دیگر در بازار بپردازیم.

ما خمیر خرماهای فوق العاده خوش طعم و مقرون به صرفه ای را برای میهمانی های خاص شما تولید نموده ایم که می توانید از آن ها در شیرینی خرمایی استفاده نمایید، البته در انواع دیگر میان وعده ها نیز می توان از آن استفاده نمود.

شایان ذکر است که بسیاری از شیرینی های خرمایی با مواد خاصی ترکیب شده اند تا طعم خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند و در ادامه نیز با پودرهای خوش طعمی مانند دارچنی تازه مخلوط و  تزیین شده اند.

به جرئت می توان ابراز نمود که شیرینی خرمایی، بهترین نوع دسر و پیش غذا بوده که طعم منحصر به فردی را توسط خمیر خرما و دارچین از آن خود نموده است و افرادی که علاقه وافری به تارت ها دارند، این نوع ماده غذایی خوشمزه را همواره بر سفره خود قرار می دهند.

خمیر خرما مغزدار در تهران

بسیاری از مراکزی که تهیه دسرهای متنوع را در دستور کار خود قرار داده اند، نوعی از شیرینی خرمایی خوش طعم و لعابی را با خمیر خرمای مغزدار پسته ای و گردویی برای رضایت مشتریان وارد بازار تهران و سایر شهرها می نمایند که مزیت های بی نظیری را دارا می باشد.

شیرینی خرمایی درست شده با خمیر خرما مغردار از بهترین مواد اولیه تهیه شده و لازم به ذکر است تمامی متریال ها به صورت کاملاً طبیعی تهیه شده اند و موجب تازگی و خوش طبخی این محصول می شوند.

یکی از مزیت های خمیر خرما مغزدار این است که با دارا بودن ویتامین ب می تواند زمینه حفاظت از گلبولهای قرمز را فراهم آورده و همچنین بدن شما را از بیماریهای مربوط به چاقی و کلسترول منفی مصون نگه دارد.

خمیر خرما دارای مقادیر فراوانی از فیبر می باشد که این امکان را فراهم آورده تا فرآیند هضم و جذب غذا توسط روده ها تسهیل شود، شایان ذکر است که خمیر خرما طبق استانداردهای لازم جهانی تهیه شده و در تولید آن از مواد اولیه سالمی بهره گرفته شده که می تواند کربوهیدرات لازم را برای بدن شما تامین نماید.

یکی از مزیت های خمیر خرما مغزدار این است که با دارا بودن کلسیم فراوان موجب رشد قابل ملاحظه استخوانها شده و تراکم لازم را برای مفاصل شما در پی خواهد داشت.

یکی از برندهایی که بهترین ماده غذایی را با نام خمیر خرما سالم و طبیعی تهیه می نماید، مجموعه تولیدی شهدینا بوده که تمامی این محصولات را در کارخانجاتی مجهز و برخوردار از تکنولوژیهای روز و دستگاه ها تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

به منظور برخورداری از یک میان وعده مناسب و مغذی می توانید نمونه های شیرینی خرمایی خوشمزه را که با خمیر خرما مغزدار تولید شده اند را انتخاب نموده تا علاوه بر طعم دلچسب آن از ویتامین های کافی نیز بهره مند شوید.

خمیر خرما دارای مقادیر فراوانی از ویتامین های گروه آ، بی، کا، ای و سی می باشد که سلامتی شما را به تنهایی شامل می شود و این از مزیت منحصر به فرد این نوع دسر کامل می باشد.

اکنون می خواهیم جدول فایده غذایی خمیر خرما را برای شما بیان نماییم و بدین منظور با ما همراه باشید:

  • پروتئینهای این محصول (خمیر خرما) به میزان لازم یعنی 2 گرم می باشد.
  • کلسیم این نوع خمیر خرما در حدود 12 گرم است.
  • کربوهیدرات این نوع فراورده در اندازه 33 گرم است.
  • و البته وجود عناصری چون: مس، آهن، کلسیم، فسفر، سدیم و اقسام ویتامینها نیز در خمیر خرما بسیار چشمگیر می باشد.

شما با در نظر گرفتن تمامی خواص و ویژگیهای خمیر خرما، می توانید تجربه خرید موفقی را برای خود به ارمغان بیاورید که برای این منظور ابتدا به وب سایت اینترنتی ما مراجعه نموده و در ادامه مشاوره های لازم را در دستور کار خود قرار داده و سپس با ارتباط مستقیم از طریق تماس تلفنی، می توانید خمیر خرمایی متنوع و دلچسبی را با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

1 دیدگاه

  • نان خرمایی تغذیه ای خیلی خوشمزه و مقوی ای هست

    لطفا مادرانی که کودک دبستانی دارند حتما این میان وعده رو در برنامه غذایی کودک خودشان قرار بدهند
    واقعا تامین کننده انرژی بدن کودک در طول فعالیت روزانه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *