از آن جایی که میوه هایی مانند خرما در تمام فصول وجود ندارند، از این رو می توان خمیر آن را به صورت عمده یا جزیی با کیفیتی عالی و بسته بندی ویژه خریداری کرد که خرید عمده همیشه ارزان قیمت تر و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت خمیر خرما باکیفیت + راهنمای خرید

یکی از محصولات بسیار پر طرفدار و خوشمزه خمیر خرما است و با قیمت متغیر و متفاوتی عرضه می شود، عوامل زیادی در تعیین قیمت آن موثر هستند به عنوان مثال کیفیت خرما خریداری شده مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت آن می باشد هر چه خرما با کیفیت تر باشد خمیر خرمای آن طعم بهتری دارد و بسیار خوش رنگ می باشد پس مسلما ماندگاری بیشتری خواهد داشت و این محصول با کیفیت برای صادرات انتخاب می شود.

نوع بسته بندی و برند یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت خمیر خرما تاثیر دارد برند و مارک های معروف گران قیمت تر هستند و برای خرید باید هزینه بیشتری پرداخت نمود .

همچنین بسته بندی شیک و رنگی یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت خمیر خرما می باشد در واقع بسته بندی این محصول باید یک طراحی خاص و ویژه باشد تا نظر مشتری را به خود جلب کند و بر روی آن اطلاعات مفیدی مانند وزن، نام و آدرس کارخانه، تاریخ تولید و انقضا درج شود.

میزان خلوص خمیر خرما یکی دیگر از عواملی است که بر قیمت آن اثر می گذارد هر چقدر این محصول خالص تر باشد گران قیمت تر خواهد بود و نشان دهنده مرغوبیت آن می باشد در واقع خریداران محصولاتی که حاوی مواد افزودنی هستند را پسند نمی کنند و علاوه بر خلوص، غلظت آن نیز در هنگام خرید بسیار مهم و حائز اهمیت است.

با خرید خمیر خرما می‌توان از تمام فواید و خواص خرما نیز بهره مند شد، خرما یک میوه شیرین مزه است و مورد پسند بسیاری از افراد قرار دارد به همین جهت خمیر آن نیز شیرین می باشد که در برخی مواقع برای طعم و مزه بهتر به آن مغز پسته، مغز گردو، دارچین و غیره اضافه می کنند.

خمیر خرما، از نقش بسزایی در حفظ سلامتی و تندرستی بدن برخوردار است و در کشورهای مختلفی طرفدار دارد، یکی از مهمترین اثرات آن رقیق کردن خون می باشد، وقتی خون درون رگ ها رقیق باشد، به آسانی درون رگ ها و مویرگ ها منتقل می شود و گرفتگی رگ به وجود نمی آید.

لخته شدن خون و گرفتگی رگ سبب سکته می شود از این رو بهتر است به صورت روزانه از خمیر خرما مصرف نمایید، مصرف آن در بیماران دیابتی بسیار توصیه می شود چون این فراورده سبب کاهش قند خون آنه ا می گردد و آن را در حد نرمال و طبیعی نگه می دارد بنابراین بیماران دیابتی به راحتی و با اطمینان خاطر می توانند آن را مصرف کنند.

خمیر خرما مانند میوه خرما برای رفع کم خونی بسیار مفید می باشد و از آن جایی که ماندگاری بالایی دارد می توان این محصول را خریداری کرد و برای مدت های طولانی از آن نگهداری کرد و به صورت دائمی استفاده نمود تا کم خونی جبران شود.

مصرف این ماده (خمیر خرما) به خصوص برای خانم ها بسیار توصیه می شود چون درصد کم خونی در خانم ها بیشتر از آقایان می باشد، با توجه به ذائقه می توان آن را به همراه پودر دارچین، پودر هل و غیره مصرف نمود، این خمیر خرما را به راحتی می توان حمل کرد از این رو برای تغذیه کودکان در مدرسه و یا پیک نیک گزینه مناسبی است.

خمیر خرما در کارخانه های تولیدی به صورت انبوه تولید می شود برای این کار ابتدا میوه خرما خریداری می شود و پس از شست و شو، هسته آن جدا می شود و سپس توسط دستگاه مخلوط کن یا میکسرهای بزرگ به صورت خمیر خرما به بازار عرضه می شود.

تمام مراحب تهیه خمیر خرما بدون دخالت انسان و توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود، هزینه خرید و نگهداری این ماشین آلات بسیار زیاد می باشد و قیمت این محصول و میزان فروش آن تضمین کننده این هزینه می باشد.

خمیر خرما عمده بسته بندی

کارخانه و مراکز تولیدی بیشماری به تولید خمیر خرما مشغول هستند و به صورت عمده و کلی این محصول خوش طعم و پر خاصیت را تولید می کنند، در واقع فروش آن نیز به صورت کلی انجام می شود که بسیار رایج و پر رونق است چون این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد.

خمیر خرما سرشار از منگنز و آنتی اکسیدان می باشد که وجود این مواد به کاهش دردهای مفصلی و آرتروز کمک بسزایی می کند اما باید برای یک مدت طولانی به صورت مداوم باید از آن استفاده کرد تا تاثیر گذار باشد، خمیر خرما خاصیت ضد میکروبی دارد و با تقویت سیستم ایمنی با بیماری های عفونی و ویروسی مقابله می کند و بدن را در برابر آن ها مقاوم می سازد.

شیره خرما و خمیر خرما هر دو از میوه خرما به دست می آیند ولی تفاوت هایی با هم دارند، شیره خرما رقیق تر است و خمیر خرما غلیظ تر است به همین سبب در تهیه شیرینی و دسر بسیار پر کاربرد و پر مصرف می باشد و با استفاده از آن شیرینی و دسر با رنگ قهوه ای تولید می شوند که بسیار جذاب و دلپذیر می باشد و برای تزیین انواع مختلف کیک یک انتخاب و گزینه مناسب می باشد.

این فرآورده (خمیر خرما) با برندهای مختلف در مراکز فروش وجود دارد که می توان به آن ها مراجعه کرد و آن را در سایز و مارک دلخواه خریداری کرد اما این نوع خرید مورد پسند همه افراد قرار ندارد مخصوصا افرادی که مشغله زیاد کاری دارند و برای خرید وقت زیادی ندارند.

از این رو برای این افراد و همچنین خریداران خارجی بهترین خرید، خرید اینترنتی و آنلاین خمیر خرما می باشد، برای خرید اینترنتی نیازی نیست زمان زیادی صرف کنید فقط کافیست به این سایت مراجعه کنید و با مشاهده محصولات مختلف، خمیر خرما را با حجم و قیمت دلخواه به صورت کلی سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن بسیار با کیفیت درب محل تحویل بگیرید و از طعم فوق العاده آن بهره مند شوید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *