یکی از خرماهای صادراتی و معتبر، خرمای زاهدی یا خرمای قصب می باشد که خمیر خرمای تولید شده از آن کیفیت بسیار بالایی دارد.

بهترین خمیر خرما چیست

خمیر خرما از میوه خرما بدست می آید که ابتدا هسته و پوست آن را جدا می کنند و در دستگاهی مانند غذاساز ریخته تا به خمیر خرما تبدیل شود، بهترین خمیر خرما از خرمای زاهدی بدست می آید که بیضی شکل است و به دلیل طعم فوق العاده برای تهیه خمیر خرما زا ان استفاده های زیای می شود.

این محصول نگهداری و انبارداری راحتی که دارد و از فروش بالایی در داخل و خارج کشور برخوردار است، در این قسمت از محتوا ما قصد داریم مشخصات خمیر خرمای زاهدی را برای شما شرح دهیم.

ابتدا باید بدانید این میوه بیضی شکل یا تخم مرغی مانند است که نوک انتهای آن تیز و باریک می باشد و به صورت خارک و نیمه خشک مصرف می شود، همچنین در زمان رطب به رنگ قهوه ای متمایل به زرد است و هنگامی که کاملا می رسد، رنگ متمایل به زردی پیدا می کند.

اگر روزهای سخت و خسته کننده خود را با کپسول های مولتی ویتامین می گذرانید، به این معنی است که خمیر خرما را به خوبی نمی شناسید! چرا که به لطف محتوای ویتامین های B1، B2، B3، B5، A و C، انرژی مورد نیاز شما را در طول روز تامین می کند و اندام شما را متناسب نگه می دارد.

خمیر خرما نوعی میوه، غذا، دارو، نوشیدنی (شیره، شربت) با طعم شیرین است که وقتی با معده خالی خورده شود، ماده تغذیه کننده انگل های بدن را از بین می برد، انگل ها را ضعیف می کند، تعداد آن ها را کاهش می دهد یا به طور کامل می کشد.

خمیر خرما کبد را تقویت می کند زیرا حاوی ویتامین های B1 و B2 است، همچنین دارای طبع گرم می باشد به همین دلیل خوردن خمیر خرما با غذاهای طبع سرد مانند خربزه و خیار مناسب تر است.

قیمت خمیر خرما زاهدی

سایز بسته بندی، نوع برند، درجه کیفی، نوع خرید ( عمده یا جزئی )، روش خرید ( مستقیم و غیر مستقیم ) و شرایط بازار از فاکتورهایی هستند که روی قیمت خمیر خرما زاهدی تاثیر گذار می باشند.

قبل از این که اقدام به خرید خمیر خرما کنید علاوه بر قیمت باید اطلاعاتی خوبی در مورد خاصیت های کامل خمیر خرما کسب کنید تا متوجه شوید، که چه محصول پر ارزشی را خریداری می کنید.

به عنوان نمونه، مصرف خمیر خرما باعث کاهش خطر بروز سرطان روده ی بزرگ یا کولورکتال می شود، علاوه بر این باعث افزایش رشد باکتری های مفید روده می شود، بنابرین مصرف خمیر خرما می تواند برای سلامتی روده بسیار مفید باشد.

بعد از مصرف خمیر خرما سطح انرژی بدن به سرعت افزایش پیدا می کند لذا بسیاری از افراد در بسیاری از کشورها روزه خود را با خرما یا خمیر خرما باز می کنند، چون دارای قندهای طبیعی مانند فروکتوز، گلوکز و سوکروز می باشد.

کمبود ویتامین A علت ابتدایی مبتلا به بیماری شب کوری می باشد و خمیر خرما چون منبع این نوع ویتامین می باشد با مصرف آن می توانید خطر بروز بیماری شب کوری را در خود کاهش دهید.

مصرف ناکافی فیبر در دوران بارداری باعث ایجاد یبوست می شود و خمیر خرما چون سرشار از فیبر می باشد خانم های باردار با مصرف آن می توانند از این عارضه شایع دوران بارداری جلوگیری کنند.

خمیر خرما باعث کاهش استرس اکسیداتیو می شود و کلسترول بد خون را کاهش می دهد، چون این محصول هیچ گونه کلسترولی ندارد و منبع آهن می باشد، لازم است بدانید خمیر خرما فیبر بیشتری نسبت به موز دارد و برای سلامت استخوان ها مفید است چرا که بروز پوکی استخوان ها را کاهش می دهد.

خمیر خرما چون غنی از مس، منگنز، منیزیم و سلنیوم می باشد در برابر التهاب و استرس اکسیداتیو از مغز محافظت می کند و باعث بهبود سلامت مغز می شود همچنین باعث کاهش خطر ابتلا به زوال عصبی، کاهش بیماری آلزایمر و عملکرد شناختی بهتر در افراد مسن می شود و برای پیشگیری از التهاب در مغز توصیه می شود خمیر خرما را به صورت روزانه و مرتب مصرف کنید.

خواص ضد التهابی دارد و از ایجاد التهاب پیشگیری می کند و با التهاب مبارزه می نماید همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت خواهد کرد، چون منیزیم دارد بنابرین اگر از منیزیم کمی در رژیم غذایی خود استفاده کنید به خوبی سیستم ایمنی بدنتان نمی تواند با التهاب مبارزه نماید پس حتما از خمیر خرما استفاده نمایید.

زنان باردار بیشتر از سایر افراد (تقریبا ۳۰۰ کالری بیشتر) باید مصرف کنند به همین دلیل توصیه می شود زنان باردار از خوراکی هایی مانند خمیر خرما اصل که کالری بالایی دارند و پر مغذی می باشند، استفاده کنند تا مواد مغذی بدن آن ها تامین شود و از بروز بواسیر در دوران بارداری جلوگیری کنند و این به واسطه فیبر فراوانی است که در خمیر خرما وجود دارد.

یک مطالعه نشان می دهد که چهار هفته قبل از فارغ شدن، خانم های باردار باید خمیر خرما مصرف کنند چرا که برای آن ها بسیار مفید می باشد و مصرف خمیر خرما در ماه های آخر می تواند عضلات رحم را تقویت کند و برای بهبود دستگاه گوارش و درمان یبوست نیز فوق العاده می باشد و می تواند احتمال بروز سرطان های دستگاه گوارش را کاهش دهد.

خمیر خرمای زاهدی با توجه به فاکتورهای مختلفی قیمت‌ گذاری می گردد، عوامل مختلفی نیز سبب تغییرات قیمت این محصول می شوند که از جمله آن ها می‌ توان به نوسانات قیمت خرما اشاره کرد.

معمولا سایت های اینترنتی عرضه کننده و تولید کننده خمیر خرما، قیمت به روز رسانی شده این محصول را جهت اطلاع مشتریان قرار می دهند.

بهترین و تازه ترین خمیر خرما زاهدی در بسته بندی های کاملا پلمپ شده و بهداشتی به صورت عمده توسط سایت فروش ما عرضه می شود و تمام مشتریان سراسر کشور می توانند سفارش عمده خود را انجام دهند.

جهت ثبت سفارش خمیر خرمای زاهدی درجه یک و سالم در تعداد مورد نیاز خود و همچنین با قیمت مناسب تر می توانید با مرکز خرید و فروش ما ارتباط برقرار کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *