خمیر خرما

خمیر خرما مرغوب یک کیلویی که با بهترین مواد اولیه تولید و فرآوری می شود محصولی اصیل و ارگانیک است که ارزش غذایی بالایی دارد.

خمیر خرما مرغوب یک کیلویی

خمیر خرما مرغوب که دارای طعمی شگفت انگیز و رایحه دلپذیر است، جایگاه خود را در شیرینی پزی ثابت کرده است و از آن در تهیه انواع کیک، بیسکویت، کلوچه و سایر میان وعده ها استفاده می شود.

اصلی‌ترین مزیت خمیر خرما مرغوب، بهبود طعم و ظاهر انواع کیک و دسر از طریق شیرین و رنگی کردن آنها است.

در نتیجه، خوراکی اشتها آورتر می شود و عطر دلپذیری منتشر می کند.

با توجه به خاصیت ها و ویژگی های این محصول می توان به عنوان یک خمیر خرمای سالم و ارگانیک در نظر گرفت.

این خمیر خرمای خوشمزه و خوش رایحه دارای ماندگاری بسیار بالایی است و می توان آن را به صورت درب بسته فریز کرد و در فصول مختلف سال از خواص بی مانند آن برای بهبود عطر و طعم مواد غذایی استفاده نمود.

مشخصات خمیر خرما مرغوب یک کیلویی

خمیر خرما مرغوب یک کیلویی از لحاظ ویژگیها و مشخصات با درجه کیفی ممتاز، رنگ کاملا قهوه ای و شفاف، بافت یکدست و دارای غلظت بالا و همچنین طعم و رایحه اصلی خرما تازه و مرغوب است.

این نوع خمیر خرما دارای درصد بالایی از مواد آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی می باشد و حاوی ریز مغذیهای متعدد مورد نیاز برای رشد کودکان و تامین سلامت عمومی بدن برای افراد در هر سن و سالی است.

تیامین و مواد معدنی موجود در این خمیر خرمای تازه، متابولیسم را تسریع می کند، سوخت و ساز کربوهیدرات را بهبود می بخشد، باعث کاهش وزن می شود، همچنین نیاسین موجود در آن تولید هورمونها را تقویت می کند.

خرید خمیر خرما مرغوب یک کیلویی

برای خرید بهترین و تازه ترین خمیر خرما موارد زیر را به دقت بررسی نمایید تا محصولی اصل و درجه یک را تهیه نمایید:

  • بسته بندی محصول را چک کنید، این محصول در ظروف باکیفیت و درب دار ارائه می شود و دارای ظرف استاندارد است، در زمان خرید این موضوع را به یاد داشته باشید.
  • تاریخ تولید و انقضا، نوع ترکیبات موجود در خمیر خرما و جدول ارزش غذایی محصول را مطالعه فرمایید و با دانش کامل خرید خود را نهایی کنید.
  • توجه داشته باشید که محصول اصل دارای شماره پروانه ساخت و شماره بهداشت است.

قیمت خمیر خرما مرغوب یک کیلویی + خرید و فروش

قیمت خمیر خرما مرغوب یک کیلویی با توجه به تغییرات جهانی قیمت انواع مواد غذایی متغیر است و هر ساله و در فصول مختلف سال بسته به حجم تقاضا و عرضه این محصول قیمت گذاری می شود.

شما خریداران گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و کسب راهنمایی با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح فرمایید، منتظر تماس شما برای تبادلات اقتصادی هستیم.

7 دیدگاه

  • خمیر خرما سرشار از فیبر است که برای سلامت دستگاه گوارش مفید است، زیرا یبوست را کاهش می دهد و حرکت روده را تقویت می کند.

  • خمیر خرما پیچ که از خرما به دست می آید منبع غنی از آهن است و به عنوان یک میان وعده مر خاصیت برای کودکان قابل استفاده است.

  • من از این نوع خمیر خرما در تهیه انواع دسرها و شیرینی های خوشمزه به جای شکر استفاده می کنم.

  • خمیر های خرمای بسته بندی شده مناسب ترین نوع خمیر خرما هستند چرا که نوع فله ای آن ممکن است از بهداشت کافی برخوردار نباشد

  • با سلام یکی از فرآورده های خرما امیر خرما می باشد که تاثیر بسزایی در ماهیچه های بدن دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *